Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dosedaj se je Mazdo vozilo na uradni servis k Mo?niku ampak ker so ra?uni tako, da se pla?uje z suhim zlatom sedaj i??em alternativo, ker pa? avto ni ve? ravno nov.

Gre za Mazdo 6 2.2dizel, nikoli ni bilo okvare ali te?ave z avtom. Vedno je ?lo samo za redne servise in po spominu je bilo vedno okoli 400?.
Pred kratkim sem imel prvo izredno okvaro in sicer prednji kolesni le?aj za katerega so hoteli okoli 140? + DDV + delo oz. druga?e re?eno 250? bi me pri?lo, ?e mi nebi potem to pomenjal lokalni mehanik za drobi? tako reko?.

Sli?al sem ?e za servis Avto Pelko v Medvodah, ki naj bi bil super vendar mi je to precej s poti tako, da i??em ?e kako alternativo, najraje v Kranju ali bli?nji okolici.
Baje naj bi v Predosljah oz. Britofu ?e nekdo ?ramfal Mazde in da je druga?e zaposlen tudi na uradnem servisu tako, da ima znanje in dostop do testerja za reset ra?unalnika ko je servis narjen.

Hvala za vse predloge.

Napisano

Iz Kranja do Medvod pa res ni nevem kako dalec :) ... Nekateri iz obale ali stajerske pridejo k Pelku...  :jupiii:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Iz Kranja do Medvod pa res ni nevem kako dalec :) ... Nekateri iz obale ali stajerske pridejo k Pelku...  :jupiii:

Ej....lp jaz tudi sem vozil prej?njo,Mazdurino k Dr.Pelkotu..na servis iz obale...he he mojster..lp

Napisano

In koliko so cene pri njemu, tako za primerjavo glede na uradni servis ?

 

Pa ?e nekaj, koliko pride menjava nekih bakrenih podlo?k na motorju. To me je nazadnje presenetil na uradnem da bo treba naredit, kao je treba to na vseh dizlih in da je 150? na ?obo ?

Napisano

Cena podlo?k je cca 12? za vse ?tiri dize nakaj pa nanese delo.

 

Pelkotov cenik je na klubskem delu foruma

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

H domkotu v predoslje ne hodi. ;-)

Ne pozna druzga kot kladivo...

Druga?e ti tudi na amzsju v kranju lahko zamenjajo le?aj. Bo cenejs kot pri mo?niku.

Napisano

Absolutno priporo?am obisk mojstra Simona Pelka (avto Pelko d.o.o.), ker to res ni dale? do njega in bo vredno. ?e pa ?eli? ?e kaj (pri njem in drugod) privar?evati, pa si poglej tole;

 

http://www.mazdaklub.si/clanstvo/clanske-ugodnosti/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dosedaj se je Mazdo vozilo na uradni servis k Mo?niku ampak ker so ra?uni tako, da se pla?uje z suhim zlatom sedaj i??em alternativo, ker pa? avto ni ve? ravno nov.

 

Gre za Mazdo 6 2.2dizel, nikoli ni bilo okvare ali te?ave z avtom. Vedno je ?lo samo za redne servise in po spominu je bilo vedno okoli 400?.

 

To so bili pa res dragi servisi.  :wacko:  Sam za M6 2.2 dizel na uradnem servisu (Gama BTC) pla?ujem cca. 250?, v?asih malo manj, v?asih malo ve?. Verjetno bom k njim vozil tudi po izteku garancije, ?e ne bom avta prej zamenjal.

12360_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.