Skoči na vsebino

Električno kolo (e-bike, pedelec)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

 ....elektrika za ženo da me bo dohajala na specialki 🙂 

20201226_181432.jpg

20201225_105948.jpg

Conti Ultra Sport na specialki?

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

 ....elektrika za ženo da me bo dohajala na specialki 🙂 

20201226_181432.jpg

20201225_105948.jpg

Težka bo ta želja!

Napisano
dne 26. 12. 2020 ob 19:20 je Nejc1986 napisal:

Conti Ultra Sport na specialki?

Kje si pa ti to vido??? Gor so Grandprix 4000🤣

dne 26. 12. 2020 ob 20:53 je Bini napisal:

Težka bo ta želja!

Niti ne v klanec me bo celo čakala , po ravnini je pa druga pesem. Sicer pa tako bo vsaj lahko šla z mano do sedaj to ni bilo mogoče.

Napisano
pred 40 minutami je robertk6 napisal:

Kje si pa ti to vido??? Gor so Grandprix 4000🤣

Niti ne v klanec me bo celo čakala , po ravnini je pa druga pesem. Sicer pa tako bo vsaj lahko šla z mano do sedaj to ni bilo mogoče.

Vidu sem samo "continental"napis, pa sem ugibal :)Pa si zadovoljen z gp4000? 

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Matr to gre ku petarda 💥

Prva tura po terenu je bila super.

133316357_730389967609094_3290099075673258274_n.jpg

Ninja na kolesu!😆

Napisano
dne 25. 12. 2020 ob 22:28 je AmpeR napisal:

Sem se prav bal tvojega komentarja...👍

Haha,zakaj? Nimam nič proti e-bajkom. V določenih primerih jih zelo podpiram. Ne prenašam pa obnašanja velikega procenta voznikov le-teh. Moje prvo snidenje z voznikom e-bajka,je bilo zelo zelo grdo in ja... Mogoče sem malo pristranski...

 

Sem pa spoznal že čisto fejst ljudi , ki to vozijo in se tudi zavedajo, da to ni isto (ne more biti) kot voziti brez štroma.

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

Napisano
pred 53 minutami je Nejc1986 napisal:

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

 

Dobrota je sirota. Gospod ti hoče samo pomagati - zvišati pulz da bi ti šlo lažje v klanec. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Haha,zakaj? Nimam nič proti e-bajkom. V določenih primerih jih zelo podpiram. Ne prenašam pa obnašanja velikega procenta voznikov le-teh. Moje prvo snidenje z voznikom e-bajka,je bilo zelo zelo grdo in ja... Mogoče sem malo pristranski...

 

Sem pa spoznal že čisto fejst ljudi , ki to vozijo in se tudi zavedajo, da to ni isto (ne more biti) kot voziti brez štroma.

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

Naj te ne zmotijo, samo piči dalje! :prstgor:

Napisano

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

Pa boš še zmeraj vozil tudi navaden bajk?

Napisano
pred 4 urami je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber.

 

Ne opazim posebne razlike. Naklonine ki sem jih bil sposoben speljati z nožnim pogonom so bile omejene z dvigovanjem prednjega kolesa, ko je bil ta zaradi naklona preveč v zraku, se je ustavilo. Isto je sedaj z e-bike, le da ima ta sedaj večjo medosno, kar pomaga. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Pa boš še zmeraj vozil tudi navaden bajk?

 

Normalno. Lih zdej se jebam zmontirati ženin otroški stolček na moje wilce :)

Me heca zajla od sprednjega menjalnika. Ma moram nekaj preštudirati.

Napisano
dne 29. 12. 2020 ob 16:28 je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

Hmmmm če si pa ti z e bikeom , ki ima 25kg pedaliral brez pomoči po terenu 30km/h potem si pa  na stopnji Rogliča. Glede na to da elektrika dela samo do 25 km/ h si moral sam dodat še 5 km/h, v klanec  25 kg ?????

Napisano
dne 28. 12. 2020 ob 15:41 je Nejc1986 napisal:

Vidu sem samo "continental"napis, pa sem ugibal :)Pa si zadovoljen z gp4000? 

Sem za 1x nobenih problemov sicer niti ne vidim kakšne hude razlike med njimi in prej ko so bile bontrager gor.

Napisano
pred 40 minutami je robertk6 napisal:

Sem za 1x nobenih problemov sicer niti ne vidim kakšne hude razlike med njimi in prej ko so bile bontrager gor.

Jaz sem jih imel ; zelo dober oprijem in temu primerno visoka obraba. Ni zame; meni so zdržale 3500km , medtem ko mi Michelin skoraj 6000km s komaj kaj slabšim oprijemom .

Napisano
pred 16 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz sem jih imel ; zelo dober oprijem in temu primerno visoka obraba. Ni zame; meni so zdržale 3500km , medtem ko mi Michelin skoraj 6000km s komaj kaj slabšim oprijemom .

kar se tiče obrabe bom lahko kaj več povedal spomladi ko se začnejo spet nabirat km, pred jesenjo so bile montirane in imajo kakih 1000km tak da bomo vidli

Napisano
pred 3 minutami je robertk6 napisal:

kar se tiče obrabe bom lahko kaj več povedal spomladi ko se začnejo spet nabirat km, pred jesenjo so bile montirane in imajo kakih 1000km tak da bomo vidli

Saj si videl,da imaš indikator obrabljenosti,ne? Na tekalni površini. Jaz sicer indikatorja nisem zradiral,ampak je vedno ratala bulasta na bocnici.

Napisano
pred 13 minutami je Nejc1986 napisal:

Saj si videl,da imaš indikator obrabljenosti,ne? Na tekalni površini. Jaz sicer indikatorja nisem zradiral,ampak je vedno ratala bulasta na bocnici.

če po pravici povem nisem videl😀 bom pa pozoren na to , hvala za info

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je robertk6 napisal:

če po pravici povem nisem videl😀 bom pa pozoren na to , hvala za info

Jp,na tekalni površini imaš 2majhni pikici (luknjici). Ko se jih ne vidi več,je guma preveč znucana :)

 

http://continentaltire.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/896/~/bicycle-tire-treadwear-indicator

Popravljeno od Nejc1986

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ne vem al res mislil, da ne gremo nikamor.   Malo naprej od Graca proti Dunaju je Asfinagov Radtplatz brez gostilniške ponudbe. In WC je zastojn. To je bilo kaki 1-2 leti nazaj.   Letos sem bil v Pragi in 1 leto nazaj v Linzu. Med Liezenom in Welsom Asfinagov WC zastojn.   In to niso wc-ji kot v Italiji na manjših počivališčih, da ti more bit res sila, ampak so urejeni, čisti.....   Če boš izrazil željo, ti dam koordinate, pa idi preverit, na naslednji poti 😉
    • A lahko odštejwm od bencina? Ne ne morem. Torej je to nesramnost.   A lahko združim več kupončkov? Nazadnje so mi rekli, da ne. Ti se v Berlinu na žwližniških postajah da.   A lahko porabim vsepovsod na Petrolu? Pred par leti sem probal avtocestniku kupon v Kopru porabit, so rekli da ne gre. Slabo si bral 😉   Samo za tiste s plačljivo kartico. Z kartico zvestobe, si vreden nič.
    • Se tole, z aplikacijo, kot tudi poprej s kartico je vstop za clane zastonj.... Kvartalno dobis tudi zelo veliko ugodnosti...od pijac, sendvicev, pralnega praska Tako, da te ne stane popopnoma nic.
    • O to pa nikakor ne drzi. Povsod v Avstriji na AC, povsod v Nemciji na AC so avtomati, kavcija 1€ ki potem uporabis v stacuni. Vsak teden, ponavljam vsak teden placujem.   Se vidi da samo sirite samo barske novice.   Italija je to imela se nekaj let nazaj, in se pocasi vraca na bencinskih (v shopih ne smejo, ker ce je pogoj da je wc ce serviras hrano) Tako je. Enako v Avstriji V Spaniji mas tudi za placati, odvisno kje. Prav tako te noben bar ne bo spustil notri ce nisi gost.  Gost na pumpi pomeni da vsaj tankas. Ce ne ne bos lulal.   To je uvedeno zgolj zaradi skupin z avtobusi, ko se vsuje pa totalno svinjarijo pustijo.
    • Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.