Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Greh se je delal, da se avto ni vozil. :P Je pa pri takih avtih vseeno rizika, ker ?e je nekaj let parkiran vsi vemo, da je to slab?e kot, ?e bi bil vsaj dvakrat na mesec furan na eno lu?tno relacijo.

Napisano

Ki pa se ga nikol ni dal dobit v izvedbi 323FBA (japonskega trga pa ne poznam :blush: ) :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ki pa se ga nikol ni dal dobit v izvedbi 323FBA (japonskega trga pa ne poznam :blush: ) :harhar::P

 

tud po japonskem ne. :D

 

ne no, cist iskreno se mi pa zdi da je ta avto bi dizajniran pa narjen na vecja kolesa in 2.0 V6, vsaj koloteki kazejo na to.

Napisano

Nobeden ni prebral navodil kako je potrebno vozit Wankla

 

to?no to, eni vidijo sam to kok je mala kubika?a pa tolk konjev to pa more it, noben se pa konkretno ne pozanima glede wanklovih motorjev pred nakupom.

Napisano

Nobeden ni prebral navodil kako je potrebno vozit Wankla

 

v cem pa je fora?

kar jaz vem je da menda kar pozresno olje je, pa da ni fajn da si v (Pre)nizkih obratih.

 

mi je kar cudno, v nemciji imajo 230.000km in se vec

 

Nobeden ni prebral navodil kako je potrebno vozit Wankla

 

v cem pa je fora?

kar jaz vem je da menda kar pozresno olje je, pa da ni fajn da si v (Pre)nizkih obratih.

 

mi je kar cudno, v nemciji imajo 230.000km in se vec

Napisano

Tovarni?ko je napaka na motorju, ki se poka?e od 70k kilometrov pa do ene 100 k km, ?e pa je enkrat ?ez to kilometrino je pa vse ok.

 

Avto mora vsaj enkrat dnevno prit v rde?e polje in hladnega se ne sme takoj ugasnit, seveda mora biti tudi primerno olje. Obstajajo neke predelave ko se lo?i olje za podmazovanje motorja in rotorjev. To lahko malo zmanj?a porabo, katera pa seveda ni nujno visoka.

 

Zaenkrat si ?e nisem lastil RX, imam pa namen in so to ene izmed glavnih napak.

Napisano

lepa. :)

mi je skor zal... temno modra je bla prva ki sem jo hotu :). po drugi strani pa, 2.5 :)

sam ma tanovo armaturo pa vrata not. :/ skoda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.