Skoči na vsebino

Tezave po zamenjavi vztrajnika


Priporočeno sporočilo

Dobro jutro,

 

V petek smo prevzeli avto iz servisa. Menjali smo vztrajnik. Sklepam, da so nekaj zasustrali...

 

Ko avto vzges se avto 1-2 sekundi strese in "butne",skoraj kot da bi ga dal v prvo. Mhanik (v tujini) je rekel, da je to normalno, ker je vztrajnik nov. Ma dvomim..

 

Dodatno smo potem ugotovili, da pri mocnejsem pospesevanju in pri visoki hitrosti avto "cvili" in malo rozlja.

 

Mogoce kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Je to normalno kadar zamenjas vztrajnik?

 

Drugace, ko ni pospesevanja se avto pele zelo lepo in tiho.

 

Jutri grem nazaj tezit, da zadevo pogledajo.

 

Hvala za pomoc in lp,

Vasja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mehanik pravi,da misli, da je turbina. Ma turbina ima 90k km in zvoz je neznacilen za turbino tako, da dvomim. Se da to pogledat preko forscan-a? 

 

Edit: Sem sedaj priklopil avto na forscan. Nic kod in vse normalno. Preverim se tekocine in vidim, da je posoda za hladilno tekocino prazna olje pa na "L". Ko se je avto ogrel je lje preseglo zgornjo mejo "X" za cm ali dva. Na racunu mehanika pa pise, da so vlili tako olje kot hladilno. :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjaj mehanika in to ?im prej - najprej ti po menjavi vztrajnika avto rukne zdaj pa je turbina kriva. :wacko:  ?e dobro, da ni subwoofer kriv, k preve? butne na kak?no unc unc musko.

 

Olje - mora biti nekje okoli oznake H in nikakor ni mo?no, da je bilo najprej na L (low) potem ga pa ima? ?ez X (to pomeni, da ga je ?e ob?utno preve?). ?e je cm ali dva nad X bo pizdarija saj se lahko zgodi, da ti butne avto v uberture, ko bo potegnilo olje iz karterja in bo ma?ina samo sebe napajala iz olja dokler ti ne bo motor razgonilo.

 

Kako to zgleda si lahko pogleda? v videu.

 

 

 

A si v obeh primerih meril olje, ko je avto stal na ravnem ali na klancu oziroma plo?niku?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

 

No, ?e vozi? avtomobil z ro?nim menjalnikom, ima? ?e eno opcijo. Ustavi?, stopi? na zavoro, prestavi? v 6. prestavo in sunkovito popusti? sklopko. Z malo sre?e bo motor ugasnil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, v torek gre avto na pregled na pooblascen servis. Zamenjal sem olje,ker je bil pod "low" kljub temu, da naj bi ga menjali. Olje je bilo crno tako, da so verjetno "pozabili" zamenjati olje. Sem pa se pogledal pod pokrov masine in nasel tole "mahasto" snov tam kjer gre kabel na svecko:

https://ibb.co/bYa435

(link je varen)

Kdo ve kaj bi lahko bilo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zkljucek zgodbe. Avto smo na koncu zapeljali k mozu od lastnice, ki nam oddaja stanovajne (v belgiji). Je pregledal avto po dolgem in pocez. Odkril je vec slamparij. Stabilizator ni bil pravilno zategnjen. Na exhaust manifldu so manjkali sravfi, ter nekateri so bili odtegnjeni. In nazadnje je ugotovil se, da je bila cev, ki gre od turbine do interkulerja preluknjana. Izgleda, da z izvijacem, tam kjer je zaponka. :S Se mi je zdelo cudno, ko so na tistem blesavem servisu, takoj po popravilu, ko smo jih opozorili, da nekaj niso v redu naredili, predlagali zamenjavo turbine. Turbina ima 90k km, zato sem zamenjavo zavrnil. Skratka, barabe. Sledi prijava na inspekcijo. 

 

Ce je le mozno se v prihodnjem izognem servisu v tujini in raje pocakam na Pelka. Pa vsa cast mozu od lastnice, ki si je res vzel cas, namesto, da bi menjal del za delom...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.