Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko sem bil nazadnje pri Selmarju sva z serviserjem zavila na temo olje. Ker je predpisano olje 5W30 in je omenil, da vse 2.3T porabljajo olje in to se lahko odpravi z oljem druge karakteristike (se ne spomnim katero je predlagal 10W40 ali 15W40). Ima kdo kake izku?nje s tem?

Napisano

Ko sem bil nazadnje pri Selmarju sva z serviserjem zavila na temo olje. Ker je predpisano olje 5W30 in je omenil, da vse 2.3T porabljajo olje in to se lahko odpravi z oljem druge karakteristike (se ne spomnim katero je predlagal 10W40 ali 15W40). Ima kdo kake izku?nje s tem?

Meni nikoli ni ?rla....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jur?ek sre?o si imel, al pa premalo kilometrov. Druga?e jaz tankam 5-40, pa na 10 kkm pridem ravno na minimum al pa malo vi?je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jur?ek sre?o si imel, al pa premalo kilometrov. Druga?e jaz tankam 5-40, pa na 10 kkm pridem ravno na minimum al pa malo vi?je.

zanimivo....jah 60k je blo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo 2l je pa kar mal prevec oz ze pod minimumom...a ni?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mislim da v knjigi za Mazda2 pi?e do 7dc na 1000km. Pa vem da je blo v?asih v Audijevi knjigi do 1l/1000km.

 

Druga?e pa viskoznosti ne menjuj. To nima veze z porabo olja.

?e bo? dal noter vi?jo viskoznost, bo olje pri isti temperaturi bolj gosto, kar pa lahko pusti posledice na motorju.

 

Poznam pa recimo ljudi, ko jim je na Alfi pilo Selenio, pa so dali not Motul po isti specifikaciji in gradaciji, pa ni ve? pilo.

Napisano

Ja sam to povsod pise in tudi na uradnem servisu ti bodo rekli, da je to absurd tako da se ne zanasat na to :)

Napisano

Ko sem sam delal doktorat iz olja na 2.3 ma?ini,se je po empiri?ni raziskavi na ameri?kih in nem?kih MPS forumih iskazalo,da se najbolje obnese 0-W 40 olje. Eno leto sem imel Castrola,zdaj imam pa Mobile. V enem letu, oz cca. 10 000 km sem imel za dolivanje tistega pol litra,ki je pa? ostal v kantici od filanja,se pa nikoli ni niti pribli?al oznaki Min. Pred vsako menjavo v olje ?e vlijem CRC ?istilo,pustim 10 minut v leru,potem izlitje.Jaz sem z tem zadovojen,avto je na plin in ima 133kk.Pri takih porabah,kot jih eni navajate,tukaj,bi takoj prodal avto,?e me ne bi fr?lok ?e prej.

Napisano

Koliko olja vam sploh spije na en servisni interval (20k km) ? Pride nivo olja iz max. na min. pri cca. 10k km al kako ?

Napisano

Meni spije na 7500km nekje 1/4 med max in min.

Tu delam servis, ker je ?e to 14 mesecev.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.