Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ja dosti je ljudi brez okusa za avte pa kupijo kaj tak?nega. :blink: Pa ?e 1,6 saj ?e je 2.0 se razume. :P:hohoho:

Ti samo poro?aj ?e bo? videl kakega z zadnjimi diski in obratomerom do 9000 RPM ostali so 1,6 jih je kar dosti, 2,0 jih pa menda lahko pre?teje? na prste obeh rok ali pa celo ene. :blink:

 

Glede primerjave. Ja ?e so pa za?eli. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...pol pa pride Labi pa pokvar vso zabavo... partybreaker gmbh ;)

 

 

Od kar si v Doj?landu si ratal en zagrenjen te?ko... :P po moje je bolj?, da pride? nazaj :bravo::bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a slucajn poznate tist obcutek ko prides do kolega da ti pokaze svoj avto k ga mal pedena pol pa vids tm nekje v kotu neki zaprasenga pol pa mal bol pogledas je pa avtomobilski zakad.

 

no to sm jest dozivu k sm prsu pogledat golfa II GTI pol sm pa vidu pa tm v kotu vidu ta staro RX7(z dviznimi lucmi) :blink:

 

no poj sva prsla do tega da jo prodaja samo je mal prevec za moj zep 3k? in sm sel zamisljen, kje bi dobu ta dnar, domov

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a slucajn poznate tist obcutek ko prides do kolega da ti pokaze svoj avto k ga mal pedena pol pa vids tm nekje v kotu neki zaprasenga pol pa mal bol pogledas je pa avtomobilski zakad.

 

no to sm jest dozivu k sm prsu pogledat golfa II GTI pol sm pa vidu pa tm v kotu vidu ta staro RX7(z dviznimi lucmi) :blink:

 

no poj sva prsla do tega da jo prodaja samo je mal prevec za moj zep 3k? in sm sel zamisljen, kje bi dobu ta dnar, domov

 

NORO :rispekt:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi pa tole kar nekolko sme?na cena, zdej sam odvisno, al je tole podn od avta, al je to od Honde motor notr? :ne vem:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2019492#

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi pa tole kar nekolko sme?na cena, zdej sam odvisno, al je tole podn od avta, al je to od Honde motor notr? :ne vem:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2019492#

 

Ko ga bo? ?el gledat bo? pa razo?aran. Te avtohi?e oz. prodajalci slikajo avto samo iz lepih strani. Po moje je ta avto kr dost gnil po podnu al pa kej podobnga. Imam pa? slabe izku?nje s temi avtohi?ami :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rover je propadla firma zato so cene tudi v podnu. :P Kak teden pred nakupom Mazde sem gledal Roverja 216 (spredaj je isti) in ga (k sre?i?) nisem kupil.

Aja in tile modeli nimajo ve? od Honde motor kolikor mi je znano. Pa vsi govorijo, da se dosti kvarijo. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi pa tole kar nekolko sme?na cena, zdej sam odvisno, al je tole podn od avta, al je to od Honde motor notr? :ne vem:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2019492#

 

imel sem roverja 114gsi 1996 in lahko recem da si ni zazluzu da si mu reku avto

 

gniv na podnu tako da je blo vec rje kot pleha imu je hidro-pnevmacko vzmetenje (samo slis se dobr, v resnici ni sploh omembe vredn) ki bi ga mogu filat vsake 2 tedna.......

tko da rover=jetra

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pa tole zdi vredno tega denarja :blink:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2035088

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ma res 11400 prevo?enih je vsekakor nakup pa pou. Jst sam ?akam da pride nov rwd kupe vn, da vidm kok bojo pol kj cene padle letniku od 2002-2005 :D ?e bo k?n pametn 2.0 al pa V6 se zna zgodit da bi kupu k?nga :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se pa tole zdi vredno tega denarja :blink:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2035088

 

?e ima vasj polovico od na?tete opreme, jo ima veliko. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem to opazil, ampak vseeno se mi zdi kar v redu zadeva za ta denar.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda so mislili 990? :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.