Skoči na vsebino

Mazda 6 sprednji diski


pele

Priporočeno sporočilo

Berem na forumu in kar nekaj je menjalo diske na 60.000, kar se mi zdi zelo hitro. Tudi meni so za?eli pri 60.000 tresti in bom menjal. Original kot ka?e je narejen iz "papirja", zato bi rad kupil kaj veliko bolj?ega. Zanima me katera znamka je kvalitetnej?a od originala: 

 

http://www.rezervniavtodeli24.si/mazda-deli/6-stopnicasti-zadek-gj-gh/58509/10132/zavorni_kolut

 

 

Hvala ?e vnaprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Trde ploscice pregrevajo diske, ni v tem da so diski spraskani ampak rahlo zviti. Das katerekoli ploscice iz eurotona ali drugega avtoprodajalca pa bo bolje.

Mehkejse se ob uporabi uporabljajo in to je namen prejemanja energije, trde se segrevajo in prenasajo treslaje in vrocino na diske (bodo feltne sedaj veliko bolj crne za umivat od prahu, tvoje so verjetno cisto lepe)

Meni na cx7 so dvakrat menjali pod garancijo diske, isti patak dokler nisem nehal mazdine jemat

Ce imas 60k,pa garancijo se pojdi zment za garancijo menjavo, potem pa lahko sam pkoscice menjas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ljudje, pa kaj po?nete z zavorami?

 

A se Mazda 6 toliko razlikuje od Mazde 5 in Mazde BT-50, ali pa se razlikuje znanje glede zaviranja ampak meni ne na BTjki ne na Mazdi 5 ?e niso menjali diskov. In kdor je bil na Mazdinem pikniku v Lokovcu ve, kak?ne spuste imam (in v obratni smeri vzpone). Pa mi ?e ni pregrelo diskov. Kljub temu, da z Mazdo 5 vsaj dvakrat letno spustim z 970 metrov nadmorske vi?ine (moja hi?a) na vsega 94 metrov (kolikor jih ima Solkan) ?est oseb (jaz, ?ena in ?tirje otroci) s polno nalo?eno po?itni?ko prikolico. Pa tudi z BTjko nekajkrat letno peljem iz Lokovca v Solkan eno tono tovora na kasonu BTjke in pol tone tovora na prikolici. Po vseh teh spustih. Nekaj jih je 12%, dogih po nekaj kilometrov! Jasno, da brez zaviranja bi dobil tako hitrost, da se do Monaka ne bi ustavil... Pa zavore vse to prenesejo. Sicer je potrebno menjati zavorne plo??ice na vsakih 60 do 80 tiso? km, zavorni diski (in bobna na BTjki zadaj) so pa vsi ?e originalni. Na BTjki skoraj 100.000 km, na petki skoraj 200.000 km. Seveda je potrebno temu pri?teti ?e vsakodnevne vo?nje po teh hribih in dolinah.

 

So res te?ave z materiali? Ali pa so te?ave kje drugje?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh drama slivka..material na osebnih avtih je pac olo?. Imel sem veliko avtov ampak cx7 he tresel pri 15.000km...res da so na cx7 diski premajhni... Od mazde 6, pa se turbo je bila

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam vw ma tut take te?ave

Mogoce, nisem pa zasledil, verjetno ma se marsikatera znamka...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam vw ma tut take te?ave

Ne bi vedu, pa ga ?e 16 let vozim, drga? pa ma vsaka znamka svoje kri?e in te?ave glede na letnik in model. Sem pa imel neko? Daewoo Nexio, ki je imela stalno te?ave z zavornimi cilindri (zanimivo - isti del sveta). Moj Passat je imel te?ave z v?igalnimi tuljavami in vodo v kabini. :angry:

?e grdo gledam pomeni, da mi ni v?e? tisto kar vidim ..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...bodo feltne sedaj veliko bolj crne za umivat od prahu, tvoje so verjetno cisto lepe...

 

Pri menjavi diskov na pribli?no 80.000 km zaradi tresljajev, sem zamenjal tudi plo??ice. Ker za Mazda original nisem ?elel dati 150?, sem nabavil TRW. Prvo kar sem opazil je, da so sprednja plati??a sedaj bistveno bolj umazana.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so pri cca. 65.000 km pod garancijo menjal prednje diske, ker so tresli. Plo??ice, ki sem jih moral kupit sem vzel kar mazdine in sedaj pri skoraj 125.000 km je ?e kar mir. Po menjavi sem opazil, da so prednje feltne bolj umazane od zavornega prahu kot prej, torej je mo?no, da so tudi pri Mazdi kon?no ugotovili, da je treba delat mehkej?e plo??ice.  :rolleyes:

 

Je pa ?e ena zadeva zakaj se diski lahko krivijo (poleg tistega najbolj znanega scenarija, ko s pregretimi diski zapeljemo v lu?o): Sicer se bo mogo?e sli?alo ?udno ampak mo?no, da od premalo ter prerahlega zaviranja. En mehanik mi je predlagal, naj grem na vsakih 5 do 10 tiso? km na prazno avtocesto in pri visoki hitrosti na polno zaviram, da se diski prepucajo. In ?e potem pogledam ?e post od @Slivke, ki ima precej zaviranja in nikoli problemov z zvitimi diski, bi to lahko bilo to...

 

Seveda pa obstajajo znamke (npr. novej?i modeli Hyundai/KIA - lastne izku?nje), kjer lahko zavira? kakor ?eli? pa ne bo? nikoli skrivil diskov ampak bo? le na vsakih X km menjal plo??ice...

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je to ?ist korekten razlog. Na moji sedanji ?estici je bilo ravno to, da sem ?util tresenje (ni bilo ?e ne vem kako stra?no tresenje) si pa ?util, da je. In s?asoma je izginilo. Kot da bi se nabralo nekaj oblog al kaj vem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to da trese ni nujno daje diskfizi?no zvit. Dovolj je da se je na disku naredila ozek plast kovine, ki ima ve?ji torni koeficient pa bo treslo. Recimo pregreje? zavore pol se pa ustavi? in dr?i? nogo na bremzi. Pregreti diski in plo??ice se ti??ijo skupaj pa nekaj materiala od plo??ic ostane na disku zape?enega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ne omenjamo nasih kemikalij na cesti. 2 leti star motor, menjam ploscice pri 30.000 vsi alu ali pocinkani vijaki so porozni in nazrti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da ne omenjamo nasih kemikalij na cesti. 2 leti star motor, menjam ploscice pri 30.000 vsi alu ali pocinkani vijaki so porozni in nazrti...

Saj se vecinoma vozis po tujini... :) torej imajo tam take kemikalije na cesti :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj se vecinoma vozis po tujini... :) torej imajo tam take kemikalije na cesti :)

Ok Yu kemija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok Yu kemija :)

Mogoce pa kemija cest in prelazov nad 2.000 metri n.m. ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :( 

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :(

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

 

 

Se eno vprasanje, kaj pa alternativa ce ni Ferodo ploscic za dobit, kaj se obnese?  Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.