Skoči na vsebino

Kvarjenje dizelskega motorja pri starej?ih mazdah 6


mariborchan

Priporočeno sporočilo

Jaz sem prista? dizlov. ?e raje turbo dizlov... ?eprav sem imel tudi bencinarje.

 

Stvar je taka, stoji pa takole: lopata ni za seno pospravljat in z vilami se ne kida sneg. Ja? Torej, dizela?i niso za skakljanje po mestu - dva kilometra sem, pet kilometrov tja, tri kilometre nazaj in to je za danes vse... To so "te?ki" stroji. In jih je tako treba tudi uporabljat. Potem pa ni nobenih te?av. Jaz imam pri hi?i dva dizela?a, oba Mazdina.

 

Z na?im "poltrahtorjem", (Mazda BT-50) smo naredili ?e preko 100.000 km, ki pa so praviloma res te?ki. Poleg rednega servisa smo imeli ?e tri "dogodke", ko je bilo potrebno odpreti pokrov motorja:

1.) zmrznena nafta

2.) pregorela ?arnica v sprednjem desnem ?arometu

3.) odpovedal akumulator (v sedmem letu!)

 

Na? minibus (Mazda 5) pa ima zdaj preko 200.000 km. Pri okoli 175.000 je bilo nekaj te?av z DPFjem, tudi tu je odpovedal akumulator (ta pa po ?estih letih, mislim, da so temu pripomogli eni majhni prstki, ki so v kabini pri?gali lu?ko, potem pa cel vikend nismo opazili, da sveti...), pred kratkim pa ?e s smetmi in vodo v nafti, druga?e pa stvar te?e...

 

Je pa tako: avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj narobe. Avto se pa lahko sveti kot nov, pa je notri vse postru?eno in skrhano...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.

To je mogo?e kak?na splo?na statistika za vse znamke nasplo?no. Na?eloma so sami diesel motorji trpe?ni in vzdr?ljivi.

?e si pa mislil na stvari, ki so povezane z motorjem je pa res, da ti po toliko letih in precej?njem ?tevilu kilometrov  kak?ne ?obe lahko  za?nejo nagajati, pa kak egr ventil, imv ventil in podobne drobne nev?e?nosti. To zamenja? in vozi? naprej.

Pri teh kilometrih, ki si jih ti napisal, pa za?nejo motorji ?ele prav delati oz so prav "ulaufani". :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.

 

Trenutno imam 115.000 km - brez te?av. Res pa je, da jih je avto naredil v manj kot treh letih, kar je bolje, kot ?e jih 100.000 dela 8 let.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri vseh starej?ih avtih pa? mora? ra?unati na to, da bo potrebno nekaj v njega investirati. Ampak, ?e pogledam mojo statistiko koliko vlo?im v avto je ?e vedno bolja kakor, da bi imel kredit za nov avto. Tudi mazdini diesli so neodporni na diesel te?ave, ki jih imajo vsi, (?obe, egr, vztrajniki ..) imajo pa? nekaj posebnosti, ki jih naredi? in potem vozi?, brez ve?jega strahu lahko zelo dolgo. Moja ima 205000 in je bilo precej teh km Pohorskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam na moji ?estici letnik 2004 prevo?enih 295.000km in z motorjem ni bilo do sedaj ?ISTO NI? narobe. Nobene okvare at all. Sem pa pri 260.000 preventivno zamenjal bakrene podlo?ke vbrizgovalnih ?ob. Olje menjam na 10.000km. Sklopka in vztrajnik sta ?e prva in ni videti, da bi kaj kmalu ?la po gobe. Sem pa menjal cilinder sklopke in obnovil alternator (le?aj). Amortizerji pred dvema mesecoma na tehni?nem stestirani in so ?e na 80%, stabilizatorji so ?e prvi in so OK. V glavnem sem zelo zadovoljen.

 

Upam, da bo tako ?e naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.