Skoči na vsebino

Mazda CX-4


Deeyan

Priporočeno sporočilo

Po nekaj zakritih fotografijah se je zdaj CX-4 kon?no pridru?ila vse ve?ji Mazdini dru?ini kri?ancev, vendar se je japonski proizvajalec vozil, na na?o smolo, odlo?il, da bo CX-4 naprodaj le na Kitajskem.

Novi ?portni terenec je v bistvu malenkost ve?ji, kot smo to pri?akovali: 2.700 milimetrov dolgo medosno razdaljo si deli z modelom CX-5 in je 20 centimetrov dvignjen od tal, serijsko so nanj name??ena 17-pal?na aluminijasta plati??a, na prvih uradnih fotografijah pa so vidna opcijska 19-pal?na aluminijasta plati??a.

Na nosu vozila je prepoznavna velika trapeziodna maska hladilnika, ki jo dopolnjujejo za?iljeni ?arometi LED ? enake smo lahko videli na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu, kjer so razkrili koncept Koeru. Nikakor ne moremo spregledati dolge uslo?ene strehe, ki se razteza vse do zadnjega usmerjevalnika zraka. V notranjosti je zgodba poznana: 7-pal?na ve?opravilna enota je name??ena na vrh armaturne plo??e, kjer so okrogla stikala za nadzor klimatske naprave in manj?e vrtljivo stikalo za nadzor multimedijev.

Motorno ponudbo sestavljata dva agregata Skyactiv. Vstopna izvedenka bo dobila dvolitrski ?tirivaljni agregat s 116 kilovati mo?i in 202 njutnmetri navora ter bo mo? na sprednji kolesni par prena?ala preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. ?tirikolesno gnana razli?ica sodeluje z enakim menjalnikom, vendar je v nosu name??en 2,5-litrski ?tirivaljnik s 141 kilovati mo?i in 252 njutnmetri navora.

 

Avtomobilizem.com (Vir: Worldcarfans. Foto: Mazda.)

post-1139-0-11562200-1461664288_thumb.jpg

post-1139-0-36497300-1461664299_thumb.jpg

post-1139-0-77539900-1461664305_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A bojo sploh se avte delal :)

To?no to sem jaz pomislu, ko se tile tako hitro mno?ijo (recimo Mz5 pa ?la izven produkcije kot uporaben dru?inski avto), a ?e smo ?isto iskreni tile me?an?ki niso ne ti? ne mi?, no saj to v bistvu ?e ime pove. Modna muha pa?.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Predvidevam, da je ta CX-4 nastala iz trenutne trojke :rolleyes:  tako kot je recimo CX-3 nastala iz trenutne dvojke.

 

Je pa neka "me?anica" (mutant) med ostalimi mazdami z ?e znanim KODO dizajnom.

 

Mi je pa kar malo sme?no ?e, ko na takem "?minka" vozilu vidim samo 1 gumb za "polno" odpiranje stekel, ostali 3 gumbe pa mora? dr?ati, da se odpiranje in zapirajo. In to v letu 2016 pri dokaj visokem modelu. Res ne vidim smisla v teh "omejitvah" oziroma na pol koristnih funkcijah  :zvizga:  raje bi dvignili ceno vozila ?e za 100 EUR, pa bi dali vseh 4 steklom odpiranje/zapiranje na dotik. Verjetno jim je v interesu, da kupi? najvi?ji rang torej Mazdo 6 ali pa Mazdo CX-5, kjer pa dobi? omenjeno  :macek2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ga bo potrebno uvoziti iz Kitajske (hec), sicer zelo lep avto za mene (trenutno prva izbira za ?ez dve leti, ko imam namen menjati avto), verjetno pa se bo slej ko prej za?el prodajati tudi v Evropi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.