Skoči na vsebino

Daljinsko zaklepanje ne reagira vedno


Priporočeno sporočilo

Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo zavisi tudi od lokacije in zunanjih motenj. ?e pod parkiri??em potekajo napetostni vodi potem to zelo moti daljinec.

Pred slu?bo ne morem avta zaklenit ?e sem ve? kot 2m od avta. Pod parkiri??em so vodi od elektra...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.

Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.