Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim,da bi se morali vsi,ki smo kupili CX-7 zavedati,da je avto bolj fragilen in ima svoje muhe.Med vsemi ?lanki,ki sem jih prebral,preden sem kupil svojo CX je bilo kar nekaj opazk o cukanju-celo pri testnih vo?njah novinarjev.Tako,da je mo?no,da sploh ni kak?na napaka in avto to v?asih po?enja prosto po Pre?ernu. Kot sem ?e rekel,moja je tudi kdaj cuknila,zdaj pa ?e dolgo ne,pa se ni ni? menjavalo in popravljalo vmes.

Napisano

Na bencin ne sme in pika. Drugo je na plin se posebej sedaj ko je hladneje, ko morajo butan/propan drugace mesat. To je pa tud meni.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za info (kateri butec) ?e so sve?ne kove in ca. 1000 km rabljene bi ti verjetno vse menjal :)

?e je ena po?ena, ne bi veliko razmi?ljal, razen ?e je po?la ?e ob vgradnji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj,?e dobro razmislim,je tudi meni samo na plin-pozimi... Se pravi je ?e kak?na skrivnost.

Ob preklopu na benz ne cuka :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sve?ka je difinitivno po?ila ob vgradnji. Zato se je zamenjala le po?ena.

Avto cuka isto na plinu kot na benz ni razlike. Bolj kot berem tuje forume ugotavljam, da je to neka serijska napaka. Cukanje je ve?ino voznikov odpravila z prilagoditvijo programa.

Napisano

Ok ?e pa je bla zamenjat v tem primeru pol je ok samo ena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

V septembu sem pisal, da mi avto cuka oz. poskakuje med 1500-2700 obrati v prvi prestavi. Zamenjali smo ?e LMM, lambdo, sve?ke, v?igalne tuljave. In ni ni? bolj?e. Pa sem se nekak sprijaznil.

V tem tednu se mi je pojavilo poskakovanje ?e v drugi prestavi, v prvi pa je katastrofa, ko se turbina vklopi je vse ok. Sedaj semo ?e enkrat zamenjali sve?ke z Originali iz Mazde in ni? bolj?e. Ra?unalnik ne ka?e nobene napake in na armaturki tudi nobena lu?ka ne gori.

Je pa mehanik danes odvil pokrov za olje in podregal verigo, ki je s prstom dosegljiv ima ca. 5 mm hoda.

Je mogo?e mo?no, da je veriga raztegnjena in zaradi tega cuka? Veriga (ali mogo?e napenjalec) se sli?i recimo zjutraj ob v?igu za kake 1-2 sekundi.

Druga ideja je, da bi menjalik zafrkava?

Ima kdo kako idejo????

Napisano

Ker noben od vas ni dal kak nasvet, sporo?am, da smo danes napako odpravili. Napaja je bila v elektroniki stoplake plina. Sedaj pa gre kot mora :P

  • 7 let kasneje...
Napisano
On 3/7/2016 at 8:48 PM, LadoK said:

Ker noben od vas ni dal kak nasvet, sporo?am, da smo danes napako odpravili. Napaja je bila v elektroniki stoplake plina. Sedaj pa gre kot mora :P

Kaj točno si pa menjal?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.