Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

dej ne vem ?e ravno pa?e v to temo, bom pa vseeno sm napisal ...

 

v?eraj sem tako malo opazoval "kultruro" voznikov predvsem od Gradca naprej in lahko re?em k da si pri?el v drug svet :huh: ... to ljudje ?ist druga?e vozijo tako umirjeno n? z ihto al pa na ego .. pa sem vidu od por?eja 911 al pa miljon audijev 4-5-6-8 pa razne bmw-3-5-7 pa Mustanga pa Jaguarjev na 1001 na?in, za katere pri nas veljajo kot "norce" ...

Predvsem me je presenetilo to da tak folk ne vozi samo po "skrajno" levem pasu, niso zalimani na rit, ne ?migajo z lu?mi, ampak ta folk dejansko u?iva med vo?njo s svojimi konji?ki :o ..

Potem je bilo 2x delo na cesti ker je spremenjena signalizacija kjer se vseskupaj premakne na drug stran, in to sploh ne opazi? .. nobenga tko ?iv?nega .. naglega skakanja, bremzanja, piskanja voz? kot da ni 0 .. :ne vem:

in pol pride? do "vpadnice" v Dunaj k je res tko ene miljon pasov k spet sam re?e WTF pa tko miljon avtov na cesti in pri?akuje? ?e avtomatsko kaos .. in glejga zlomka spet 0 ne opazi? sam pelje? se na prej.. tko vse je postavljeno na svoje mesto ... pride? v center notr k ti navigacija pokaze da se bo? 4km vozu skor 1h in spet re?e? WTF.. pa si se ga spet u?tel ok res da je gu?va pa vse ampak to je tko stoji? minuto dve najve? pa se pelje?.. in pride? do semaforja kjers spet pri?akuje? zme?njavo v samem kri?i??u da bo to vse zabasan na po?es tko k je v navadi v ljubljani in spet re?e? WTF kri?i??e je spet prazen :ne vem: to vsi upo?tevajo semaforje prostor je skos v kri?i??u :/ .. in dejansko ti je u?itek se peljat ...

 

glede teh romunov ki pri nas veljajo res za tisto skupino vozniko .. a se jim izogiba? .. in se avtomatsko vpra?a? zakaj se na avstrijskih cestah ?isto druga?e obna?ajo :ne vem:

 

so me pa presenetila tovorna vozila predvsem ?leparji .. tko jih je ene 400% manj kot pri nas vsi se dr?ijo na voznem pasu na celih 200km od meje (in nazaj) sm vidu 2 primerka k sta prehitivala pa ?e to k je bil klanec na dol ... pa niti ni delu neke gu?ve .. tko prou res tisto surprise :o

 

 

no in pol k pridem nazaj v "slovenijo" mi tko ?ofer re?e ene 10km do meje .. Welcome to balkan .. in je res tko zgledal k da bi s palico dregnu v osje gnezo v tistih "100km" do doma bi se lahko ene 10 skantu .. in spet tista dobra stara zgodba .. blendanje piskanje ..egoti na prehitevalnih pasovi skakanje na prehitevalni pas ... miljardo tovornjakov k se prehitevajo med sabo in traja celo ve?nost da ga prehiti prou res tist BRUH

Napisano

dej ne vem ?e ravno pa?e v to temo, bom pa vseeno sm napisal ...

 

v?eraj sem tako malo opazoval "kultruro" voznikov predvsem od Gradca naprej in lahko re?em k da si pri?el v drug svet :huh: ... to ljudje ?ist druga?e vozijo tako umirjeno n? z ihto al pa na ego .. pa sem vidu od por?eja 911 al pa miljon audijev 4-5-6-8 pa razne bmw-3-5-7 pa Mustanga pa Jaguarjev na 1001 na?in, za katere pri nas veljajo kot "norce" ...

Predvsem me je presenetilo to da tak folk ne vozi samo po "skrajno" levem pasu, niso zalimani na rit, ne ?migajo z lu?mi, ampak ta folk dejansko u?iva med vo?njo s svojimi konji?ki :o ..

Potem je bilo 2x delo na cesti ker je spremenjena signalizacija kjer se vseskupaj premakne na drug stran, in to sploh ne opazi? .. nobenga tko ?iv?nega .. naglega skakanja, bremzanja, piskanja voz? kot da ni 0 .. :ne vem:

in pol pride? do "vpadnice" v Dunaj k je res tko ene miljon pasov k spet sam re?e WTF pa tko miljon avtov na cesti in pri?akuje? ?e avtomatsko kaos .. in glejga zlomka spet 0 ne opazi? sam pelje? se na prej.. tko vse je postavljeno na svoje mesto ... pride? v center notr k ti navigacija pokaze da se bo? 4km vozu skor 1h in spet re?e? WTF.. pa si se ga spet u?tel ok res da je gu?va pa vse ampak to je tko stoji? minuto dve najve? pa se pelje?.. in pride? do semaforja kjers spet pri?akuje? zme?njavo v samem kri?i??u da bo to vse zabasan na po?es tko k je v navadi v ljubljani in spet re?e? WTF kri?i??e je spet prazen :ne vem: to vsi upo?tevajo semaforje prostor je skos v kri?i??u :/ .. in dejansko ti je u?itek se peljat ...

 

glede teh romunov ki pri nas veljajo res za tisto skupino vozniko .. a se jim izogiba? .. in se avtomatsko vpra?a? zakaj se na avstrijskih cestah ?isto druga?e obna?ajo :ne vem:

 

so me pa presenetila tovorna vozila predvsem ?leparji .. tko jih je ene 400% manj kot pri nas vsi se dr?ijo na voznem pasu na celih 200km od meje (in nazaj) sm vidu 2 primerka k sta prehitivala pa ?e to k je bil klanec na dol ... pa niti ni delu neke gu?ve .. tko prou res tisto surprise :o

no in pol k pridem nazaj v "slovenijo" mi tko ?ofer re?e ene 10km do meje .. Welcome to balkan .. in je res tko zgledal k da bi s palico dregnu v osje gnezo v tistih "100km" do doma bi se lahko ene 10 skantu .. in spet tista dobra stara zgodba .. blendanje piskanje ..egoti na prehitevalnih pasovi skakanje na prehitevalni pas ... miljardo tovornjakov k se prehitevajo med sabo in traja celo ve?nost da ga prehiti prou res tist BRUH

 

Pa sej osnovne stvari ne po?ne skoraj nih?e ve?-da ?migavce,ko spreminja smer.

V?eraj sem vozil za enim ?ikotom,ki je cijazil 30/uro.Veselo je puhal dim iz cigarete in spremijal smeri v zadnjem trenutku;seveda brez ?migavcev.Enkrat je malo manjkalo,da se mu ni en zabil v rit.Trobil je kot nor,stri?ko v golfu pa je veselo dimil naprej in vozil,kot da nibilo ni?.

In to vajo je,vsaj dokler sem vozil po pol?je za njim,ponovil vsaj ene 8 krat.Ja,vozil je ?e pod omejitvijo,se pravi ni divjak in je varen voznik-NOT. :angry:

In verjetno je prispel domov,se vsedel na kav?,vzel birco iz hladilnika in ni niti vedel,kaj bi ga lahko doletelo z to njegovo"previdno",po?asno,neagresivno vo?njo...

 

 

Napisano

dej ne vem ?e ravno pa?e v to temo, bom pa vseeno sm napisal ...

 

v?eraj sem tako malo opazoval "kultruro" voznikov predvsem od Gradca naprej in lahko re?em k da si pri?el v drug svet :huh: ... to ljudje ?ist druga?e vozijo tako umirjeno n? z ihto al pa na ego .. pa sem vidu od por?eja 911 al pa miljon audijev 4-5-6-8 pa razne bmw-3-5-7 pa Mustanga pa Jaguarjev na 1001 na?in, za katere pri nas veljajo kot "norce" ...

Predvsem me je presenetilo to da tak folk ne vozi samo po "skrajno" levem pasu, niso zalimani na rit, ne ?migajo z lu?mi, ampak ta folk dejansko u?iva med vo?njo s svojimi konji?ki :o ..

Potem je bilo 2x delo na cesti ker je spremenjena signalizacija kjer se vseskupaj premakne na drug stran, in to sploh ne opazi? .. nobenga tko ?iv?nega .. naglega skakanja, bremzanja, piskanja voz? kot da ni 0 .. :ne vem:

in pol pride? do "vpadnice" v Dunaj k je res tko ene miljon pasov k spet sam re?e WTF pa tko miljon avtov na cesti in pri?akuje? ?e avtomatsko kaos .. in glejga zlomka spet 0 ne opazi? sam pelje? se na prej.. tko vse je postavljeno na svoje mesto ... pride? v center notr k ti navigacija pokaze da se bo? 4km vozu skor 1h in spet re?e? WTF.. pa si se ga spet u?tel ok res da je gu?va pa vse ampak to je tko stoji? minuto dve najve? pa se pelje?.. in pride? do semaforja kjers spet pri?akuje? zme?njavo v samem kri?i??u da bo to vse zabasan na po?es tko k je v navadi v ljubljani in spet re?e? WTF kri?i??e je spet prazen :ne vem: to vsi upo?tevajo semaforje prostor je skos v kri?i??u :/ .. in dejansko ti je u?itek se peljat ...

 

glede teh romunov ki pri nas veljajo res za tisto skupino vozniko .. a se jim izogiba? .. in se avtomatsko vpra?a? zakaj se na avstrijskih cestah ?isto druga?e obna?ajo :ne vem:

 

so me pa presenetila tovorna vozila predvsem ?leparji .. tko jih je ene 400% manj kot pri nas vsi se dr?ijo na voznem pasu na celih 200km od meje (in nazaj) sm vidu 2 primerka k sta prehitivala pa ?e to k je bil klanec na dol ... pa niti ni delu neke gu?ve .. tko prou res tisto surprise :o

no in pol k pridem nazaj v "slovenijo" mi tko ?ofer re?e ene 10km do meje .. Welcome to balkan .. in je res tko zgledal k da bi s palico dregnu v osje gnezo v tistih "100km" do doma bi se lahko ene 10 skantu .. in spet tista dobra stara zgodba .. blendanje piskanje ..egoti na prehitevalnih pasovi skakanje na prehitevalni pas ... miljardo tovornjakov k se prehitevajo med sabo in traja celo ve?nost da ga prehiti prou res tist BRUH

 

ua ce to beres se slis kot da so avstrijski vozniki dobri in kulturni....kar pa nikakor niso, ker so najvecji kreteni na svetu.

veckrat moras v avstrijo, ni treba na dunaj lahko do celovca pa bos hitros spremenil mnenje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa sej osnovne stvari ne po?ne skoraj nih?e ve?-da ?migavce,ko spreminja smer.

V?eraj sem vozil za enim ?ikotom,ki je cijazil 30/uro.Veselo je puhal dim iz cigarete in spremijal smeri v zadnjem trenutku;seveda brez ?migavcev.Enkrat je malo manjkalo,da se mu ni en zabil v rit.Trobil je kot nor,stri?ko v golfu pa je veselo dimil naprej in vozil,kot da nibilo ni?.

In to vajo je,vsaj dokler sem vozil po pol?je za njim,ponovil vsaj ene 8 krat.Ja,vozil je ?e pod omejitvijo,se pravi ni divjak in je varen voznik-NOT. :angry:

In verjetno je prispel domov,se vsedel na kav?,vzel birco iz hladilnika in ni niti vedel,kaj bi ga lahko doletelo z to njegovo"previdno",po?asno,neagresivno vo?njo...

 

jp pomoje se mu ni sanjal niti najmn

 

ua ce to beres se slis kot da so avstrijski vozniki dobri in kulturni....kar pa nikakor niso, ker so najvecji kreteni na svetu.

veckrat moras v avstrijo, ni treba na dunaj lahko do celovca pa bos hitros spremenil mnenje...

 

a pol sm mel sre?o in za Salzburg in naprej za Munchen :huh::((( ... sej tam od Wagna k se pelje? proti ?entilju se za?enjajo tablice "spreminjat" in se ?e voha ...

 

in tud gor mo?no severno od Gradca nism opazu da bi se nekdo, ko se vklju?uje na AC kr takoj zapelu gor, ampak izkoristi do konca pospe?evalni pas ... :ne vem:

tuki pa ne vem se pelje? iz dom?al proti LJ in tam k se "litjani" vklju?ujejo na AC vid? tko 2 ?rti pa je ze na AC s 40km/h ... in ti pol prleti? iz 130 pa si mu direkt v rit .. a ve? :ne vem:

 

pa? sm dobil po dolgem ?asu spet dobr filing in mi je res tko najbolj :jupiii::jupiii::jupiii::notworth:

Napisano

jp pomoje se mu ni sanjal niti najmn

a pol sm mel sre?o in za Salzburg in naprej za Munchen :huh::((( ... sej tam od Wagna k se pelje? proti ?entilju se za?enjajo tablice "spreminjat" in se ?e voha ...

 

in tud gor mo?no severno od Gradca nism opazu da bi se nekdo, ko se vklju?uje na AC kr takoj zapelu gor, ampak izkoristi do konca pospe?evalni pas ... :ne vem:

tuki pa ne vem se pelje? iz dom?al proti LJ in tam k se "litjani" vklju?ujejo na AC vid? tko 2 ?rti pa je ze na AC s 40km/h ... in ti pol prleti? iz 130 pa si mu direkt v rit .. a ve? :ne vem:

 

pa? sm dobil po dolgem ?asu spet dobr filing in mi je res tko najbolj :jupiii::jupiii::jupiii::notworth:

 

He he ti pa ne gres velikokrat v aut? Avstrijci so dobili izpit v kinder jajcu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

in tud gor mo?no severno od Gradca nism opazu da bi se nekdo, ko se vklju?uje na AC kr takoj zapelu gor, ampak izkoristi do konca pospe?evalni pas ... :ne vem:

tuki pa ne vem se pelje? iz dom?al proti LJ in tam k se "litjani" vklju?ujejo na AC vid? tko 2 ?rti pa je ze na AC s 40km/h ... in ti pol prleti? iz 130 pa si mu direkt v rit .. a ve? :ne vem:

 

pa? sm dobil po dolgem ?asu spet dobr filing in mi je res tko najbolj :jupiii::jupiii::jupiii::notworth:

 

sej tud nisem napisal, da slovenski vozniki obvladajo, ker ne...so total nesposobni

sam avstrijci so kreteni (npr. vedno morajo, ti nekako povedat, da jim tvoji manevri niso vsec- blendanje, mahanje z rokami itd itd...in to za "vratolomne" manevre kot so prehitevanje spredaj z 70km/h vozecega avto ipd..

kar se slovenije tice, kot si reku, 98% ne pozna pravila, da se moras umakniti na levi pas in sprostiti desnega, ce se en vkljucuje na avtocesto....rondoji pa so itak poglavje zase, vsi vozijo po zunanjem pasu rondoja (lep primer je rondo zale LJ, lahko dobesedno stojis na cist notranjem krogu in te ne bo noben udaril)

 

kar sem do zdaj vidu, najbolj vsec so mi severnozahodno nemski vozniki (se pravi od frankfruta visje in levo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

He he ti pa ne gres velikokrat v aut? Avstrijci so dobili izpit v kinder jajcu....

 

re da nism vsak tedn gor, ampak kadar grem naredim 50km+ od meje .. in rad tako opazujem in mi je res tko najbolj spro??eno

 

 

sej tud nisem napisal, da slovenski vozniki obvladajo, ker ne...so total nesposobni

sam avstrijci so kreteni (npr. vedno morajo, ti nekako povedat, da jim tvoji manevri niso vsec- blendanje, mahanje z rokami itd itd...in to za "vratolomne" manevre kot so prehitevanje spredaj z 70km/h vozecega avto ipd..

kar se slovenije tice, kot si reku, 98% ne pozna pravila, da se moras umakniti na levi pas in sprostiti desnega, ce se en vkljucuje na avtocesto....rondoji pa so itak poglavje zase, vsi vozijo po zunanjem pasu rondoja (lep primer je rondo zale LJ, lahko dobesedno stojis na cist notranjem krogu in te ne bo noben udaril)

 

kar sem do zdaj vidu, najbolj vsec so mi severnozahodno nemski vozniki (se pravi od frankfruta visje in levo)

 

glede frankfurta pa to ne vem ker ?e nisem bil .. tja do minhna sm ?e prlezu :bravo: .. sm se pa zapeljal gor do prage pa tud nism sli?u da bi ?ofer 1x zajodlal itd scene ... res pa je da sm v prago prispel takrat pozno ve?er .. :huh:

Napisano

eye si pa na?al avstrijske voznike kot primer vzornosti :hohoho: Ko bi vsaj koga drugega ampak Avstrijca na cesti se bojim vsaj toliko kot Italijana ali Romuna. To so ?ist nepredvidljivi vozniki.

 

To, da je pa v Slo na cestah vse v riti pa ni res, sploh ?e se ?lovek dr?i pravil in vsaj malo predvideva? situacijo in se predvsem sam ne obna?a? tko kot en egoisti?en balkanc.

 

Men osebno pa sem dnevno v povpre?ju vsaj 100km na cestah se mi zgodi blendanje mogo?e 2x 3x (nazadnje sem itak imel opravka z Italijanom kar je tudi opisano par postov prej) na leto, da bi mi kdo trobil se sploh ne spomnim razen zadnji?, ko sem spregledal zaradi sonca, da se je pri?gala zelena pu??ica za desno. Pa ?e to je zadaj stoje?i zelo kulturno opozoril s ?isto kratkim piskom.

 

To direktno ne leti nate eye sam ponavadi o nekulturi vo?nje govorijo predvsem tisti, ki se sami obna?ajo nekulturno, agresivno, egoisti?no kar je nekako logi?no saj takat je tudi najve?ja mo?nost, da pride do "?udnih" situacij.

 

Za primer ti lahko povem primer kolega, ki je non-stop razlagal raznorazne dogodke na cesti, ki so se mu dogajali na cesti in kako grozno se je vozit po na?ih cestah. To je bilo ?e iz ?asov, ko sam ?e nisem delal toliko km in sem mu kar nekako verjel. Ampak verjel sem mu samo do takrat, ko sem enkrat ?el z njim po eno robo v Avstrijo:

 

Tip je bil na cesti ?isto blazen, prehiteval v ?karice, pizdil skoraj ?ez ?isto vsakega udele?enca, blendal pe?cem pred prehodom, vozil preko omejitev, sekal ovinke kot na dirkah tako, da me je bilo kot sovoznika res strah. No ko sva pa pri?la v Avstrijo pa je spremenil slog vo?nje, ?e? da so avstrijski policaji zajebani in sva se lepo vozila po pravilih nakar mi re?e a vidi? razliko kako se v Avstriji vsi kulturno vozijo. :blink:

 

Takrat sem prvi? dejansko v praksi ugotovil, da za veliko ve?ino (ne za vse da ne bo pomote) sranja, ki se nekomu dogaja na cestah je v najve?ji meri kriv prav taisti s svojim obna?anjem na cesi.

33112_1.png

Napisano

ok Boss pol mi pa neki razlo? .. ok ne trdim da je v sloveniji eu texas ampak

 

zakaj se lahko re?mo romuni italjanskimi tablicami lepo dr?ijo pravil se peleje 130 - 140km/s dr?i varnostno razdaljo in ne pumpa svojga ega z audijem

 

zakaj ne pumpa ega re?mo z drugimi "premium2 znamkami pa ka?e kok ma jajc ampak voz lahko kulturno, ?eprav pride nekdo z podobno mo?nim avtom..

 

zakaj da lahko ?migovc (nism opazu niti enga, da ga nebi dal) , se prepri?a ?e lahko prehiti, zapelje vn prehiti in nazaj na vozn pas ... pa ma lahko novo sedmico al pa golfa II.

 

zakaj lahko vozijo tovornjaki kulturno ... :ne vem: (vsaj na tej relaciji)

 

povej mi kok procentov motoristov ve?jih kubikov, bo v gu?vi v centru LJ stal v koloni? ... in sm to vidu pa sm sam o?i dal na pecle ...

 

zakaj pe?ec tud k se mu pri?ge zelna lu? na semaforju najprej pogleda na levo in pol ?ele stop na prehod

 

itd itd

 

ne trdim da so da so zdej neki super - top .. pa? sm se pelu gor in sm v danih trenutki to vidu oz opazu .. in sm res bil presene?en

 

in dejansko nism bil skos na pre?i iz kere strani bo kdo prletu ... in morm met reakcijski ?as skos na "full" in naredim v sloveniji tistih 100km pa sm na orto zmatran ...

 

je pa res da te na slovenskih cesta prisiljo delat v pizdarije .. kakor je ?e prej Alex napisal oz dal primer v extra po?asnih voznikih

In zelo lep primer je krtina - morav?e kjer je omejitev 90km/h in je ravnina pregledna cesta in ima? tam belo neprekinjeno ?rto in pol se tzi najde ata al pa mama k ti pelje 55km/h .. in zdej vpra?am a ga bo? do morav? ?aku pa za njim vozu tistih 10km po 55km/h .. al bo? reskiral policaja pa ga na polni ?rti prehitel?

 

 

ne trdim pa da so vsi slovenci slabi ?oferji! pa tud jst nism neki oh-in-sploh

Napisano

Slovenci smo dale? od slabih ?oferjev - problem je v na?i kulturi, se pravi tehni?no smo zelo zelo dobri, vendar na? temperament izbruhne ven v danih situacijah, ?e posebej na slabe dni, ?ivci se znervirajo poprej potem pa pok.

 

Nimamo toliko strpnosti, da bi v?asih komu dali prednost, po?akali 10 sekund da nekdo prehiti drugega itd...

Pika na i pa so dostopni super zmogljivi avtomobili ki predvsem mlaj?o generacijoi 'prevzamejo' in mislijo da oni pa sedaj lahko 'bolje' vozijo ker imajo 'bolj' zmogljiv avto

 

Ravno obratno so pa avstrijci - totalno konzervativni in defenzivni, in to ?e toliko da se vse premakne pod mejo normale.

Nekdo ki vozi 100 na uro v avstriji na avtocesti in prehiteva po levi enako misli da je zelo varen voznik, v resnici je ampak ?e tako varen da je nevaren, saj zadr?uje promet in ob tem ?e namerno ho?e vliti svoj stil vo?nje drugim...

 

KAr se ti?e pa romunov in teh - mislim da imajo oni druga?en problem peljati hitro + naredili bodo vse po pravilih da jih nekdo ne ustavi, saj pol avtov ni izpravnih, registriranih, poleg tega pa preva?ajo bohvedi kaj.

 

Kamionarji se ti zdijo da vozijo OK? NE bi rekel ker tudi 1 ne zapelje na pas za po?asna vozila. ?e bi lahko vozili hitreje sigurno bi - verjemi...

Razumem pa da si morajo v?asih 'vzeti' prednost ko prileti kaka kamikaza 180 po levem...

 

Jaz bi samo v Sloveniji izpostavil kolesarje - sedaj se je za?ela sezona in jao meni, to kar padajo na ceste - posebej ti z cestnimi dirkalnimi kolesi, vozijo se v ?tric, prehitevajo med seboj, in jih BK za promet in predpise. ?ez pirni?e skozi Tacen se kar 'pojavljajo' iz stranskih pred avti....

 

P.S. ?e bo kdo od vas kdaj imel prilo?nost voziti po Irski....sem vozil v veliko dr?avah, ampak to je pa katastrofa...

Znaki so tam samo za senco ovcam, izpit dobi? tako da se sam nau?i?.....sem vpra?al glede na to ali imajo levo pravilo glede na to da vozijo kontra - ker imajo sama kri?i??a brez znakov....WTF is that - do you mean I need actually to stop??? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@eye: Mislim, da je Jures odgovoril to?no na ta vpra?anja, ki si jih zastavil meni in se popolnoma strinjam z njim. :bravo:

 

Malce pa se postavi izven okvirov klasi?nega razmi?ljanja in pomislil malo ?ir?e ali je res dogajanje vedno tako kot ga vidi? ali je mogo?e le rezultat druga?nega dojemanja v dolo?enem trenutku. Ok, bom razlo?il na primerih, da bo bolj jasno.

 

Ve?ina nas najve? kilometrov naredi na vedno enih in istih cestah, ki jih pa? prevozimo dnevno. Ve?ino ?asa smo tudi v nekem hitenju saj so te konstantne relacije ponavadi vezane na prihod na delovno mesto, otroka pripelajt v ?olo in vrtec, obiskat star?e ipd.

 

Kaj se dogaja takrat? Te ceste pozna?, to?no ve? kje mora? zaviti, okolica ti je poznana do potankosti, tako, da je niti ve? ne opazuje?. Zaradi pomanjkanja ?asa bi rad vozil vsaj toliko kot je zgornja omejitev, da se ti ?asovno izzide priti na cilj. Edina spremenljivka na tej tvoji poti je sam promet, dogajanje na cesti in ravno to tudi najbolje opazi? sploh ?e se kdo "vme?a" v tvoj tempo vo?nje in ti s tem podira timeschedule. Vidi? ?isto vsako nemnost kar po?nejo ljudje, kako vozijo, prehitevajo, menjavajo pasove itd itd. Vsaka napako bele?i? sajje to edino kar je druga?no iz dneva v dan zato se ti zdi, da je prometna katastrofa toliko ve?ja kot je dejansko res.

 

Zdej pa kontra primer. Gre? recimo tako kot v tvojem primeru v Avstrijo. Ve? ali manj ti je pot nova, cesta okolica vse ti je novo, pokrajna, mesta ?etudi si ?e kdaj bil, so zanimiva a predvsem ponavadi ni tiste ?asovne stiske. In ?e opazi? vse druge poleg tega mora? spremljati tudi promet enostavno raznoraznih malih neumnosti ostalih udele?encev ne vidi? ve? in kar naenkrat se ti zazdi kako lep?e vsi vozijo.

 

?e 1x pravim to se ti zdi ker dojema? druga?e. ?ele tisti, ki so konstantno na teh poteh tudi v tujini s?asoma lahko realno sodijo o kvaliteti oziroma kulturi voznikov v posameznih dr?avah. Je pa re, da tudi to ni vedno dejavnik saj je gostota prometa verjetno eden najbolj pomembnih faktorjev - na prazni cesti je vedno vse fino in fajn, ko pa je gu?va je pa ?e zaradi mno?ice drugih udele?encev veliko ve?ja mo?nost da nastane cestni konflikt.

 

 

Aja, za zaklju?ek pa ?e to - v temi, kjer se pohvalimo si rekel, da ste pri?li iz Dom?al do Dunaja v dveh urah in pol kar bi bilo na u? povpre?je hitrosti tam nekje okoli 150km/h. Ker se povsod ne da voziti 150km/h bi rekel, da ste na posameznih delih leteli kot sneta sekira in zato sem omenil, da ste za kaos na cesti deloma krivi s svojo vo?njo tudi sami. Se ti ne zdi, da bi to lahko bil glavni vzrok, ker si skoraj upam trdit, da ste na na?ih AC-jih drvel do konca na Avstrijskih pa je spet zavela tista "skrb", da vas ne bi trofnil policaj, ki so baje precej nepopustljivi do prekr?karjev. :ne vem: :blush:

33112_1.png

Napisano

poplnoma se strinjam z obema tako z Juresom in tabo Boss ... in ?e 1x res je sm se pohvalu da smo letel kot snete skere in napisal sm tudi da nisem bil v civilnem avtomobilom .. in prav tako je res da smo v po slovenskih cestah bili ve? ali manj na levem pasu in na avstrijskih .. v primeru gu?ve na AC bi nas ?akalo na meji policijsko spremstvo .. zato nam tudi policaji niso te?il .. in nam ni bilo treba uporabljati raznih svetlobnih signalizacij .. treba je pa upo?teah da so bili le prazniki in da je bilo ?tevilo udele?encev v prometu manj?e ...

 

edini problem je bil tam ko je Tyota tovarna ker se po?asi zabije in pa po centru dunaja... in zato sem lahko mel ve? ?asa kot opazovalec, in ?e 1x napi?em bili so dani trenutki in situacije katere sem opazil in sm bil res presene?en .. to je bil moj vtis katerega sem dobil na poti ... dej ?e bi se vsakodnevno vozu po dunajskih cestah bi hmalu spremenu "mnenje" , ampak ?e vedno imam pa bolj?i obutek kakor pa na slovenskih cestah, in tud voznik ni kaj preve? odstopal od mojega napisanega mnenja glede slovenskih in neslovenskih voznikov na slovenskih cestah

 

tam ima? ob?utek da se zavedajo kdo je ?ibkej?i ?len v prometu itd

 

 

@Jures glede teh kolesarjev .. oprosti ampak njim bi pa "serijsko" pisal kazni .. ker dejansko ne upo?tevajo zakonov .. :/

Napisano
Napisano

Glih se ?ez to razburjam. Zdaj bo pa ?e ven pri?lo, da je ded bil nacuzan pa bo komplet. <_<

 

Ve? kaj bo mogl pr nas uves. Da ko te policaji ujamejo pri kakem zajebanem prekr?ku (pijan, agresiven, pezde...) poleg vseh kazni, bi jest uvedu, da jih pridejo tut ob 3h pono? dam iskat in odpelat, da pomagajo pospravljat take nesre?e.

Napisano

Glih se ?ez to razburjam. Zdaj bo pa ?e ven pri?lo, da je ded bil nacuzan pa bo komplet. <_<

 

Ve? kaj bo mogl pr nas uves. Da ko te policaji ujamejo pri kakem zajebanem prekr?ku (pijan, agresiven, pezde...) poleg vseh kazni, bi jest uvedu, da jih pridejo tut ob 3h pono? dam iskat in odpelat, da pomagajo pospravljat take nesre?e.

 

se strinjam, takih ne dobijo, mene pa jeb*** zarad klin?eve homologacije, to me pa res raz****

Napisano

Jah tole je res ?alostno, sicer pa vsi ?e pomnimo kak?en je bil tisti primer Ma?ek na AC! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tip kao ni bil pijan, pa kot sem bral se je punca umikala na bankino proti travniku, tip je pa isto naredil, hotel na travnik zapeljati in bum....grozn, res grozn...pa kazni nabijajo tam v 3pm a mrtvih na cesti ?e ve?.....

Napisano

Ma folku se trga..prej sm govoru s kolegom, enkrat tele dni je tip na Rodici-Dom?ale, itak v naselju, sredo dneva obrnil Punti?a na streho, prej se pa ?e zaletel v novega fi?aka ki je bil parkiran na parkingu...drua?e bi direkt v hi?o odletu...itak tip napihal preko 2 promila....ne mor? verjet, a tam poteka ?olska pot, je narisana po tleh, baje je okol 80 km/h mogu pi?it.

Napisano

Tip kao ni bil pijan, pa kot sem bral se je punca umikala na bankino proti travniku, tip je pa isto naredil, hotel na travnik zapeljati in bum....grozn, res grozn...pa kazni nabijajo tam v 3pm a mrtvih na cesti ?e ve?.....

 

Ni bil pijan ampak morda neroden. ?al je bila starej?a sestra tudi nose?a:(

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

http://24ur.com/novice/crna-kronika/zaradi...-avtocesti.html

 

Boss -tvoj izvoz, ki je obenem bistroumno narejen ?e za po?asna vozila (meni je zadnji? namre? nekdo v ?karje padel z levega na ta pas in po bremzi seveda)

 

@eye: Mislim, da je Jures odgovoril to?no na ta vpra?anja, ki si jih zastavil meni in se popolnoma strinjam z njim. :bravo:

 

Malce pa se postavi izven okvirov klasi?nega razmi?ljanja in pomislil malo ?ir?e ali je res dogajanje vedno tako kot ga vidi? ali je mogo?e le rezultat druga?nega dojemanja v dolo?enem trenutku. Ok, bom razlo?il na primerih, da bo bolj jasno.

 

Ve?ina nas najve? kilometrov naredi na vedno enih in istih cestah, ki jih pa? prevozimo dnevno. Ve?ino ?asa smo tudi v nekem hitenju saj so te konstantne relacije ponavadi vezane na prihod na delovno mesto, otroka pripelajt v ?olo in vrtec, obiskat star?e ipd.

 

Kaj se dogaja takrat? Te ceste pozna?, to?no ve? kje mora? zaviti, okolica ti je poznana do potankosti, tako, da je niti ve? ne opazuje?. Zaradi pomanjkanja ?asa bi rad vozil vsaj toliko kot je zgornja omejitev, da se ti ?asovno izzide priti na cilj. Edina spremenljivka na tej tvoji poti je sam promet, dogajanje na cesti in ravno to tudi najbolje opazi? sploh ?e se kdo "vme?a" v tvoj tempo vo?nje in ti s tem podira timeschedule. Vidi? ?isto vsako nemnost kar po?nejo ljudje, kako vozijo, prehitevajo, menjavajo pasove itd itd. Vsaka napako bele?i? sajje to edino kar je druga?no iz dneva v dan zato se ti zdi, da je prometna katastrofa toliko ve?ja kot je dejansko res.

 

Zdej pa kontra primer. Gre? recimo tako kot v tvojem primeru v Avstrijo. Ve? ali manj ti je pot nova, cesta okolica vse ti je novo, pokrajna, mesta ?etudi si ?e kdaj bil, so zanimiva a predvsem ponavadi ni tiste ?asovne stiske. In ?e opazi? vse druge poleg tega mora? spremljati tudi promet enostavno raznoraznih malih neumnosti ostalih udele?encev ne vidi? ve? in kar naenkrat se ti zazdi kako lep?e vsi vozijo.

 

?e 1x pravim to se ti zdi ker dojema? druga?e. ?ele tisti, ki so konstantno na teh poteh tudi v tujini s?asoma lahko realno sodijo o kvaliteti oziroma kulturi voznikov v posameznih dr?avah. Je pa re, da tudi to ni vedno dejavnik saj je gostota prometa verjetno eden najbolj pomembnih faktorjev - na prazni cesti je vedno vse fino in fajn, ko pa je gu?va je pa ?e zaradi mno?ice drugih udele?encev veliko ve?ja mo?nost da nastane cestni konflikt.

Aja, za zaklju?ek pa ?e to - v temi, kjer se pohvalimo si rekel, da ste pri?li iz Dom?al do Dunaja v dveh urah in pol kar bi bilo na u? povpre?je hitrosti tam nekje okoli 150km/h. Ker se povsod ne da voziti 150km/h bi rekel, da ste na posameznih delih leteli kot sneta sekira in zato sem omenil, da ste za kaos na cesti deloma krivi s svojo vo?njo tudi sami. Se ti ne zdi, da bi to lahko bil glavni vzrok, ker si skoraj upam trdit, da ste na na?ih AC-jih drvel do konca na Avstrijskih pa je spet zavela tista "skrb", da vas ne bi trofnil policaj, ki so baje precej nepopustljivi do prekr?karjev. :ne vem: :blush:

 

Bingo - jaz sem to izkusil - na primer sem ?el delati izpit za motor na Jesenice, kjer nisem poznal niti ene ceste razen glavne skozi Jesenice, ampak me je vlekel ?ez vse rupe in vasice - in kaj je efekt?

Pozoren si na cesto ker ne ve? kaj je za vogalom, in se u?i? ne samo obvladovati motor (vozilo) ampak tudi aktivno spremljati promet.

?e pa gre? v doma?i kraj ti je vse jasno v naprej in si zaradi tega pogumnej?i in nepozornej?i.

 

Jaz bi dal predlog da se izpit dela v naklju?no izbranem kraju 30km izven lokacije izbrane avto?ole!! ?e to je nekaj vsaka neznana cesta ?teje ve? pozornosti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobra ideja, res dobra ne pa da in?truktorji to?no vejo kje jih bo izpitni komisar peljal pol pa trenirajo to pot k neumni. ?e bi jih peljal neznano kam bi se res videlo ali je za na cesto al ne.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.