Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Saj to ?e cel cajt pravim, da predolgo traja ta splavitev motorja. Pri Mazdi so se pomoje prenaglili in preve? na veliko napovedovali revolucijo, pa premalo stestirali prototipni motor. Zdaj pa ne morejo po?timat tega klenkanja, kar pa je dobesedna smrt za motor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval.

 

V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.

Napisano

To?no tako, odprto verzijo 2.0 ali motor 2.5 naj ponudijo, pa bo super. Motor 2.5 je v mazdi 6 homologiran za EU, vgrajujejo ga v novo 3 za USA in Kanado, tako da tehni?no ni nekih ovir. Finan?no pa se verjetno homologacija 2.5 ne bi izpla?ala za EU... torej 2.0 165 (170?) in kratek menjalnik, pa se ne bo nih?e ve? prito?eval.

 

V Avstriji jih ?e ogla?ujejo z 2.000 popusta (brez potrebe po fiannciranju ali menjavi staro za novo), tako da o?itno prodaja ni ravno cveto?a.

Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp
Napisano

Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov.

 

?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne vem ?e je ta zamuda tako drasti?na. Tako pa? poteka danes reklamiranje avtov.

 

?e poslu?ate vse ?ive opise VW ID programa .... Avto je bil ?e skoraj predstavljen dobava pa bo komaj konec drugege leta.

ampak trendi so druga?ni te dni....ljudje se hitro naveli?ajo oz gredo naprej.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta pop.so imeli ?e pri prej?nji trojki,ker so tako dra?je kot pri nas! Lp

 

Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je.

Napisano

Seveda so imeli, ampak ne ?e 2 meseca po predstavitvi avta... prav tako ne zato, ker so gor dra?je.

Vem samo da zadnje 2 leti ko sem kupoval trojko,druga?e ne vem. Polna cena pa je bila 25k tak?ne kot je moja. Misim,da bo pri nas tudi kaj pop.ampak neuradnega! Zoom zoom

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Evo ga sedaj uradno na voljo

 

Mazda today launched its revolutionary Skyactiv-X petrol engine in the All-New Mazda33.

Customers can now order the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 in various European countries, with the first customer deliveries due this autumn.4

Featuring Mazda?s unique Spark Plug Controlled Compression Ignition (SPCCI) technology, the 2.0 litre, four-cylinder Skyactiv-X engine is the world?s first commercial petrol unit to combine the spark ignition of a petrol engine with the compression ignition of a diesel.

Providing drivers with the free-revving performance of a gasoline engine and the superior response of a diesel, the All-New Mazda3 Skyactiv-X3 delivers 180 PS and 224 Nm of torque. The All-New Mazda3 Skyactiv-X Sedan achieved 96 g/km CO2 emissions and a fuel economy of 4.3 l/100km.1,2,3

The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is also equipped with Mazda M Hybrid technology, fitted as standard. The intelligent 24V mild-hybrid system minimises fuel consumption, increasing fuel economy and lowering emissions by recycling energy recovered during deceleration that powers an electric motor that assists the engine.

The All-New Mazda3 Skyactiv-X3 is available on both the hatchback and sedan models, with a choice of six-speed Skyactiv-MT manual or six-speed Skyactiv-Drive automatic transmissions. The Mazda i-Activ all-wheel-drive system is available as an option on the All-New Mazda3 Skyactiv-X Hatchback.

 

Mazda Skyactiv-X ? Engine Details5

Displacement cm1,998

Compression ratio 16.3: 1

Max. power kW (PS)/rpm 132 (180)/6,000

Max. torque Nm/rpm 224/3,000

Recommended fuel type 95 RON

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e je vse to res potem je poraba res sanjska. Nikakor pa ne bi nekaj naro?il predno se ne sproba. Upam, da bodo imeli kaj za stestirat pa da vidimo a je to to.

33112_1.png

Napisano

Kdo bo prvi? :)

Je pa vpra?anje ali je to spet deklarirana....pa smo pri nedavnem pogovoru.


in nenazdanje cena, ?e bo hibrid, bo ?e dodatno dra?ji lahko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mild Hybrid je kakor vse Bencinske trojke.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Off topic - ampak Mazda6 s tem motorjem ne najdem niti enega ?lanka, informacije, bo res vse samo ?e majhno in kompaktno?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jap,s kompresijo so dosegli tako visok navor in ni druge kot da gre od nule do tja kamor je max,navor 220 in to pri tako nizkih obratih pomeni malo porabo,Tak navor pri 3000 ima disel,bencinar pa pri okoli 6000 zato je kompresija kriva da benz deluje kot disel glede navora pri 3000 obratih,bomo videli kaj bo iz tega. Lp

Napisano

Misli? zaradi kompresorja? Sama kompresija motorja nima veze z navorom. Max. navor imajo turbo motorji sicer navadno bistveno ni?je, nekateri celo pod 2k obratov in recimo ravno ?rto do 4k.

Napisano

Glej nekje sem bral, ne vem kje, da ravno zaradi vi?je kompresije bodo imeli ti motorji zna?ilnosti dizla?ev, tistih brez turba, zato bi imeli ve? enakomernega navora in manj?o porabo. Lahko pa da se motim, ampak dobro bi bilo ?e bo tako. Lp

Napisano

Pa kaj niso oblublali ve? tega njihovga diesel navora? Js mam v glavi, da k so bli prvi nametki podatkov o tem motorju, je blo re?en da bo 180 konjev pa okoli 300 Nm navora.

?e kdo klical kak servis, kdaj dobijo ta motor na testno vo?njo?

Napisano

Navora je glede na ?lanke 30 % ve?, a verjetno je mi?ljeno nekako v smislu "pri 2.000 obratih 30 % ve?, kot pri G motorjih". V absolutnem smislu je max. navora 5 % ve?, skoraj zanemarljivo torej.

 

Bini: dizlov brez turba danes ni ve?, saj so bili pogreb, kar se ti?e zmogljivosti.

 

Kakorkoli, se ?e zelo veselim testne vo?nje!

Napisano

Po mojih inf...pride novi X motorji Septebra 2019..pa da probamo..imam ?e zmenjeno ko pride me kolega pokli?e ..lp

Napisano

No ja o dizelskem navoru pri SkyactiveX ni ostalo kaj dosti, spet so preve? obljubljal 224Nm/3000rpm ni glih nek prese?ek. :zvizga:

Za primerjavo Oplov 1.6Turbo bencinar ima 300Nm/1650-4500rpm, to je potem primerljivo dizelskemu navoru.

No bomo videli ?e je vsaj poraba pri SkyactiveX pribli?no taka kot obljubljajo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

?e bo vsaj poraba ?e kake pol litra manj?a kot pri trenutni generaciji bo OK. Toliko navora pri 3000 obratih sicer ni prese?ek, se pa verjetno lepo ob?uti v primerjavi z "navadnimi" bencinarji. ?as bo pa pokazal kako zelo zanesljivi bojo ti motorji. Ali bo to laufalo 10, 15 let brez te?av ali bojo imeli kake hibe, ki se poka?ejo ?ele z leti in obrabo.

Napisano

Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

@Aless jp to?no to, da ni kje blo treba kej nazaj zavrtet nastavitve, zaradi kake okvare/emisij etc. Ker kot pravim prve informacije o teh motorjih so oblublale ?ez 300 kar je bilo smiselno ogla?evat kot nek dizel navor, ampak zdej ... je pa to sama ?alost, dokler pa ne bomo sprobal, pa tak ne bomo vedl, zaka se gre.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.