Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam ve? problemov:

 

1. Avto vle?e v desno? Vle?e ga v desno pri manj?i hitrosti, pri ve?ji je manj o?itno.  Optika ?tima , vse naj bi bilo vredu. ---> Zvita roka?

2. V armaturki gori rumena  lu?ka za motor. Kriv naj bi bil MAF( senzor pretoka zrake; besede prodajalca) ali katalizator (bil pri Novaku na testerju)? Avto gre normalno, brez posebnosti.

3. Klima ne deluje, kot bi morala. Klima dela samo na 1. stopnji ventilacije, na ostalih se izklopi?

 

Kak?no mnenje o  popravilih preden grem do mehanika?

 

Hvala. Lep pozdrav. :)

Napisano

Lucka za motor dostikrat pomeni tezave z lambda sondo.

 

Priporocam obisk mojstra Pelka, obvlada Mazdilake! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lu?ka za motor lahko pomeni karkoli, tudi slabo pri?ravfan ?ep rezervarja. Treba se je na obd priklopit pa pogledat kaj in kako.

Klima ?e dela samo na 1.stopnji je crknjeno stikalo po vsej verjetnosti. ?e bi bil upor za hitrost bi delalo samo na 4 stopnji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.