Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ajd na pomo? :)

 

po furi iz MS do Postojne pri lepi hitrosti, se mi je tik pred domom ( 200 m :) )  pri?gal  zgoraj napisani "v?e?ni" napis ..

Avto je vo?en ve? ali manj po avtocestah ter vzporednicah razdalje 50km - 70 km v eno stran, ob?asno tudi 200km do 250 km v eno stran. 

Lokalnih vo?enj ni ravno dosti, tudi lastnik prej ga je vozil  140 000 km v treh letih..

 

Sem ?e pregledal forum, vendar za letnik 2013 in novej?o Mazdo 6 nisem na?el.

 

In sedaj k re?itvam.... prosim  in hvala  pa kulk ???  bo po va?e tale "popravek" 

 

 

LP nAkAzA

Napisano

Lahko vprasas mojstra za mazde; Simona Pelka, Avto Pelko doo, jutri ob 8.00 zastarta svoj delovnik. :)

 

Gsm: 041667335, ce se ne javi, najboljse sms poslat!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko vprasas mojstra za mazde; Simona Pelka, Avto Pelko doo, jutri ob 8.00 zastarta svoj delovnik. :)

 

Gsm: 041667335, ce se ne javi, najboljse sms poslat!

Se bom pozanimal  Hvala.   A morda ve?, na dopustu je ?e bil, da ga ne motim, ko mo?i noge :)     

 

LP nAkAzA

Napisano

Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta

33112_1.png

Napisano

Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta

 

aha... :(   kaj pa uradni servis? 

Kako je pa s prisilno regeneracijo ?  cena le tega? 

Napisano

Ajd na pomo? :)

 

po furi iz MS do Postojne pri lepi hitrosti, se mi je tik pred domom ( 200 m :) )  pri?gal  zgoraj napisani "v?e?ni" napis ..

Avto je vo?en ve? ali manj po avtocestah ter vzporednicah razdalje 50km - 70 km v eno stran, ob?asno tudi 200km do 250 km v eno stran. 

Lokalnih vo?enj ni ravno dosti, tudi lastnik prej ga je vozil  140 000 km v treh letih..

 

Sem ?e pregledal forum, vendar za letnik 2013 in novej?o Mazdo 6 nisem na?el.

 

In sedaj k re?itvam.... prosim  in hvala  pa kulk ???  bo po va?e tale "popravek" 

 

 

LP nAkAzA

A je to ?e ta nov model?

Ker,kao naj bi to te?avo re?ili,pa vidim,da je tega ogromno?

 

 

Napisano

Glede na to, da je avto verjetno se v garanciji (ce je letnik 2013), bi jaz peljal na pooblasceni servis ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A je to ?e ta nov model?

Ker,kao naj bi to te?avo re?ili,pa vidim,da je tega ogromno?

Ja je nov model 2013 2.2 129 kw..

Glede na to, da je avto verjetno se v garanciji (ce je letnik 2013), bi jaz peljal na pooblasceni servis ... 

Imam podalj?ano garancijo car grantie, sam ne vem ?e to vklju?uje... 

Napisano

Ja je nov model 2013 2.2 129 kw..

Imam podalj?ano garancijo car grantie, sam ne vem ?e to vklju?uje... 

 

 

Vprasati nic ne stane ... :) ... Jaz bi tako naredil... itak ga pa tudi tako vedno vozim na pooblasceni servis (k Majesu v A Cosmos BTC :bravo: )

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vprasati nic ne stane ... :) ... Jaz bi tako naredil... itak ga pa tudi tako vedno vozim na pooblasceni servis (k Majesu v A Cosmos BTC :bravo: )

res je, se strinjam s tabo, zato pa jutri na servis..  !   

Napisano

Malce spremljaj kako pogosto se ti izvajajo regeneracije. S prisilno izvede? samo eno regeneracijo potem jepa po starem naprej.

33112_1.png

Napisano

Bos kaj si mislil s tem, da se regeneracija izvede prej kot v 3/4 ure? Itak da se prej?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.

 

Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija  z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF. 

33112_1.png

Napisano

Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.

 

Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija  z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.

 

Samo ne razumem,Boss,ti pa ja vozi? ve?inoma relacijske fure in te zafrkava?

Tej novi dizli so res v riti oz.mora? imeti sre?o,da se ti te lu?ke ne pri?iga jo.Jih grdo pogleda? stari in ?e nekaj ?trajkajo.Stari dizli so zakon.

 

 

Napisano

Ne vem, ?e si prav razumel Alex... ni bil problem v DPF ampak, je bila prepogosta regeneracija le posledica slabo delujo?ega MAF-a. Ja tega niti na poobla??enih servisih ne vedo ali pa ?e nikoli niso pri?li do take situacije. Da pa je MAF za?el zajebavt je pa krivda k&n filtra, ki se ga impregnira s sredstvom na oljni osnovi in to olje se je za?elo nekako nabirat na tisti tanki nitki v MAF-u in je za?el kazat napa?ne parametre ter posledi?no prepri?al ra?unalnik, da je pretok preslab oziroma, da ga nekje du?i. Verjetno ma izpisan algoritem, da takrat spro?i regeneracijo DPF-ja, ?eprav sploh ne bi bila potrebna.

 

?al se nikjer v zapisih podatkov to ni pokazalo in takrat se znajde? v ?isti temi. Najperej je padel sum na EGR pa je bilo enako tudi z novim, potem na injektorje in sem dal vse preventivno obnovit (ni bilo potrebno saj kaj dosti niso odstopali od ustreznih vrednosti), sledila je demonta?a DPF filtra in fizi?ni pregled pa ni izgledalo, da bi bilo kaj narobe. Potem je padel sum, da je mogo?e pa samo satovje podrto in ker sem ?e do takrat imel ve? kot 1000? stro?kov si nisem upal iti v menjavo DPF, ki s sabo pri nese tudi menjavo treh senzorjev v skupnem znesku cca 2500?. In ?e dobro, da nisem ?el ampak smo pri nekem stru?kotu odstranili DPF za dvanajstino tega zneska in preprogramirali ra?unalnik. Seveda tudi to ni pomagalo saj je avto ?e vedno ?el tako kot bi imel slabo preto?en izpuh, mene pa ?e panika saj so tudi na servisu ?e kar malo obupali in predlagali ?e obnovitev turbine :rolleyes: in naslednje verjetno ?e pregled batov, da ni kak?en mogo?e po?il.

 

Potem sem ?el v akcijo in prebrskal kar nekaj interneta, kjer je en od forumov (?e se ne motim od Audija - ne me zdaj kri?at, ker pri olimpijcih i??em re?itve ampak v sili hudi? muhe ?re) namigoval, da je lahko delovanja MAF-a vpliva na program predvidenih regeneracij. Najbli?ji MAF senzor je bil v fotrovem avtu in sem ga prestavil. Avto je za?ivel kot, da bi ga nekaj brcnilo v rit, odzivnost je bila tak?na kot mora biti in pa? kljub vsem "nepotrebnim" stro?kom sem spet zadovoljen. Zdaj imam notri spet svoj MAF, ki sem ga oreng s?istil pa je v redu, sem pa tudi tu na forumu spra?eval kako se obnesejo kitajski ponaredki senzorja, da ga vseeno zamenjam.

33112_1.png

Napisano

Ok,ni bil kriv dpf ampak vseeno si imel

en kup zajebancije.Jaz nimam ?ivcev,da bi ?el skozi vso to ceremonijo iskanja ,bi verjetno prej zapalil avto.

 

 

Napisano

Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.

 

In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki :lol: pa? zaupa..

 

Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti. :P

http://www.mazda-si.net/topic/5962-bencin-drazji-cez-noc/page-33?do=findComment&comment=231751

33112_1.png

Napisano

Neko? nekdaj pred cca 6 leti je bila ena debata in ?e takrat sem nekako na tiho razlagal, da bi bilo avto pametno menjat pred 200kkm. Nato pa sem se izneveril svojim na?elom najve? zaradi tega, ker se mi je letna kilometrina kar precej zmanj?ala, malo pa tudi zato, ker Mazda nima ve? v ponudbi ?eske s petimi vrati na drugo znamko pa ne bi kar tako ?el. ?e vedno upam, da jih bo mogo?e sre?ala pamet in bodo vrnili ali pet vratno razli?ico ali pa naredili limuzino, ki bo recimo tako uporabna kot je pri ?kodi Superb.

 

In ja kot ka?e me je moralo malce tepsti in dati vedeti, da se ?estemu ?utu ali pa statistiki :lol: pa? zaupa..

 

Aja pa ?e link do te debate... je bilo kar zanimivo in pestro, ko smo se udarili z argumenti za in proti. :P

http://www.mazda-si.net/topic/5962-bencin-drazji-cez-noc/page-33?do=findComment&comment=231751

Prebral debato, fajn?

Pa? dokaz o tem ,da si razlicno pojmujemo pojem "luksuz".

Sam gledam (tudi) kater wc papir je cenejsi (dobesedno), ne pijem, ne kadim, ne kofetkam, vozim avto vreden 4jurje max (kupljen nov za 12jurjev-ne zaupam rabljenim, vozil ga bom dokler ne razpade)... ampak, zadnja stvar, ki bi se ji odpovedal , pa je dopust oziroma pocetje stvari, ki me razveseljujejo (fitnes, tek, kolo)...

 

Tako razmisljava in funkcionirava oba s punco, pa se mi zdi , da sva kar v manjsini...

Tako da se strinjam s tabo, nov avto je, financno gledano kupljen v okviru svojih zmoznosti, manjsa neumnost , kot nakup rabljenega nepoznanega avta. Raje sem dal 12jurjev za novo xsaro , kot pa npr. 6jurjev za 5let staro xsaro (da ostanem pri isti znamki, zgolj zato , da ne bom zacel novega krega?.)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.