Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ne ni nujno - lahko je slaba baterija ali pa crkuje oddajnik v klju?u. Meni se je to drugo zgodilo in sem dobil nov klju?, so ga na servisu uparili pa je bilo OK.

33112_1.png

Napisano

Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa vem, zdele sem se igral z obema kljucema, b. P. Sem vsaj 30x z vsakim poskusil. ?udno, mogo?e res centralo pol kej zjebe vmes kaj pa vem.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Zelo zavisi tudi od lokacije in zunanjih motenj. ?e pod parkiri??em potekajo napetostni vodi potem to zelo moti daljinec.

Pred slu?bo ne morem avta zaklenit ?e sem ve? kot 2m od avta. Pod parkiri??em so vodi od elektra...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem opazil da mi daljinec ne reagira ko je v radiusu parih metrov parkiran kaksen pe?o ali citroen z keyless tehniko ki stalno ovohava okolico ?e je njegov klju? blizu.

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

 

 

Napisano

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.

Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
    • Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.