Skoči na vsebino

Mazda 6 - menjalnik se zatika in sinhron skrta


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav,

 

Ime mi je Vasja in sem novopeceni lastnik prvega avta. Kupil sem rabljeno Mazdo 6 karavan, letnik 2005. Moja Mazda pije diesel in lepo potegne, saj je 2.0 CDH, 105kW oz. preko 130 konjev! Pelje se izjemno lepo, stabilnost na cesti zagotovljena in na avtocesti pokuri malo :).

 

Moti me le menjalnik. Menjalnik se "zatika", plus okvarjen je sinhron tretje prestave. Zaskrta kadar prestavim iz druge v tretjo z. iz cetrte v tretjo. 

 

Iz tega razloga bi rad menjalnik zamenjal z rabljenim. Avto ima sest prestav. 

 

Na vas se obracam na pomoc, ker ne vem, rabljen menjalnik katerega letnika lahko vgradim v svojo Mazdo? 

 

Morda imate informacije na kaj naj bom pozoren pri nakupu rabljenega menjalnika in kje je taksnega najlazje najti?

 

Najlepsa hvala za kakersnokoli pomoc!

 

Lp,

Vasja

post-9283-0-12527600-1470996965_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto narocen k gospodu Pelku. Fajn odnos preko telefona :rolleyes:.

 

Vse kaze, da je menjalnik, z izjemo sinhrona, povsem ok. Sva s kolegom zelela pokukat pod leder menjalnika, da vidiva kako izgleda. Kolega odmakne malo plastike in leder. Se zabuljim in opazim neke pisane barve. Si mislim pa fajn, ocitno je pac pisana notranjost menjalnika. Odmakne se bolj in v menjalniku zagledam pisane bonbone  :blink: . Ko sva jih za silo premaknila, se sedaj pretaka lepse. Verjetno je otrok prejsnjega lastnika pogruntal, da je menjalnik odlicno skrivalisce za bonbone.  :blink:  Bom pac prosil pelka, da odprejo in poberejo ven bonbone iz menjalnika. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Meni se tudi pogosto zgodi,da ko prestavim iz prve prestave v drugo,da malce za?krta. Pa imam ob?utek,da se to pogosteje dogaja, ?e speljujem in zavijam levo?? (npr s stranske ceste na glavno).

Imam pa Mazdo 6, letnik 2009.

 

Tudi meni se to zgodi, pa ne vem a je to  normalno..ampak res samo iz 1 v 2, iz 3 v 2 gre normalno!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri meni je isto. Ampak samo iz 1. v 2. prestavo, Mazda 6, 2009, bencin

A majo vase tudi predpisano s strani mazde da se olje nikoli ne menja? To je men se zdi omenil jest za ta novo avtomatik. Kako ma pa ta model?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prirocniku za SkyActive sestico pise samo,d a se olje v rocnem menjalniku menja vsakih 180.000 km ... Za avtomatski menjalnik nic ne najdem ... Verjetno je pri starejsih motorjih podobno ... 

 

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to sem nasel na angleskem forumu, pa bi mogoce znalo kaj pmagat..ampak glede na to da imamo vsi skoraj identicen problem oziroma pripombo, mislim da ni problem v sihronu...sklepam, sicer nisem iz te stroke zato ne morem trdit! 

 

http://www.mazda6forums.co.uk/index.php?topic=1775.0

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am :prstgor: .

Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.

 

Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil :) -> cena je 20?/L.
Morda kaj ve? izvem, ko dobim avto nazaj.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

?ivjo,

 

meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am :prstgor: .

Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.

 

Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil :) -> cena je 20?/L.
Morda kaj ve? izvem, ko dobim avto nazaj.

 

Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik

Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o. ;)

Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.

Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@lonck - jaz imam 115 000km in mam isto te?avo. Zanimivo mi je to,da ne igra dosti vloge mrzlo/toplo olje. Sam se vozim 40km v eno stran (ve?inoma AC : logatec-lj). Najprej sem pomislil,da sem premalo sklopko stisnil , ampak potem se mi je pa to za?elo mal (pre)ve?krat dogajat. 

 

BTW, koliko olja pa gre v menjalnik? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o. ;)

Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.

Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?

Te?ave, hmm, kak?no leto nazaj, mogo?e ?e kaj prej. Sem dostikrat pomislil, da kdaj slu?ajno ne stisnem sklopke dovolj, pa temu ni tako. dogaja se samo iz 1. v 2. prestavo.

Metabonda pa res nisem dodajal, temve? samo novo olje.

@freak: tut jst ne opazim razlike mrzla/topla ma?ina.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.