Skoči na vsebino

Električno kolo (e-bike, pedelec)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

 ....elektrika za ženo da me bo dohajala na specialki 🙂 

20201226_181432.jpg

20201225_105948.jpg

Conti Ultra Sport na specialki?

Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

 ....elektrika za ženo da me bo dohajala na specialki 🙂 

20201226_181432.jpg

20201225_105948.jpg

Težka bo ta želja!

Napisano
dne 26. 12. 2020 ob 19:20 je Nejc1986 napisal:

Conti Ultra Sport na specialki?

Kje si pa ti to vido??? Gor so Grandprix 4000🤣

dne 26. 12. 2020 ob 20:53 je Bini napisal:

Težka bo ta želja!

Niti ne v klanec me bo celo čakala , po ravnini je pa druga pesem. Sicer pa tako bo vsaj lahko šla z mano do sedaj to ni bilo mogoče.

Napisano
pred 40 minutami je robertk6 napisal:

Kje si pa ti to vido??? Gor so Grandprix 4000🤣

Niti ne v klanec me bo celo čakala , po ravnini je pa druga pesem. Sicer pa tako bo vsaj lahko šla z mano do sedaj to ni bilo mogoče.

Vidu sem samo "continental"napis, pa sem ugibal :)Pa si zadovoljen z gp4000? 

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Matr to gre ku petarda 💥

Prva tura po terenu je bila super.

133316357_730389967609094_3290099075673258274_n.jpg

Ninja na kolesu!😆

Napisano
dne 25. 12. 2020 ob 22:28 je AmpeR napisal:

Sem se prav bal tvojega komentarja...👍

Haha,zakaj? Nimam nič proti e-bajkom. V določenih primerih jih zelo podpiram. Ne prenašam pa obnašanja velikega procenta voznikov le-teh. Moje prvo snidenje z voznikom e-bajka,je bilo zelo zelo grdo in ja... Mogoče sem malo pristranski...

 

Sem pa spoznal že čisto fejst ljudi , ki to vozijo in se tudi zavedajo, da to ni isto (ne more biti) kot voziti brez štroma.

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

Napisano
pred 53 minutami je Nejc1986 napisal:

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

 

Dobrota je sirota. Gospod ti hoče samo pomagati - zvišati pulz da bi ti šlo lažje v klanec. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Haha,zakaj? Nimam nič proti e-bajkom. V določenih primerih jih zelo podpiram. Ne prenašam pa obnašanja velikega procenta voznikov le-teh. Moje prvo snidenje z voznikom e-bajka,je bilo zelo zelo grdo in ja... Mogoče sem malo pristranski...

 

Sem pa spoznal že čisto fejst ljudi , ki to vozijo in se tudi zavedajo, da to ni isto (ne more biti) kot voziti brez štroma.

 

Veš... Jaz sicer ne uporabljam strave,ampak tu blizu mene živi en... Ekhm... Starejši gospod (kako politično korektno sem to povedal), ki na stravi vozi z e-bajkom in daje zelo grde komentarje na vse, ki so (kakopak) počasnejši z navadnim bajkom (sam seveda napiše da vozi navaden mtb)... Ja,otrocje (iz obeh strani),ampak ko imaš 150pulza in das vse od sebe na celodnevni turi (in predvsem si pri tem s srcem) , te take stvari pač zelo zmotijo :)

Naj te ne zmotijo, samo piči dalje! :prstgor:

Napisano

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

Pa boš še zmeraj vozil tudi navaden bajk?

Napisano
pred 4 urami je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber.

 

Ne opazim posebne razlike. Naklonine ki sem jih bil sposoben speljati z nožnim pogonom so bile omejene z dvigovanjem prednjega kolesa, ko je bil ta zaradi naklona preveč v zraku, se je ustavilo. Isto je sedaj z e-bike, le da ima ta sedaj večjo medosno, kar pomaga. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Pa boš še zmeraj vozil tudi navaden bajk?

 

Normalno. Lih zdej se jebam zmontirati ženin otroški stolček na moje wilce :)

Me heca zajla od sprednjega menjalnika. Ma moram nekaj preštudirati.

Napisano
dne 29. 12. 2020 ob 16:28 je AmpeR napisal:

Imaš prav. Je pa velikanska razlika, ker prej brez e+ niti nebi pomislil splezati v tako reber. Nekateri cilji so zdaj veliko lažje dostopni, ker prej se ni dalo doseči. 

No vsekakor moraš vrteti in 1. oz. 2. stopnja pomoči je čisto dovolj. Lahko pa tudi izklopiš in višaš pulz do 180.

 

No po prvi vožnji sem prišel domov čisto prešvican.... Razlog hitrost po terenu več kot 30 km/h (sam pedaliral). 

Hmmmm če si pa ti z e bikeom , ki ima 25kg pedaliral brez pomoči po terenu 30km/h potem si pa  na stopnji Rogliča. Glede na to da elektrika dela samo do 25 km/ h si moral sam dodat še 5 km/h, v klanec  25 kg ?????

Napisano
dne 28. 12. 2020 ob 15:41 je Nejc1986 napisal:

Vidu sem samo "continental"napis, pa sem ugibal :)Pa si zadovoljen z gp4000? 

Sem za 1x nobenih problemov sicer niti ne vidim kakšne hude razlike med njimi in prej ko so bile bontrager gor.

Napisano
pred 40 minutami je robertk6 napisal:

Sem za 1x nobenih problemov sicer niti ne vidim kakšne hude razlike med njimi in prej ko so bile bontrager gor.

Jaz sem jih imel ; zelo dober oprijem in temu primerno visoka obraba. Ni zame; meni so zdržale 3500km , medtem ko mi Michelin skoraj 6000km s komaj kaj slabšim oprijemom .

Napisano
pred 16 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz sem jih imel ; zelo dober oprijem in temu primerno visoka obraba. Ni zame; meni so zdržale 3500km , medtem ko mi Michelin skoraj 6000km s komaj kaj slabšim oprijemom .

kar se tiče obrabe bom lahko kaj več povedal spomladi ko se začnejo spet nabirat km, pred jesenjo so bile montirane in imajo kakih 1000km tak da bomo vidli

Napisano
pred 3 minutami je robertk6 napisal:

kar se tiče obrabe bom lahko kaj več povedal spomladi ko se začnejo spet nabirat km, pred jesenjo so bile montirane in imajo kakih 1000km tak da bomo vidli

Saj si videl,da imaš indikator obrabljenosti,ne? Na tekalni površini. Jaz sicer indikatorja nisem zradiral,ampak je vedno ratala bulasta na bocnici.

Napisano
pred 13 minutami je Nejc1986 napisal:

Saj si videl,da imaš indikator obrabljenosti,ne? Na tekalni površini. Jaz sicer indikatorja nisem zradiral,ampak je vedno ratala bulasta na bocnici.

če po pravici povem nisem videl😀 bom pa pozoren na to , hvala za info

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je robertk6 napisal:

če po pravici povem nisem videl😀 bom pa pozoren na to , hvala za info

Jp,na tekalni površini imaš 2majhni pikici (luknjici). Ko se jih ne vidi več,je guma preveč znucana :)

 

http://continentaltire.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/896/~/bicycle-tire-treadwear-indicator

Popravljeno od Nejc1986

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.