Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Je bolje... :prstgor:

 

Na?el tudi zapis o ?tevcih:

Inside, almost everything is new. Save for the steering wheel and a few obscure trim pieces, Mazda redesigned the cabin to chase more premium aspirations. Designers stretched the dashboard for a wider feel. And here we come to the 2018 6's next major update: the Signature trim. Mazda first rolled out the Signature trim with the new CX-9 crossover and the trim's intentions transfer to the 6. For the 6 sedan, well-crafted materials are awash throughout the cabin. They include Japanese Sen wood, nappa leather, and synthetic suede on the door pockets, seats, and dashboard.

All Mazda 6 sedans benefit from redesigned front seats, which the brand said are wider and absorb more vibration. Available options include an 8.0-inch touchscreen display, a 7.0-inch digital reconfigurable gauge cluster, a windshield wiper de-icer, and a head-up display.

 

https://www.motorauthority.com/news/1114049_2018-mazda-6-chases-a-more-premium-path

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Oblika nove trojke?

koncept KAI

 

 

koliko bodo novi modeli sledili je vpra?anje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zal je tako, da potem, ko pride do serijske proizvodnje ti avti nimajo vec veliko skupnega s predstavljenimi koncepti ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ah, ?eprav sem ?e videl kai koncept te fotke nisem prepoznal, ko sem jo videl v nekem drugem kontekstu. Jutranja nezbranost ...

Napisano

Vidim, da teli prototipi v zadnjih mesecih lepo kro?ijo po vseh celinah med avto novinarji.

Osebno mi je tale monta?a ?e najbolj zabavna.

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem ravno naletel na ?lanek, da bodo dali "baje slab?e" torzijsko vzmetenje zadaj, kot v M2 in CX3 v novo Skyactive X M3. Se pravi ne bo ve? Zoom Zoom?

Napisano

?koda da so ?li v to smer...me pa vseeno res zanima ?e bo sedaj ?e vedno ostala v vrhu glede vozne dinamike...

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Hmh, in kaj jim bo dizelca v USA ?e pa majo ?e benz tak poceni?

V EU pa bodo po mo?nosti ukinili dizla ker je kao strupen

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

V USA je dizel ca. 20 % dra?ji kot bencin, pa ?e dobi se ga recimo na vsaki deseti ?rpalki. Dvomim, da se jim bo vlo?ek, ki so ga imeli s homologacijo motorja za USA trg povrnil, saj ugibam, da avtov ne bodo prodali veliko. Poleg tega pa imajo v CX-5 od letos 2.5T motor z 250 konji (oz. 227 s slab?im 87 okt. bencinom). Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

Napisano

Ja saj ne razumem te avtoindustrijske odlo?itve.

Naftni lobi? Logicnega ni nic vec, zato je vse mozno...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj bi potem nekdo pri zdravi pameti kupil dizla, sploh pri njigovih cenah goriva.

 

Zato, da bo prikolco vlekel, duh... :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Glede na to, koliko proizvajalcev je v zadnjih 25 letih eksperimentiralo s HCCI motorji, vsa ?ast, ?e ga bo mazda uspela spraviti v serijsko proizvodnjo. ?e posebej, ?e bere? o tem kak?ne pomanjkljivosti ima tovrstni motor:

 

Disadvantages:
- Achieving cold start capability.
- High heat release and pressure rise rates contribute to engine wear.
- Autoignition is difficult to control, unlike the ignition event in SI and diesel engines, which are controlled by spark plugs and in-cylinder fuel injectors, respectively.[6]
- HCCI engines have a small power range, constrained at low loads by lean flammability limits and high loads by in-cylinder pressure restrictions.[7]
- Carbon monoxide (CO) and hydrocarbon (HC) pre-catalyst emissions are higher than a typical spark ignition engine, caused by incomplete oxidation (due to the rapid combustion event and low in-cylinder temperatures) and trapped crevice gases, respectively

 

Vsekakor to ne bo motor, za katerega bi ?elel biti beta tester, bo vsekakor za po?akat 5 let, da se izka?e.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Homogeneous_charge_compression_ignition

Napisano

Pa saj je enako kot za wankla...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj to sem ?e od vsega za?etka rekel ?e jim takoj ne rata odpravit klenkanje, bo to fail od motorja. Tak motor bo mogo?e z dr?al tolk kot wankel.

O?itno bo to novi za??itni znak Mazde (okvara motorja po 100kkm).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Dvomim...Mazda si ne sme dovoliti da naredi slab motor ...posebno ta novi x motor .

Upamo da jim uspe...saj so mojstri..lp

Napisano

O?itno ima Mazda resne te?ave z SkyactiveX motorji. Mazde 3 z SkyactiveX motorjem letos zihr ne bo v ZDA naprodaj, ?e pride v EU, pomeni da bo EU poskusni zaj?ek.

Lahko sklepamo da si v ZDA ne upajo dati polizdelka, zaradi morebitnih to?b, ?e stvar ne bo laufala.

 

https://www.motor1.com/news/346378/mazda-skyactiv-x-engine-delay/amp/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.