Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Dogaja se, da se vsako jutro pri Mazdi 3 (2005, bencinar 1.4) pri?ge rumena lu?ka za ma?ino in avto nima mo?i (v drugi prestavi pritisne? gas do konca, pa gre v hrib kot "po jajcih"). Ponavadi lu?ka ugasne v popoldanskem ?asu in niti ne vemo, kaj se zgodi v ma?ini, da se ugasne.

 

Ali ima kdo podobne izku?nje/znanje o tem, kaj bi lahko bilo na tem? :)

Napisano

Ej....lp tle je lahko veliko stvari,,,,najbolj?e da pokli?e na?ega mzda?kega Mojstra dr.simon Pelko

Medvode...gsm 041 667 335.bo dal tester,lp

Napisano

S katerega konca pa si. Najprej priklop na tester pa se bo kaj vedlo vec kaj se dogaja?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Velenje. Bom pelal na uraden servis, da prklopijo na ra?unalnik, ni druge. :)

Napisano

Ponavadi nekaj na izpusnem sistemu, npr. Lambda sonda

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Velenje. Bom pelal na uraden servis, da prklopijo na ra?unalnik, ni druge. :)

 

vidim, da si blizu mene, prleti 1x do mene pa boma prklopla na ra?unalnik, ?e kej poka?e :)

Napisano

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

Napisano

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Raje uradni servis, ker je Pelko tok zaseden, da se ti najbrz ne bo zmozen javit na gsm :)

Zadnji? ko sem bil pri LakTomu sem gledal ?ez ograjo in mislil, kako lahko to vse popedena - pravo?asno in uspe?no....mislim da bi rabil ?e 2 dvigala in serviserje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Avtoelektrika Alex iz Velenja, zraven Eurospina vam na podlagi lastnih izkusenj tudi PRIPOROCAM in tam dela nas prijatelj Zazo s foruma; Aljaz Znidarsic! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Isti problemi na mazdi 3, letnik 2008, cca 170000 km, avto precej dobro ohranjen. Lambdna sonda zamenjana, dobljena pri Stahl Gruberju. Pa ena res dobra ne kak?na xy. In evo lu?ka za motor danes zjutri spet gori, majku ji. Pred menjavo lambdne sonde, kak?ne 3 tedne nazaj, sem v tank nalil od Liqui Molly, tank cleaner za bencin pa je bil en teden mir, potem se je pa lu?ka zopet na random za?ela pri?igat in uga?at. Na testerju naj ne bi pisalo ni? takega oz. ni? konkretnega samo, da je napaka. Je majstr zamenju lamdno sondo in pobrisu napake pa rekel naj jo mau sti?im. Danes ga prec pokli?em to itak. Dela pa motor ?ist lepo, ne cuka, zvok je v redu, pospe?ke ma recimo da normalne, mestna vo?nja ma pa kar porabe, kar se mi pa za ta letnik ne zdi nenavadno.

 

Ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo? Pokli?em tudi Pelko Simona, ali kar na uradni servis(btc, ker mi je najbli?je) da mi bodo to?neje povedali?

 

Prosim za mnenja/izku?nje.

 

Hvala. 

?e ti dela normalno je sigurno senzor klenkanja-bi pa ga moralo pokazat na testerju

Napisano

Hvala Deeyanu za priklop avta na ra?unalnik! :)

 

Bila je javljena napaka na senzorju klenkanja in sma jo resetirala. Sedaj bomo pa videli, kako bo. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.