Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav,

 

Ime mi je Vasja in sem novopeceni lastnik prvega avta. Kupil sem rabljeno Mazdo 6 karavan, letnik 2005. Moja Mazda pije diesel in lepo potegne, saj je 2.0 CDH, 105kW oz. preko 130 konjev! Pelje se izjemno lepo, stabilnost na cesti zagotovljena in na avtocesti pokuri malo :).

 

Moti me le menjalnik. Menjalnik se "zatika", plus okvarjen je sinhron tretje prestave. Zaskrta kadar prestavim iz druge v tretjo z. iz cetrte v tretjo. 

 

Iz tega razloga bi rad menjalnik zamenjal z rabljenim. Avto ima sest prestav. 

 

Na vas se obracam na pomoc, ker ne vem, rabljen menjalnik katerega letnika lahko vgradim v svojo Mazdo? 

 

Morda imate informacije na kaj naj bom pozoren pri nakupu rabljenega menjalnika in kje je taksnega najlazje najti?

 

Najlepsa hvala za kakersnokoli pomoc!

 

Lp,

Vasja

post-9283-0-12527600-1470996965_thumb.jpg

Napisano

Avto narocen k gospodu Pelku. Fajn odnos preko telefona :rolleyes:.

 

Vse kaze, da je menjalnik, z izjemo sinhrona, povsem ok. Sva s kolegom zelela pokukat pod leder menjalnika, da vidiva kako izgleda. Kolega odmakne malo plastike in leder. Se zabuljim in opazim neke pisane barve. Si mislim pa fajn, ocitno je pac pisana notranjost menjalnika. Odmakne se bolj in v menjalniku zagledam pisane bonbone  :blink: . Ko sva jih za silo premaknila, se sedaj pretaka lepse. Verjetno je otrok prejsnjega lastnika pogruntal, da je menjalnik odlicno skrivalisce za bonbone.  :blink:  Bom pac prosil pelka, da odprejo in poberejo ven bonbone iz menjalnika. 

Napisano

Rev-matching je med drugim tud dobra vaja za gle?nje :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Meni se tudi pogosto zgodi,da ko prestavim iz prve prestave v drugo,da malce za?krta. Pa imam ob?utek,da se to pogosteje dogaja, ?e speljujem in zavijam levo?? (npr s stranske ceste na glavno).

Imam pa Mazdo 6, letnik 2009.

Napisano

Meni se tudi pogosto zgodi,da ko prestavim iz prve prestave v drugo,da malce za?krta. Pa imam ob?utek,da se to pogosteje dogaja, ?e speljujem in zavijam levo?? (npr s stranske ceste na glavno).

Imam pa Mazdo 6, letnik 2009.

 

Tudi meni se to zgodi, pa ne vem a je to  normalno..ampak res samo iz 1 v 2, iz 3 v 2 gre normalno!

Napisano

Tudi meni se to zgodi, pa ne vem a je to  normalno..ampak res samo iz 1 v 2, iz 3 v 2 gre normalno!

Se podpi?em pod tole, pri meni je identi?en "problem" z Mazdo 6 2009 letnik.

Napisano

Se podpi?em pod tole, pri meni je identi?en "problem" z Mazdo 6 2009 letnik.

 

Tudi pri meni je isto. Ampak samo iz 1. v 2. prestavo, Mazda 6, 2009, bencin

Napisano

Tudi pri meni je isto. Ampak samo iz 1. v 2. prestavo, Mazda 6, 2009, bencin

A majo vase tudi predpisano s strani mazde da se olje nikoli ne menja? To je men se zdi omenil jest za ta novo avtomatik. Kako ma pa ta model?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Glede menjave olja nebi znal povedat, bom pa vsekakor na naslednjem rednem servisu ( marec 2017)  opozoril na menjalnik! Moja je 2010 letnik, bencinar ter seveda rocni menjalnik!

Napisano

V prirocniku za SkyActive sestico pise samo,d a se olje v rocnem menjalniku menja vsakih 180.000 km ... Za avtomatski menjalnik nic ne najdem ... Verjetno je pri starejsih motorjih podobno ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

ma ?krta ker je ?el sinhron - enostavno, nekaj krat na grobo da? v prestavo,na?ne? sinhron in z ?asom se obrabi. A ste vsi prvi lastniki in imate te te?ave, ker ?e ne pozna? kaj je prej?nji lastnik delal..

Napisano

No to sem nasel na angleskem forumu, pa bi mogoce znalo kaj pmagat..ampak glede na to da imamo vsi skoraj identicen problem oziroma pripombo, mislim da ni problem v sihronu...sklepam, sicer nisem iz te stroke zato ne morem trdit! 

 

http://www.mazda6forums.co.uk/index.php?topic=1775.0

Napisano

Zamenja? olje in je to. V avtomatskih ga je pa itak pogosteje treba menjat in to s filtrom vred druga? je brezveze menjat.

Marsiker avtomatik je crknu zarad starega olja.

Napisano

Men se to dogaja tudi pri segretem olju (40km avtoceste) 2.0 bencin, letnik 2009. Bom omenil pri naslednjem servisu.

Me pa zanima, kaj so genius288 povedali, ker mi je napisal, da bo ?el danes na servis.

 
Napisano

?ivjo,

meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am :prstgor: .

Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.

 

Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil :) -> cena je 20?/L.
Morda kaj ve? izvem, ko dobim avto nazaj.
Napisano

 

?ivjo,

 

meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am :prstgor: .

Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.

 

Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil :) -> cena je 20?/L.
Morda kaj ve? izvem, ko dobim avto nazaj.

 

Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik

Napisano

Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik

Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o. ;)

Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.

Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?

Napisano

@lonck - jaz imam 115 000km in mam isto te?avo. Zanimivo mi je to,da ne igra dosti vloge mrzlo/toplo olje. Sam se vozim 40km v eno stran (ve?inoma AC : logatec-lj). Najprej sem pomislil,da sem premalo sklopko stisnil , ampak potem se mi je pa to za?elo mal (pre)ve?krat dogajat. 

 

BTW, koliko olja pa gre v menjalnik? 

Napisano

Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o. ;)

Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.

Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?

Te?ave, hmm, kak?no leto nazaj, mogo?e ?e kaj prej. Sem dostikrat pomislil, da kdaj slu?ajno ne stisnem sklopke dovolj, pa temu ni tako. dogaja se samo iz 1. v 2. prestavo.

Metabonda pa res nisem dodajal, temve? samo novo olje.

@freak: tut jst ne opazim razlike mrzla/topla ma?ina.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsaj zame zelo zanimiv kanal...tukaj zelo veliko dobrih priporočil.     Od 26:20 naprej pa predstavitev "Wiha Sistem-6" izvijačev (obstaja tudi Sistem 4). Te izvijače oz dolge dvostranske bite tip skoz uporablja pri popravilih v kombinaciji z vrtalnim vijačnikom...vrhunska kvaliteta in genialni sistem.   Jaz sem ta sistem tudi že dolgo gledal,ker z klasičnimi imbusi in torx-i pri majhnih velikostih holitro naletiš na omejitev pri dolžini in nedostopnosti. Sem pa gledal še en drugi sistem,kateri pa se je na koncu za moje potrebe izkazal za boljso kombinacijo in hkrati ugodnejši nakup. Gre za sistem "Felo Smart"   V Bauhausu malce manj kot 60€...nora cena...nikjer ni ceneje😲 Zelo podoben Wiha Sistem 6 (ali Sistrm 4,ki pa je majhen-za majnlhne vijake). Wiha sistem ima ročaj,ki omogoča bit-klino poriniti stopenjsko v ročaj...ta Felo sistem "Smart" pa ima ročaj ki se pretvori v T-rocaj. Wiha je najmanj 20€ dražji,in ima dva bita manj v setu...ta Felo pa ima točno to kar rabim...poleg vseh klasičnih tudi bolj "majčkeni" imbusi" in Torx-i...lih to,kar bom potreboval pri menjavi motorja pri sesalcu Dyson V11...k rabiš zelooo dolge in majčkene Torx-e...z klasičnimi niti ne prideš zraven...pol pa "čaraj"😟...raketa za cvenk.😃👍 Predvsem je pa tak sistem bit-ov nooora kombinacija z vrtalnim vijačnikom...je brihten ta Dean Doherty🧐 Aja...sistem bit zagrabi na krogljico,in res dobro drži...rocaj pa res noro robustem-,mi je všeč...seveda nora Felo "Made in Germany" kvaliteta.   Aja...še druga Makita 9005B je prispela😃 VID_20251020_090426.mp4
    • To boš pa ti vedel najbolje. Je bolj redko, bolje oz. prej namaže, ko je mrzel, slabše maže, ko je segret. Verjetno nekako tako. Sta pa oba OK, važno da se redno menja na cca 15.000 km ali 1 leto in da se vmes preverja nivo.  
    • Zelo vzpodbudno da ena regija pade, pa grejo vse globalne storitve v maloro. To zelo velik pove o vseh teh storitvah, k ne znajo splanirat
    • Neumno vprašanje, do sedaj sem imel v Mazdi 2, Skyactive bencinar olje 5W30, po novem 0W20 Castrol. Je bistvena razlika (menjam na 1 leto oz. 5-10.000km)?
    • mam evoc ma je težek, kar mi ni ravno všeč
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.