Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo, mene pa zanima kaj bi lahko bilo narobe. Pac kr naenkrat mi je rasla poraba sm pes zracunal in je bila 8,5l, res je da sm vmes dal zimske gume gor ampak nikoli ni tok vplivalo pa avto se mal slabse odziva kot da je izgubil moc za priblizno 10-20%.

www.trziskisladoled.si

Napisano

a dela? samo kratke? Al so bile tudi relacije?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma kje. Nimam casa za kratke voznje. Ta teden sm imel relacije kr-mb-kr, kr-zagreb-kr, pa vcerej kr-trst-kr.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ma kje. Nimam casa za kratke voznje. Ta teden sm imel relacije kr-mb-kr, kr-zagreb-kr, pa vcerej kr-trst-kr.

no zdaj pa ?e reci da si ?el 130 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Izmeri se kak tank, zdaj je blo bolj mraz, zimaki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gume ma? napumpane ok? Pr nas je poraba sko?ila, ko smo se zgleda, da vozil z na?eto gumo in je zgleda, da lih malo po mal pu??ala...

Napisano

Za vsak slucajnpoglej da olje ne raste proti X, to bi bil prvi logicen korak ce nimas luck

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gume morem res preverit koliko so napumpane, senzorje sm pa vn dal ker sm imel samo strosek z njimi. Bom preveril se olje, ceprav mislim da nima povezavo z dpf.

www.trziskisladoled.si

Napisano

A nima druga generacija senzor tlaka v pnevmatikah in bi javljalo, ce niso dovolj nafilane ? :)

Moja ima. Nevem sicer, kako to deluje. Ker tudi, ko se ni pri?gala lu?ka smo ?li preverit in so ble malenkost spu??ene. Prej niti nismo ?li preverjat kaj pogosto, dokler ni zapiskalo. No, ko je bla konkretna luknja v gumi smo pa komaj speljali pa je ?e bla lu?ka.

 

Uglavnem odkar je dve gumi ornk pogledal vulkanizer in zaflikal je poraba za 0.5 manj?a

Napisano

Kolk ma? prevo?enih?

 

Kako ve?, da ti DPF deluje pravilno in da nima pove?ano ?tevilo regeneracij? Men so se dogajale regeneracije na 60-70km, sta Jure in Marjan v BTC-ju ugotovila, da je EGR ventil ostajal rahlo odprt (pu??al je kak mm ali dva odprto re?o, ko bi moral biti ?isto zaprt). Ker so se regeneracije izvajale tako pogosto je bila poraba takoj za 3/4 litra vi?ja.

 

LMM je tudi mo?nost in kot pravi Labi je prebogata me?anica vzrok za pove?ano porabo. Preverit je potrebno tesnenje raznih cevkic za podtlak kot prepustnost zra?nega filtra.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.