Skoči na vsebino

NAGRADNA IGRA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spo?tovane uporabnice in uporabniki foruma.

Teden dni nazaj sem napovedal, da danes na 1.4. po?asi za?nem razkrivati nov avtomobil. Zmagovalki-cu sem obljubil pico in pivo!

Upam da do 5.4. odkrijete o ?em je re?.

Pa za?nimo..... :vesel:

 

 

1.jpg

Napisano

Dizel motor in avto nemskega proizvajalca?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hahahaha,,, madonca si se zagnal!

No, tako zelo na easy pa tud'nou ?lo.

 

Gre za rabljeno vozilo. Da ne bo kdo mislil da sem jaz sre?ni dobitnik zadnje Super sedmice v MS.

Napisano

Da ne pokvarim igre preve?......L&K  :jupiii: Dobra odlo?itev - le katera srednje dolga ali dolga izvedba avta?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta motor je predhodnik samo enega :). Lahko je pa tudi 1. April :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slika pripada oplehanim mopetkam, kateri model bomo pa videli z naslednjim namigom.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

........ je te?ko opisati z besedami, la?je jo ob?utim. Primerljiva je s slikarskim zlatim rezom. ?utim jo kot dovr?enost, sozvo?je, ravnovesje posameznih elementov, ki tvorijo neko celoto. To je podoba, ki ji ni treba ni?esar dodati ali odvzeti.?

Napisano

Saj sem ?e napisal ?koda L&K, motor na sliki je L&K motor, predhodnik ?kode. Octavia pa ali kombi ali limo. ?e pa ni se pa sam zaje,..... :rolleyes:

 

Laurin in Klement so naredili prvi motocikel, in pa prve dirkalnike z RWD

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj zelo starega... Oldtimer?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Uuuuuuu, ono Count Cars LA, hahahaha. Ni? v hotdoga. To so vse namigi k temu kar je sedaj na parkingu. Bodite pozorni! Lp

Napisano

Uuuuuuu, ono Count Cars LA, hahahaha. Ni? v hotdoga. To so vse namigi k temu kar je sedaj na parkingu. Bodite pozorni! Lp

Ej....Strela...zdaj smo pa malo nestrpni..he he lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.