Skoči na vsebino

Mazda CX-4

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po nekaj zakritih fotografijah se je zdaj CX-4 kon?no pridru?ila vse ve?ji Mazdini dru?ini kri?ancev, vendar se je japonski proizvajalec vozil, na na?o smolo, odlo?il, da bo CX-4 naprodaj le na Kitajskem.

Novi ?portni terenec je v bistvu malenkost ve?ji, kot smo to pri?akovali: 2.700 milimetrov dolgo medosno razdaljo si deli z modelom CX-5 in je 20 centimetrov dvignjen od tal, serijsko so nanj name??ena 17-pal?na aluminijasta plati??a, na prvih uradnih fotografijah pa so vidna opcijska 19-pal?na aluminijasta plati??a.

Na nosu vozila je prepoznavna velika trapeziodna maska hladilnika, ki jo dopolnjujejo za?iljeni ?arometi LED ? enake smo lahko videli na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, kjer so razkrili koncept Koeru. Nikakor ne moremo spregledati dolge uslo?ene strehe, ki se razteza vse do zadnjega usmerjevalnika zraka. V notranjosti je zgodba poznana: 7-pal?na ve?opravilna enota je name??ena na vrh armaturne plo??e, kjer so okrogla stikala za nadzor klimatske naprave in manj?e vrtljivo stikalo za nadzor multimedijev.

Motorno ponudbo sestavljata dva agregata Skyactiv. Vstopna izvedenka bo dobila dvolitrski ?tirivaljni agregat s 116 kilovati mo?i in 202 njutnmetri navora ter bo mo? na sprednji kolesni par prena?ala preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. ?tirikolesno gnana razli?ica sodeluje z enakim menjalnikom, vendar je v nosu name??en 2,5-litrski ?tirivaljnik s 141 kilovati mo?i in 252 njutnmetri navora.

 

Avtomobilizem.com (Vir: Worldcarfans. Foto: Mazda.)

post-1139-0-11562200-1461664288_thumb.jpg

post-1139-0-36497300-1461664299_thumb.jpg

post-1139-0-77539900-1461664305_thumb.jpg

Napisano

A bojo sploh se avte delal :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A bojo sploh se avte delal :)

To?no to sem jaz pomislu, ko se tile tako hitro mno?ijo (recimo Mz5 pa ?la izven produkcije kot uporaben dru?inski avto), a ?e smo ?isto iskreni tile me?an?ki niso ne ti? ne mi?, no saj to v bistvu ?e ime pove. Modna muha pa?.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Predvidevam, da je ta CX-4 nastala iz trenutne trojke :rolleyes:  tako kot je recimo CX-3 nastala iz trenutne dvojke.

 

Je pa neka "me?anica" (mutant) med ostalimi mazdami z ?e znanim KODO dizajnom.

 

Mi je pa kar malo sme?no ?e, ko na takem "?minka" vozilu vidim samo 1 gumb za "polno" odpiranje stekel, ostali 3 gumbe pa mora? dr?ati, da se odpiranje in zapirajo. In to v letu 2016 pri dokaj visokem modelu. Res ne vidim smisla v teh "omejitvah" oziroma na pol koristnih funkcijah  :zvizga:  raje bi dvignili ceno vozila ?e za 100 EUR, pa bi dali vseh 4 steklom odpiranje/zapiranje na dotik. Verjetno jim je v interesu, da kupi? najvi?ji rang torej Mazdo 6 ali pa Mazdo CX-5, kjer pa dobi? omenjeno  :macek2:

Napisano

Ga bo potrebno uvoziti iz Kitajske (hec), sicer zelo lep avto za mene (trenutno prva izbira za ?ez dve leti, ko imam namen menjati avto), verjetno pa se bo slej ko prej za?el prodajati tudi v Evropi.

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Vidim foto iz Pariza in vidim tole: na prvo ?ogo sem mislil da je nekaj v stilu CX 4 .... mogo?e tudi zaradi barve in pa velikih palti??.

 

post-8839-0-64990400-1475237461_thumb.jpg

 

post-8839-0-18695000-1475237525_thumb.jpg

 

Napisano

Pozdrav !

 

Je to BMW?

LP

Verjetno, ker ni videti smernikov.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

BMW concept X2 

 

BMW-X2-Concept-Paris-1-750x500.jpg

 

BMW-X2-Concept-21-600x400.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.