Skoči na vsebino

Kompresor za barvanje


Alex

Priporočeno sporočilo

Ker verjamem, da je tukaj na forumu kar nekaj strokovnjakov za barvanje, me zanima, ali je 50 litrski kompresor, 2,5KW motor dovolj dober za ob?asna manj?a dela -(kak?no kitaro prelakirat, kako feltno preli?ati  in podobno). Malo sem pre?ekiral razne forume a so si mnenja zelo deljena; nekateri pravijo, da je 50 l  dovolj, drugi spet, da je minimalno 150 l rezervoar za kolikor- toliko normalno barvanje, brez da ti stalno dela kompresor.

Vem tudi, da se bati kompresorja precej hitro segrejejo (po kak?nih 10 min.) in je potrebno potem skoraj toliko ?asa, da kompresor spet za?ne delat.

Ogledujem si takega z dvema glavama, znamke ABAC. Ali je kak?na prednost pred tistim z eno glavo? Pretok zraka je realno nekje 190 l/min.

Najbr? je potrebno nabavit tudi pravo pi?tolo za tako majhen kompresor z majhnim delovnim tlakom in malim pretokom zraka.

Za nakup pa sem se odlo?il, ker je "moj" pitor zaprl barako in ne dela ve?. Vpra?al sem ?e ducat drugih pitorjev, a so nekateri dragi kot zlatarji, ve?ini se tudi ne da mazati pi?tol za tak?ne "malenkosti".

?e sem se nau?il izdelovati kitare ni vrag, da se ne bi nau?il tudi te obrti. :)

Za vsako info se zahvaljujem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na kratko.....................dovolj zmogljiv-pa ?e relativno malo  zavzame prostora.  Morda malenkost bolj?o pi?tolo nabavi?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na kratko.....................dovolj zmogljiv-pa ?e relativno malo  zavzame prostora.  Morda malenkost bolj?o pi?tolo nabavi?.

 

Sem pisal eni specializirani angle?ki firmi za li?arstvo. Res je, da se lepo barvati z 50l kompresorjem.

Potrebuje? pa dober dodatni filter, ker se ful kondensa nabira in posebno pi?tolo, ki dela na mali pretok zraka.

Predlagali so mi pi?tolo znanega proizvajalca  DeVilbiss SLG 1.3mm Spray Gun .(610)

Jo bom nabavil, pa da vidimo. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e  filtra in lovilca kondenza ......nabavi? v merkurju  (to je tista ?al?ka)   da? vmes pred cev in je ok. ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem nabavil pi?toli HVLP (high volumen low presure), ki imata zelo malo porabo zraka in omogo?a dovolj malo porabo zraka, ki jo je mo?no dose?i z uporabo OBI- HOFER kompresorja z eno glavo in 25 litri. 

 

kompresor se med barvanjem ugasne in ne dela v eno kakor dela z staro klasi?no pi?tolo.

 

jaz sem kupil sicer na ebayu in sem za to ceno dobil dober izdelek, kaj dosti bolje doma v gara?i ali na prostem pa? ne more? dose?i.

 

kupil sem nekaj takega kitajskega

http://www.ebay.de/itm/2-x-HVLP-Lackierpistole-Spritzpistole-Set-Koffer-1-7-1-0-mm/201508152535?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D39699%26meid%3Dc058be6c4d0d4415aa678b4e460237a2%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D201508163037

 

bo? pa verjetno z kvalitetno pi?tolo barval ?e la?je.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Ojla.

Zana me,ali je imel kdo podoben primer z kompresorjem za zrak,namre?,ko dela nekaj ?asa mi vr?e ?ep od olja pod pritiskom v zrak.

Po moje tam ne bi smelo bit pritiska.

Kompresor je nov 1x rabljen.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej preveri nivo olja, preveri da so odduski ok, ne sme bit neprodusno zaprto vseskupaj. Mora motor dihat zrak mora ven( ponavadi kak oddusek ali cep)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej preveri nivo olja, preveri da so odduski ok, ne sme bit neprodusno zaprto vseskupaj. Mora motor dihat zrak mora ven( ponavadi kak oddusek ali cep)

Ja,sem ?e ugotovil,da mora? zamenjati fiksen ?ep z prilo?enim,ki ima odu?nik.

Sedaj je o.k.Txs obema.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je verjetno pisalo v navodilu za uporabo ;)

He,he, kdo pa bere navodila. ?e dobro, da nisem vrgel vse skupaj v smeti, ker bi lahko mislil, da je vi?ek proizvodnje. :P

Mi je valjda nabijalo uni bel ?ep z mo?nim pokom  v zrak, ?e pa je bil brez luknjice in je slu?il samo za med transportom . In jaz sem ga vedno in vedno znova na?el in ga trpal nazaj gor ?e?, kako glupo so to naredili, ?e pa strelja ta ?ep 10 m v zrak.Vsaj ma?ke so se vedno razbe?ale. :D .

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.