Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.

Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...

Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.

Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...

Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...

Ok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne dam ti prav. Tip bi MORAL spremljati in sli?ati sireno! V avtu NE sme? imeti preve? naglas radio! V kri?i??u MORA? pa sploh biti pozoren tudi pri zeleni lu?i.

Sam sem najmajn 50x ustavil na zeleni lu?i...pa bi se komot zaletel ali koga podru...

Ta avto sploh ni tako zvo?no izoliran...dedek je pa...

Pa a ti ve?, da lahko gluhi ali naglu?ni vseeno vozijo avtomobile? Saj ostalo se strinjam, ampak kot voznik intervencijskega vozila mora? iz dejanj ostalih voznikov razbrati ali te vidijo/sli?ijo ali ne. Tudi jaz nikogar ne obsojam ampak pravila so jasna - lahko kr?ijo zakon ampak le v primeru, da lahko to varno naredijo. V tem primeru pa? ni bilo varno in je pri?lo do nesre?e. Obsojat zdaj voznika Vitare kar napovprek ni glih fer, ravno tako tudi ne policaja. Pa? se je zgodilo, no big deal, ker je bil le rahel trk. Je pa vseeno dobro, da se taki primeri objavijo v poduk vsem voznikom, vklju?no z vozniki intervencijskih vozil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Policaj, ki je vozil bi moral dobiti kazen 450 EUR za povzro?itev nesre?e. Ne bo pa dobil kazen za vo?njo skozi rde?o saj to lahko stori, vendar varno in da ne povzro?i nesre?e. Sre?a je vse skupaj bolj dotik kot pa kaj bolj resnega tako, da nekih hudih zadev ne bo. Me pa zanima ali je bil policaj, ki je po?kodoval roko privezan, ker da si po?koduje? roko ob takem rahlem dotiku je pa res kategorija "kr neki".

Meni prideta na misel 2scenarija kako si je po?kodoval roko... Ali mu je priletel kak?en nefixiran kos prtljage v roko,ali pa je z roko slonel na armaturki (saj se gre za sopotnika,ce se ne motim?).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi povzro?itelj bi moral dobiti kazen, ker ni spremljal prometa. ?e je vse normalno, se sli?i zvok sirene, ko si tako blizu in bi moral biti previden.

Kako bi vsak posameznik gledal na takega, ki bi zaradi njega, koga od svojih izgubil...ker bi re?evalno vozilo razbil...

Ni vse peljati, ampak tudi spremljati. Se pa sli?i zvok sirene, ?e si tako blizu.

 

?e je vse normalno... ?e bi bilo vse normalno, bi opazil prometni znak, ki ka?e, da je v tisti smeri policijska postaja. Torej bi lahko pri?akoval kaj takega. 

 

Bi bilo pa za predlagat vladi, da bi si zmislili en prometni znak, ki bi opozarjal na "intervencijske" izhode. Doma?ini sicer vemo, da sta v tisti ulici gasilski dom in policijska postaja in torej ?e pri?akujemo, da ?e sli?imo sireno, bo najbr? od tam ven kdo priletel. Gostje pa tega ne vedo. Isto je nasproti gimnazije, kjer na cesto "uletijo" re?ilci. Lahko bi bil en prometni znak, ki bi opozarjal na take izhode. Ker meni se kar dozdeva, kaj se je tam zgodilo: dedek je sli?al sireno in v vzvratnem ogledalu preverjal, kje je "izvor", da se ustrezno umakne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Tokrat se je vse kon?alo sre?no, a lahko bi se zgodila nova tragedija. Prav zato voznike in kolesarje ?e enkrat opozarjamo na dodatno previdnost v prometu. Poglejte si, kak?no dramo sta do?ivela (pre)hitra kolesarja!"

?Kaj pa vem no, dvomim, da sta tolk ?ponala. Tule je pa krivda ?isto na strani avtomobila, bi skoraj podprl dve okoli u?es.  :rolleyes: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Tokrat se je vse kon?alo sre?no, a lahko bi se zgodila nova tragedija. Prav zato voznike in kolesarje ?e enkrat opozarjamo na dodatno previdnost v prometu. Poglejte si, kak?no dramo sta do?ivela (pre)hitra kolesarja!"

 

?Kaj pa vem no, dvomim, da sta tolk ?ponala. Tule je pa krivda ?isto na strani avtomobila, bi skoraj podprl dve okoli u?es. :rolleyes:

?e mene kdo vpra?a, sta se tle peljala 50-60kmh. Vsak skuterist bi se zlahka peljal hitreje.

 

Je pa res; ogromno ljudi se ne zaveda, da tudi kolesar zlahka pelje 35kmh po ravnem in ga vidijo ko je recimo par10metrov dale? in speljejo.... Pomagajo ?ivo pisana obla?ila in utripajo?a Lu?ka tudi sredi dneva.

 

Sicer pa,ja.... Je tudi meni ?e tkole zaledenela kri in v takem primeru je res najbolj?e da gre avto potem naprej svojo pot...

 

Naslov je pa itk zgre?en "prehitra kolesarja". Tamle je verjetno omejitev 90kmh, mogo?e 70kmh... In tu sta bila prehitra za koga? Za avto ki ju je izsilil? Konec koncev je tu kolesar resil nesre?o.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kolesar ima verjetno pri taki hitrosti vecji problem se ustavit, kot skuterist... 

 

Se pa strinjam, da je tukaj avtomobilist naredil veliko traparijo, ker je iz pasu za zavijanje desno, sel levo in polkrozno nazaj ... Bi bilo bolje, ce bi pocakal kolesarja, ce ga ue prej ni opazil, ko je zavil ven...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo kolesar ima verjetno pri taki hitrosti vecji problem se ustavit, kot skuterist...

To je res,ampak mislimda se tule nikomur nebi uspelo ustaviti pred avtom.... Edina pametna re?itev je bila umik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa a ti ve?, da lahko gluhi ali naglu?ni vseeno vozijo avtomobile? Saj ostalo se strinjam, ampak kot voznik intervencijskega vozila mora? iz dejanj ostalih voznikov razbrati ali te vidijo/sli?ijo ali ne. Tudi jaz nikogar ne obsojam ampak pravila so jasna - lahko kr?ijo zakon ampak le v primeru, da lahko to varno naredijo. V tem primeru pa? ni bilo varno in je pri?lo do nesre?e. Obsojat zdaj voznika Vitare kar napovprek ni glih fer, ravno tako tudi ne policaja. Pa? se je zgodilo, no big deal, ker je bil le rahel trk. Je pa vseeno dobro, da se taki primeri objavijo v poduk vsem voznikom, vklju?no z vozniki intervencijskih vozil.

Sem nameraval nekaj napisat pa me je Boss prehitel!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se razumemo. Kolesarji SO slab?e vidni in delno razumem, da ju avtomobilist ni opazil. Ampak to bi bila bolj slaba tola?ba, ?e bi imel koga na vesti.

Ali pa bolj slaba tola?ba za kolesarja, da je imel prednost.

 

Bi bilo fajn,da bi se tudi marsikateri kolesar kaj nau?il iz tega posnetka (kro?i tudi po mnogih kolesarskih klepetih).

 

Sam imam tudi ?ez dan pri?gano mo?no led utripajo?o lu?, ki preverjeno pomaga. Definitivno sem pa prevelik zajec , da bi u?ival v nekih hitrih spustih, sploh ko vidim avto nasproti.

 

Pa? tudi kolesarji se premalokrat zavedamo/jo, da s(m)o zlahka spregledani in ve?ina ne naredi popolnoma ni? na tem.

 

Saj Me tudi z lu?jo pri 25kmh lahko nekdo nabije,ampak takrat bom vsaj vedel, da sem naredil marsikaj, da Me nebi oziroma da vsaj zmanj?am mo?nost.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa velikokrat kar pege dobim, ko vidim kolesarje na relaciji Trnovo - Solkan. Trnovo je na nadmorski vi?ini 780 metrov, Solkan pa na 95 metrov. Kolesarji tam vozijo s hitrostmi tja do 70 km/h, kak?en tudi ve?. Na glavi imajo tiste stiroporne ?elade, na kolesih pa tiste tanke gumice. Skozi ovinek pa se nagne vsaj toliko kot Marquez. Dovolj je samo malo gramoza na cesti, pa kon?a v ograji ali pa v drevesu. Ali pa v nasproti voze?em avtu... In pri Solkanu se spust kon?a s semaforjem in kri?i??em. Nekajkrat se je ?e zgodilo, da "ni uspel" ustaviti in je ?el mimo cele kolone do semaforja. Potem se pa zgodi, da ga kdo spregleda. Kako ga tudi ne bi: ustavi? se prvi pred semaforjem (ni kolesarske steze ali plo?nika), da? desni smernik in ko spelje?, povozi? kolesarja, ki te prehiti po desni in gre naravnost...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e moj pokojni dedek je govoril: nizbrdo se i govno kotrlja... Jaz pa dodajam: jebes dirkanje v prometu in kdo je hitrej?i na spustu... Gremo dirkat GOR na hrib...

 

Jaz preprosto preve? rad kolesarim in ?ivim,da bi zavoljo gonje po parih kmh hitrej?i vo?nji , kon?al tak/tam, da/kjer nebi ve? mogel kolesariti.

 

?e cesta grosuplje-mlacevo je nevarna, razne ceste Mla?evo-videm Dobrepolje ali pa cesta proti Ko?evju pa ne sploh ne vidijo kot kolesarja..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa zanimivo da je tudi snemalec tega posnetka vozil zelo nespametno, namre? je ?ist ob kolesarju ali tik za njim ( prav razlo?no se sli?i ra?na ) tudi njega bi blo treba malo okarat, onega prekr?karja pa itak za u?esa (najmajn)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tranzitna dr?ava... Zgleda ne samo za ne?ivo blago...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.