Skoči na vsebino

Tezave pri levi gumi (zavore, lezaj, ....)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi. Zadeva je konkretno cudno zato me zanima, ce se komu vsak okvirno sanja kaj bi lahko bilo.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

* vcasih se pedal za zavoro pri zaviranju kar ugresne za nekaj cm in potem skoci nazaj (nekako kot ko se vklopi ABS). To se dogaja tudi pri manjsih hitrostih in pocasnem zaviranju.

* najbolj zanimiva pa je, da obcasno ko pospesujes (tam od 50 pa do 70 km/h) stevec za hitrost tko zaniha na dol in gre nazaj gor ceprav se hitrost ne spremeni.

 

Naceloma sam mislim kak ABS senzor ampak ne razlozi ropota. Lezaj je bil menjan dobre pol leta nazaj pa nekako ne razlozi tezav z zavorami.

Napisano

Ti ma? pa same eksperimentalne....:)

 

poglej malo okoli zavor, ?e mogo?e kaj losanega v smislu da bi plo??ice se gibale nenormalno prosto, preglej, diske (tudi notranja stran) teko?ino, preglej ?e kje kaj ovira zavorne cevi

Lahko da je tudi zrak, kar bi povzro?ilo luft na pedalu in plo??icah, gre za zavore ne se ?pilat

 

Sam mi ni jasen tvoj opis...

 

Danes se peljem proti Ljubjani, ko opazim da v levih ovinkih nekaj ropota pri levi (voznikovi) gumi.

 

Kaksni so znaki:

* v ostrih desnih ovinkih vcasih (ja ne vedno) na polno neki podrsa (slisi se kot da bi zavore na polno zadrgnile)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jures: ma ja avto dela super...samo ko je pa nekaj narobe je pa zelo cudno :)

 

No ropota v desnih ovinkih.

 

Jutr grem na siht z Mazdo 3 in klicem pelkota, da peljem pokazat. Nekako vozim v avto celo familijo in se nocen nic igrat pri zavorah.

Napisano

Pa mogoce ti se cilinder steka (tradicionalna mazdina posebnost)

?e ?teka cilinder vidi? to tako, da ko parkira? avto je, je feltna, kjer ?teka cilinder  ?isto vrela. Jaz sem vedno tako ugotovil.

 

 

Napisano

Da napisem se kaj je bilo:

Na koncu se je izkazalo, da je bil totalno zjeban levi prednji lezaj. Ker je bil menjan slabo leto nazaj je sel v garancijo.

Napisano

Da napisem se kaj je bilo:

Na koncu se je izkazalo, da je bil totalno zjeban levi prednji lezaj. Ker je bil menjan slabo leto nazaj je sel v garancijo.

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

 

 

Napisano

Kak?nega ste montirali takrat?  Kupi od SKF v prodajalni le?ajev, pride? trikrat ceneje skozi pa ?e kvaliteta je neprimerno bolj?a kot original le?aji.

Ne vem....kar pelko montira :) Vse kar vem je da je bil prej nemski sedaj je japonski

Napisano

Sprednji lezaj pride s pestom vred an in se neda posebi samo krogljicni lezaj menjati kot se to da na zadnji osi ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.