Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Da javim.. opravil regeneracijo pri kolegu s pomocjo racunalnika, cca 15min na 1900 obratov, pa gre spet normalno :)

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

V Petek 11.12.2015 sem bil na poobla??encu zaradi problema z DPF-filtrom katerega so po?istili z priklopom na ra?unalnik (izvedba regeneracije). ?est dni kasneje se mi ponovno pri?ge lu?ka za DPF in lu?ka za motor...

 

Ima kdo kak?ne izku?nje kaj narediti? Nakup novega ne pride v po?tev.

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

V Petek 11.12.2015 sem bil na poobla??encu zaradi problema z DPF-filtrom katerega so po?istili z priklopom na ra?unalnik (izvedba regeneracije). ?est dni kasneje se mi ponovno pri?ge lu?ka za DPF in lu?ka za motor...

 

Ima kdo kak?ne izku?nje kaj narediti? Nakup novega ne pride v po?tev.

o?itno si kandidat da se ga vr?e ven. Vpra?anje je sedaj katera koda napake - verjetno je sonda, ampak spet stane 400? in ne garantira da bo vse ok.

Odstranitev je 250-300? in problem odpravi za ve?no, vendar se podu?i o tem kako na tehni?nem, nas je tukaj kar nekaj (veliko) ki so to naredili in mirno furajo naprej

 

koliko km? Regeneracije pa lahko izvaja? sam doma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

o?itno si kandidat da se ga vr?e ven. Vpra?anje je sedaj katera koda napake - verjetno je sonda, ampak spet stane 400? in ne garantira da bo vse ok.

Odstranitev je 250-300? in problem odpravi za ve?no, vendar se podu?i o tem kako na tehni?nem, nas je tukaj kar nekaj (veliko) ki so to naredili in mirno furajo naprej

 

koliko km? Regeneracije pa lahko izvaja? sam doma

Super ideja, sicer imam 225 000 km 2008 letnik. V primeru da ga dam ven me zanima ali se lahko pojavi kak?na druga napak in ali ga lahko od takrat naprej peljem se vedno na poobla??enca? Ali imate vi kak?ne te?ave na tehni?nmu pregledu?

Napisano

Ja, to?no to sem hotel povedati. Recimo, da ti serje kaj tretjega, in posledi?no se DPF zaba?e. Samo to bi moral videt pomoje kot kak?no napako,...ali pa pa? tudi ne? Recimo, ?e kak EGR serje. Lahko so ?obe zani?, pa ti tako kadi, da ti ga ne spuca sproti. To bi lahko videl, ?e gre sam v mode za regeneracijo ali ne. ?e ne bi ?el, je na jbr? res kak senzor na DPF-ju potem fu?.

 

Pa? ve? stvari je. ?e ga vr?e? ven, bo? mel ?e vedno zani? ?obe in bo? moral tudi to porihtat.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mene edino malo skrbi da bi bile te?ave na tehni?nem pregledu... 

Mu?i me to da se je lu?ka pri?gala ?e takoj po ?estih dneh  :vskalo:  se pravi da je zadeva res zabasana ? 

Ponovna regeneracija se mi ne spla?a ker potem sem lahko na servisu 4 krat mese?no :blink:

Se pravi ?e ga dam ven mi ne more ?kodovati ? in samo ?e izku?nje koga kako je na tehni?nem? kak?ni problemi?
 

Hvala  :lol:

Napisano

Mene edino malo skrbi da bi bile te?ave na tehni?nem pregledu... 

Mu?i me to da se je lu?ka pri?gala ?e takoj po ?estih dneh  :vskalo:  se pravi da je zadeva res zabasana ? 

Ponovna regeneracija se mi ne spla?a ker potem sem lahko na servisu 4 krat mese?no :blink:

Se pravi ?e ga dam ven mi ne more ?kodovati ? in samo ?e izku?nje koga kako je na tehni?nem? kak?ni problemi?

 

Hvala  :lol:

regeneracijo lahko dela? sam doma, vendar to ni re?itev da dela? vsak mesec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj merijo na tehni?nih pregledih? Na premacyju mi je rekel, da preve? kadi in, da naj ga malo ven skurim.

 

Normalno, da kadi saj je stari diesel brez dpf.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Na?el sem tudi oglas (Strajnar) na katerem pi?e da ti lahko termi?no o?istijo DPF Filter ali pa ti ga obnovijo...

Ali je kdo to ?e naredil, kak?ne izku?nje?
Po ceniku vidim da je tako ?i??enje cenovno enako kot ?e ga dam ven in izklopim...

 

http://www.strajnar.si/images/ceniki/cenik_ciscenje_filtrov.pdf

Napisano

Poklical sem v firmo strajnar in so mi dejali da termo ?i??enje filtra stane 280? ali pa da zamenjajo satovje z bol odprtim (?portni DPF) ki pa stane 450?.

Mislim da bi z tem manj tvegal kakr?no koli okvaro ali pa te?enje na tehni?nem pregledu. Edini problem je ker je v Se?ani jaz pa sem z Radovljice :)

Napisano

Poklical sem v firmo strajnar in so mi dejali da termo ?i??enje filtra stane 280? ali pa da zamenjajo satovje z bol odprtim (?portni DPF) ki pa stane 450?.

Mislim da bi z tem manj tvegal kakr?no koli okvaro ali pa te?enje na tehni?nem pregledu. Edini problem je ker je v Se?ani jaz pa sem z Radovljice :)

?e se ne motim je nekdo ki je imel problem ?ev v to varianto, pa imel SPET problem (najdi tu na forumu)...., nadomestni filter ni re?il problema. Pri mazdi je ?al edina varianta ali tovarni?ka menjava ali pa ven s tem hudi?em.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem za to da uredi?, kot je prav. ?e je smotrno. To pomeni, da ?e je opcija, ti tam povedu, ali bo ?i??enje kaj zaleglo, da bi pa menjal vlo?ek bo pa res kar draga varianta.

Napisano

Saj zato i??em pravo varianto da re?im problem na ta na?in termo ?i??enja (pe? 650?C) druga varianta je menjava satovja.(Dobi? garancijo/certifikat)

Problem pri tem da da? DPF ven je da lahko shodi turbina ker ni proti-tlaka in mo?nost ?e kakih dodatnih problemov.

Nisem ravno zainteresiran da bi imel za seboj ?rn oblak dima (lokomotiva :lol: )

Napisano

To ti ?e uredijo, da ti spremenijo tudi programsko opremo, ravno zaradi povezave s turbino itd. Pa? na tebi je, katero pot bo? ubral. Koliko km ima? prevo?enih?

Napisano

Prevo?enih imam 225 000 km, pravijo da je ?ivljenjska doba DPF filtra 200 000 km ali to dr?i?

Ravno zato ker je cenovno skoraj podobno ali ga odstranim ali obnovim mi je dalo misliti kaj narediti.

Napisano

Ravno zato je tut pomemben podatek, na koliko km ti dela regeneracijo. ?e je ta cikel skraj?an bi pomenilo, da je filter precej ?e zabasan z usedlinami. Sicer pa je mo?no tudi to, da se ti satovje sesede, mislim da je imel jures tak primer. 

 

Odvisno tudi kak?ne vo?nje ima?, ?e ma? bolj kratke potem nima? kaj razmi?ljati in ga flikne? ven. Sicer bi mogo?e premislil.

Napisano

Avto sem kupil to leto pri 200 000 in prvi? se je regeneracija pri?gala pri 224 000 in je ni mogel pravilno izvesti in tako se mi je pri?gala ?e lu?ka za motor. 

V servisni knjigi je zapisano da je bilo izvedeno ?i??ene DPF-ja pri 175 000.

 

Vo?nje so okoli 20 km v eno smer do slu?be (avtocesta), vem da je te?ava ?e se dela premalo kilometrov (10 km in manj) in ?e se avto uga?a ko ?e ni ?isto segret.  

Napisano

Regeneracije izvaja na vsakih 150-200km, tebi se je prvi? napaka pojavila po 24.000km....jah to si ti kilometri, kjer DPF lahko za?ne je.....v vsakem primeru je popravilo od 400 (sonda) do 2000? - nov DPF komplet

 

Odstranitev pa 250-300.....

 

Your call

 

Dela? relacije ali ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Doslej na forumu se niti eden ni potarnal potem ko je (strokovno) odstranil DPF, vecina se pohvali z vecjo motorno mocjo in vsaj pol litra nizjo potrosnjo nafte. Velja razmislit kako se lotit zadeve.

 

V vsakem primeru SRECNO VOZNJO! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aja - pa so ti dali kodo napake?? Druga?e ti jo jaz preberem, da nima? ti samo kur?ev servisni interval lu?ko.....(res da ne bi smela check engine goreti)

V tem primeru - kdaj je bil servis narejen in kje?

Kje je nivo olja min ali mogo?e celo nad X?

 

Thanks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Napaka je bila prekinitev regeneracije DPF. Servis sem delal na uradnem Mazda servisu (BTC) v Ljubljani pri 216 000.

Napisano

Napaka je bila prekinitev regeneracije DPF. Servis sem delal na uradnem Mazda servisu (BTC) v Ljubljani pri 216 000.

pol je samo ?e na tebi kaj bo? z njim :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

sedaj sem bil nekaj ?asa in sem se kon?no odlo?il da bom DPF odstranil, ali mi lahko pove ?e koga poznajo da to dela na Gorenjskem koncu? in da dobro dela... 

 

Hvala za informacije 

Napisano

Za dobro opravljeno delo mogo?e raje kak?en kilometer ve?...

 

Jaz sem iz okolice Nove Gorice, pa sem ?el v Novo Mesto, da so opravili poseg. In ni mi ?al...

Napisano

Problem je ker se nebi kaj preve? vozil z njim da nebi naredil kaj ve? ?kode na motorju ali kaj podobnega....

Avto nima enako mo? kot pred opozorilom da je zabasan.....

 

Koliko so pribli?no cene odstranitve in programiranja?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.