Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni nuja 9, za vraga je bil itak plan 16x8 oz. bi men ?e bol sedl 15x8, ampak se treba ?e uskladit z nekom drugim :D

 

Glede dizajna sm mal v dilemi, se mi zdi mal premoderen za NA in bi pasu bol na NB, ?e bol pa na kakega zelenega Fa :punk:

NA: http://www.car-vs-car.de/bilder-galerie/Ma...MX-5-42925.html

NB: http://www.car-vs-car.de/bilder-galerie/Ma...MX-5-25338.html

323F: http://www.tunershop.biz/xt/images/page_co...bs_bild1_gr.jpg

 

Jih grem pa vseen pogledat v kratkem, ker je tole kar redkost v sloveniji..

 

V tujini imajo kar lepo ceno, sicer ?e pobarvana ampak vseen :zvizga:

ebay

 

Matr ga sedejo na Fki:)

 

drga? pa ful hud dizajn:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Napisano

Kaj pa preprosti vejo razliko med kW in KM. Vpi?e? konje namesto kilovatov in ti sam spremeni ?e v kilovate. :D 1,8 je pa imela toliko konjev ja.

 

 

Tako, pa ?e na ?tevcu oz obratomeru se vidi da ima rde?e polje ?e pri 6500rpm. 1.8 ima pa isto kot 2.0 pr 7000rpm. To vem, ker sem videl, kmalu bom pa lahko tudi sam pokazal da je temu tako :P

panoramska.jpg
Napisano
Napisano

LPG :P

 

= 3500? na trikotniku.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

odvisn kje :D tole je ?e dra?ja cifra, ko za dizla :o

 

A ma se kdo drug kot G1 ze sistem za fankla?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

= 3500? na trikotniku.....

 

A MALO pretirava? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A MALO pretirava? ?

 

tok je cena pri njih, sem spra?eval (za wankla)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

tok je cena pri njih, sem spra?eval (za wankla)

 

Mogo?e za 232 konjev za "navadno" ziher ni ve? kot je za navadnega 4 cilindra?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e za 232 konjev za "navadno" ziher ni ve? kot je za navadnega 4 cilindra?a.

 

pa sej ne sme bit neki razli?a cena, sej ma isto ?tevilo rotorjev :blink:

Napisano

pa sej ne sme bit neki razli?a cena, sej ma isto ?tevilo rotorjev :blink:

 

Motor je pa kar krpko druga?en med rotorji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hoho, tole je pa neki novga na a netu :D

 

Poraba goriva in emisije CO2:

Kombinirana vo?nja: 8,1 litrov / 100 km

Izvenmestna vo?nja: 6,6 litrov / 100 km

Mestna vo?nja: 10,6 litrov / 100 km

Emisije CO2: 192 g / km

Napisano

Huh lepoti?ka :wub: ?est prestav?

 

1.8 NB jih ima kar dosti 6 prestav, razlike pa kokr sm bral po tujih forumih ubistvu ni veliko..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

tole je pa sosed..res lepo o?uvana, spla?a pogledat.

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.