Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kaj naj re?em, moja mazda 6 (letnik 2005- disel)  ima spet svoje te?ave,...

 

Zjutraj mi je lepo brez te?av v?gala, popoldan mi je brez  te?av v?gala, zve?er pa enostavno ne v?ge ve?,.. :vskalo:  

Ko obrnem klju? ne da nobenega glasu od sebe, ni?,.. ?ez dan pa med vo?njo ni imela nobenih te?av.

 

?e velikokrat sem se obrnila na vas in ste mi pomagali z svojimi nasveti zato vas prosim, ?e mi lahko tudi sedaj svetujete kaj jo mu?i?

 

lp

valerija sramezljiv

 

Napisano

Tole bo ?tarter... ko ne v?ge je treba probat malce po ?tarterju udarit... kladivo al pa kak?en kovinski drog pa vidi?. ?e bo potem lepo obrnil je to to.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dragi moji, zopet rabim va?o pomo?. Prosim vas, ?e mi poveste kam na ?tajerkem naj peljem mazdo, da mi jo porihtajo.  :ne vem:

 

Ko mi je zadni?  v?gala sem ga odpeljala na servis (mazda ferk), da ga pogledajo. 

Tester ni pokazal nobene napake. Na servisu so mi dejali, da mi je oksidiral konektor (mislim da na ?tarterju) , katerega so o?istili in mi zara?unali 40 eur - za pregled in delo (popravili so mi ?e slabo maso na desnem ?migavcu). 

 

Tri dni je bilo vse v redu, zdaj  pa mi zopet nagaja.  :vskalo:  :vskalo:

 

Ko obrnem klju? se mi normalno vse  kontrolne lu?ke na armaturni plo??i pri?gejo in ugasnejo.

Sumim pa da nekaj ni vredu z klju?avnico, ker takrat ko mi ne v?ge ne ugasne lu?ka nad klju?avnico.

Napisano

Poskusi odklopit + na akumulatorju za 1h. Tako mi je Simon Pelko svetoval, ko sem imel na A3 tako tezavo in se mi je prikazovala kontrolna lucka ter ni zelel vzgat. Morda imas podobno tezavo, poskusi, saj je poseg le par sekund in potem 1h cakanja! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Preglej gumijaste cevke,ce niso razpokane (vakum cevke levo od zracnega filtra) sem imel podoben problem na svoji m6 le da je bila 121 konjska avto tezko uzigal in slabo vlekel.

Napisano

Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.

 

Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!

 

Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Na obrate do rde?ega polja, potem smo vzeli kontakt. Potem smo probal avto ?e v?gata je skor vzgal vendar pomoje samo zato ker je se neki start spreja ostal

Napisano

Definitivno poglej senzor odmicne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok. Kako preverim delovanje?

Na servisu z instrumentom. Na servisu ki pozna mal vec kot sprej :)

 

To je ena izmed opcij. Ce peljes k Pelkotu ti bo to preveril in diagnoziral napako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od kod pa si?

 

Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Potem ma? do Pelka ali Majesa itak 15 min, to ti je 15-30? za vleko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.