Skoči na vsebino

Mazda 6 2005 - LPG - izguba mo?i, cukanje pri vi?jih obratih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Prevozno sredstvo (bencinar 2.0 + plin) od nakupa po ve?ini kar ?tima... :D Sem pa v zadnjem ?asu prevozil precej dolgih tur. In niti ne vedno ravno strogo po hitrostnih predpisih (visoki obrati, po?rlo dosti olja itd)...

 

No, lu?ka za motor vsake toliko sveti, bojda zaradi nekega senzorja, ki ga plin malo zmede. V?eraj je med vo?njo za?el nekaj cukati in ima? o?utek kot da bi bil zunaj mo?an veter. Kmalu se je zadeva poslab?ala in lu?ka je za?ela utripati. ?e sem zni?al obrate se je zadeva umirila in lu?ka le gorela. ?e prej pa se je normaliziralo, ?e sem preklopil na bencin.

 

Kak?na ideja?

 

Najlep?a hvala!

h

Napisano

Ej....lp preveri sve?ke ,ki morejo biti za LPG.avto plin .naj ti mojster za Avto plin LPG,preveri z testerjem,delovanje celotnega sistema uparjalnik plus plinske injektorje,,pokli?i SI-GAS.lp

Napisano

Svecke, kabli, vzigalna tuljava ali pa ena od obeh lambda sond bo tule razlog. Cimprej do mojstrov! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ce majstr prav da na bencin normalo dela potem je problem v LPGju oz. v eni izmed LPG komponent :). Kar se pa check engine lucke tice je pa povsem normalno ce se vklaplja, saj se potem tudi sama cez cas izklopi. Bodi le pozoren, da ti ne gori konstantno :)

Napisano

Hvala vsem za odgovore!!

 

Bom ?el najprej do lpg majstra, potem pa naprej, ker na bencin imam ob?utek, da dela ?e kar normalno. Na lpgju pa malo povi?a? obrate, oz. ga pod obrati "pomatra?" in za?ne cukat in utripat lu?ka.

 

Se je prej izklapljala lu?ka ja, sedaj pa pomoje ?e vsaj mesec, ?e ne ve? konstantno gori. Pa sem zadevo pripisal pa? muham kak?nega senzorja... Ajej...

 

No hvala, pa da vidimo kaj majstori pore?ejo. :)

Napisano

Vsaka napaka pri delovanju se pri LPG, napram bencinu dejansko 'potencira'. Dobro postimajte Mazdurino! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma... bi moral ?e takoj te?it ja, sam ni bilo ?asa. :)

 

Majster Denis pravi, da lahko da je samo prek obd-ja treba nekaj prestaviti. Mo vidli.

 

Sedaj pa nebi rad odpiral nove teme, ampak... O?itno se mi je zaradi zarjavelosti odlomil desni muffler pri izpu?ni cevi. Kaj zdaj? :D A se lahko brez tega vozim (niti nevem ali je to neumno vpra?anje ali ne :D)? Je mo?no, da so zato te?ave? Ker naj bi ta pritisk, ki ga muffler ustvari vplival na delovanje motorja.

 

Sicer pa hvala za ?elje! :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.