Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jap, to?no to. Ni si pustil manevra za nepredvidene situacije...

  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Norost na cestah... tuji dr?avljani se treskajo mi pa bomo kasiral vi?je kazni zaradi prevelikega ?tevila nesre? in ?rtev v prometu na na?ih cestah.

 

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/stajerska-avtocesta-zaradi-nesrece-zaprta-dolg-zastoj-tudi-na-primorski-avtocesti.html

 

 

http://www.24ur.com/foto-poljak-je-po-avtocesti-tovornjak-vozil-vzvratno-nato-je-vanj-trcil-avtomobil.html

33112_1.png

Napisano

Tole na ?tajerki je bila krivda od prtegnjenga kamionarja....tip je ?el s ?leparjem v rikverc...kreten.

 

Druga?e mi gredo pa ?e na severni LJ obvoznici teli ?leparji na k**** in enkrat bo tako v?galo da joj, sploh v prometnih konicah....pa vedno ve? jih je...zgleda da so zavohal bli?njico in ne gredo ve? okoli LJ po ju?ni obvoznici.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Naj pisca karkoli brez iskre ni ognja....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pomen varnostnega pasu.....

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/v-trcenju-treh-vozil-ena-oseba-umrla-ena-huje-ranjena.html

 

?elno starej?i swift v malo novej?ega clia, ta pa v malo starej?i pasat, kar nekaj oseb, dojen?ek, a nastrada zgolj tisti, ki ni bil pripet...

 

in potem bi kupovali tiste blokade, 'samo da ne piska'????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vbistvu bi morali nekomu, ki se po?koduje zaradi neuporabe varnostnega pasu, nabit ?e stro?ke rehabilitacije. Isto pri vo?nji brez ?elade ali pri odpeti ?eladi (to opa?am, da je ful moderno zadnje cajte). Lahkomiselnost pa taka. 

Napisano

Sam res. Ko sem prvi? gledal, sem mislil, da sedita na zadnji klopi. ?ele, ko sem drugi? gledal, sem ugotovil, da naj bi ena od njiju dveh vozila...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tale motorist je imel pa gromozansko sreco ... 

 

 

http://goo.gl/LZvui7

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

men je bolj zanimivo kako je takole odneslo avto... nekako nelogi?no

33112_1.png

Napisano

Sicer se na posnetku res mal te?ko vid to?no hitrost, ampak najbr? je v ?karje prehiteval tovornjak, nato nahitro zavil pred njega in se ustra?il, da ga bi odneslo s ceste na desno zato pa potem prehitro zavil v levo in ga je samo ?e nekontrolirano neslo ?ez nasprotni pas (mehekavto.press & strah, ki ga povzro?i hitri nagib vozila, da bi te vrglo s ceste/ovinka). No, pa seveda je imela neprilagojena hitrost tud prste vmes :)

 

 

my 2c

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ne vem... sam z normalnimi gumami na suhi ravni cesti je tole nemogo?e narest. Pa ?e stabilnostni program se vklopi - ?udno vse skup.

33112_1.png

Napisano

ne vem... sam z normalnimi gumami na suhi ravni cesti je tole nemogo?e narest. Pa ?e stabilnostni program se vklopi - ?udno vse skup.

Gume ni nujno, da so bile OK... Poleg tega je tudi to, da vsa vozila nimajo stabilnost nega programa....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V braziliji oz tam nekje prodajajo surove avto. Tale bora je sihurno imela trde gume v vrocini...sunkovito se je vrnil in adijo rit

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ferrari na streho ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Okoli 13:30 se je v predoru Panovec zgodila prometna nesre?a, v kateri sta bili udele?eni dve tovorni vozili in tri osebna vozila. Tovornemu vozilu, ki je preva?alo hlodovino je med vo?njo na cesti??e padlo nekaj hlodov v trenutku, ko je nasproti pripeljalo drugo tovorno vozilo. Dogodku se niso mogla izogniti tudi tri osebna vozila, ki so bila v neposredni bli?ini. Nastala je materialna ?koda, eno po?kodovano osebo pa so re?evalci pripeljali v na?o bolnico. Cesta je zdaj ?e vedno zaprta.

 

Me res zanima, kaj se je zgodilo, da je ?la hlodovina po cesti? Tehni?na napaka? Slabo vzdr?evanje? Preobremenitev?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Joj si merita ku*ce s to starinsko tehnologijo. Kaj je to sploh CD? Una okrogla disketa? Čas, da mal upgradata 😁
    • Ne rabim brati, ker mi je vse jasno. Naš studijski tehnik, snemalec in mixerman (drugače je tudi igral na začetku v našem bandu) je študiral v Ameriki iz studijskega snemanja. V različnih studijih  sem preživel na stotine ur. V studijh pač uporabljajo tisto, s katerim je najceneje in najlažje delati. Bandi, ki si lahko privoščijo  (denar) in zmorejo zaigrat brez lepljenja in štukanja in autotuna na vokalu cel komad,še vedno snemajo analogno (Bon Jovi, Aerosmith, skoraj vsi Jazz bandi, country)...  Ko smo mi snemali v sredini devetdesetih, je ravno prišel ven DAT (Digital Audio tape). Za foro smo posneli akustične in klasične kitare na ta snemalnik. Ko si se zmotil, si enostavno štukal in tako si lahko v desetih delih posnel komad. Refren si enostavno kopiral in zalepil, kjer je moral bit. No in takrat nam je pokazal na napravi, ki prikazuje amplitude ta zapis proti analognemu, ki je bil zapisan na traku. Ja, še vedno je analogni zapis takšen, kot je zgoraj  na grafu in digitalni kvadratast kot je na grafu. Pa lahko še vedno te kvadratke manjšajo a ostanejo kvadratki in vedno nekaj informacij manjka. 😉 Sicer pa dan danes lahko snema muziko doma vsak, ki ima doma : - kak instrument, štiristo € za zelo dobre studijske zvočnike, dvesto petdeset € za dobro zvočno kartico, dober program za snemanje (seveda ga kupiš😊) in nekaj znanja. In lahko narediš posnetek, ki ga komot vrtijo na radijih.😊 Zato se snema dan danes digitalno, ker je zastonj (oziroma zelo poceni) dostopno vsakemu, ki ima pet minut časa in omogoča lepljenje, kopirane, popravljanje posnetka ( popravljanje ritma, višine glasbil in vokala, dodajanje digitalnih posnetih zvokov... Itd, itd)  Cena ure v starih, analognih studijh je pa od 200€ ali dolarjev /uro gor. Samo za postavitev bobnov in pravilne postavitve mikrofonov porabiš v povprečju tri dni, po recimo 10 ur. Že to je 2000€. Mi smo že davnega  1994 leta za snemanje albuma porabili 12000 mark. Brez mikdanja, remiksa in post produkcije, ki se plača posebaj.  Dan danes pa snemajo na, elektronskih bobnih in pozneje izberejo semplane zvokove, ki so jim všeč. Zato pa dan danes zveni vsa muzika, ki se posname za en k...c. Vse je brez dinamike, skompresirano, glasno masterizirano, da je ja čim večji šus na slušalkah.  O kakem hi-fi zvoku ni več govora (govorim za rock muziko), ker se bandom enostavno ne izplača več kvalitetni posneti albuma. Snema se tako, da recimo bobnar v New Yorku posname bobne, pošlje na ključku kitaristu v Los Angeles, ta posname kitare in tako dalje. Glavni zaslužki današnjih znanih  bandov so koncertne turneje, kjer so pogodbe za turnejo štejejo v milijonih ali deset milijonih dolarjev. Zato so pa karte nerazumno drage, ker morajo prinesti noter te vsote. Recimo, ko so Deep Purple igrali v Izoli sem bil zraven pri organizaciji.  Takrat so igrali za 60 000 €. 😊  
    • Mi rabmo zrihtat 2. Tretjega so pa neki poflikal pri Jestu
    • Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.   V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.   Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m. Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.   Bottomline...  biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.      
    • Čist vredu bo, če je tako kot praviš. Malo slabše potegne kot M3 a vseeno nebo oviral prometa....  Jaz sem jo vozil kot testni avto avtomatika in nadomestni ročni. Jaz bi vzel ročnega. 👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.