Skoči na vsebino

Tester Mazda/ Poraba mazda 6 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem

 

Nevem ?e ?e kje tema obstaja ali je bilo govora o tem, namre? zanima me naziv original testerja za mazdo (naprimer mercedes ima xentry) kaj ima mazda? in program za popravila kot je pri VW etka Mercedes (WIS ASRA) mazda ima kaj?

 

In ja mislim da se po?asi vra?am iz mercedesa na mazdo 6, zelo je zanimi motor G165, kaksne imate kaj izku?nje z porabo goriva?

 

Da slisim realne ocene :)

 

 

 

 

Napisano

Evo, sva si ?e na zasebnem dopisovala...

 

Tu ?e za vse ostale....

 

Prevo?enih ca. 6000 km od nakupa, ve?ina avtocesta (90% ac + ca. 6% regionalke in vas + 4% mesto), povpre?na poraba po ra?unalniku 6.7 L/100km

 

V ?esti komot "cruza?" s tempomatom na 53 km/h skoz naselja. i-stop je zakon, skoraj ne ?uti? kdaj se motor ugane, za?ene pa se prej kot kdorkoli pre?alta v brzino.

 

Malo me moti mehak lak, je pa to, kot zgleda bolezen japoncev. Je bil pred par leti Lancer tudi cel pik?ast po haubi in maski. Pa nisem tip voznika, da bi visel na "?tos?tangi".

 

Testerja treutno ne rabim, ker se naslednjih 5 let, dokler velja podalj?ana garancija ni?esar ne dotaknem.

 

 

Avto je pa zakon.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Hvala za tele informacije.

6.7 L/100km, je sicer zelo dobra poraba (vsaj po mojem mnenju) ampak, me res zanima koliko bi to bilo v mojih rokah. Pa nisem nek divjak, samo vsak ima pa? svoj stil vo?nje.

M6, 2.0, 147 km, 2008, sem spravil ?e tudi na 7.1 l/100km, ampak temu ne more? re?t normalna vo?nja, ker si ?e sam sebi te?en :)

Napisano

Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.

 

Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.

 

Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.

 

Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.

 

Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI Pa 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.

Imam filing in kar sem uspel prebrati po raznih forumih, da ti porabi pribli?no toliko, kot dizelca 1. generacije.

Se pravi,da bi meni pila po mestu okoli 8l/100?

 

 

Napisano

Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.

 

Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.

 

Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.

No to kar si napisal je zelo podobno mojemu stilu vo?nje. :)

Torej, ?e posplo?im je skyactiv motor za cca 1 L/100 km bolj var?en (in hkrati tudi mo?nej?i) od motorja iz 2008. :)

Napisano

Hvala vsem za odgovore, sem bil v soboto na dalj?em testu s 6-ko g165 in povpre?je ?ez 230km 6,1 tako da zame je avto top, z eno besedo poezija.

Napisano

Hvala vsem za odgovore, sem bil v soboto na dalj?em testu s 6-ko g165 in povpre?je ?ez 230km 6,1 tako da zame je avto top, z eno besedo poezija.

Kako se ti je pa kaj zdelo pospe?evanje, vo?nja v hrib,navor benzinarja?

In kje si si jo sposodil,ker jo nimajo nikjer za probati.

 

 

Napisano

Pospesevanje ni taksno kot pri dizlu ampak je cist zadovoljivo, tudi v hrib. Drugace je pa v celju samo ta mislim da so rekli da je v ponedeljek sla. Zasledil sem pa tudi v cosmosu v ljubljani g165. V glavnem meni osebno je avto top.

Napisano

Pospe?evanje je enakomerno, mogo?e mora? malce ve? ?altat (v ?esti prestavi zna trajat, da prileze s 60 na 130), v takem primeru pa? prestavi? v ?etrto zavrti? do 5, 6 tiso? in nato prestavi? v peto ali ?esto prestavo.

 

V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.

 

Je bil moj lancer 2.0 dizel s 140 PS glede tega dosti bolj pubertetni?ki. Do 2000 obratov ni?, nato pa se mu je, ko je turbo zgrabo spipalo in si ?util v volanu kako trga. Meni to enakomerno, odlo?no pospe?evanje bencinerja bolj ustreza.

 

Sem pa ?ez vikend slu?ajno cijajzaro za traktorjem v klanec, pa sploh nisem opazil, da vozim v tretji prestavi ko sem pospe?il mimo.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Pospe?evanje je enakomerno, mogo?e mora? malce ve? ?altat (v ?esti prestavi zna trajat, da prileze s 60 na 130), v takem primeru pa? prestavi? v ?etrto zavrti? do 5, 6 tiso? in nato prestavi? v peto ali ?esto prestavo.

 

V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.

 

Je bil moj lancer 2.0 dizel s 140 PS glede tega dosti bolj pubertetni?ki. Do 2000 obratov ni?, nato pa se mu je, ko je turbo zgrabo spipalo in si ?util v volanu kako trga. Meni to enakomerno, odlo?no pospe?evanje bencinerja bolj ustreza.

 

Sem pa ?ez vikend slu?ajno cijajzaro za traktorjem v klanec, pa sploh nisem opazil, da vozim v tretji prestavi ko sem pospe?il mimo.

Saj jaz se bojim,da bi pri benzinarki pogre?al ta turbo boom, ko zagrabi in te istreli.

 

 

Napisano

Imam M6 2.0, 147KM bencin letnik 2008 ze 9 let.Poraba se giba med 7,2 do 7,5l. Ker me vlece da bi jo zamenjal sem odsel na test nove M6 s 165KM. Morem reci da me motor ni impresioniral, ima lepsi zvok, sama voznja in posposevanje pa je na nivoju moje 9 let stare mazde. Tako da sem se odlocil da bom z menjavo pocakal do prihoda nove M6 s precej obetajocim novim motorjem in obliko.

Napisano

Imam M6 2.0, 147KM bencin letnik 2008 ze 9 let.Poraba se giba med 7,2 do 7,5l. Ker me vlece da bi jo zamenjal sem odsel na test nove M6 s 165KM. Morem reci da me motor ni impresioniral, ima lepsi zvok, sama voznja in posposevanje pa je na nivoju moje 9 let stare mazde. Tako da sem se odlocil da bom z menjavo pocakal do prihoda nove M6 s precej obetajocim novim motorjem in obliko.

Baje,da naj bi bil v novi 6ki turbo benzinar?

 

 

Napisano

Baje,da naj bi bil v novi 6ki turbo benzinar?

Ma tudi to sem ze zasledil na forumih. Ne gre spregledati da se je Mazda zdruzila s Toyoto, tko da tudi hibrid ni izkljucen. Drugace pa ce bo novi skyactive x dejansko v praksi taksen kot ga predstavljajo potem mislim da bo bomba. Atmosferc 18:1 kompresije cca 180KM, navor skoraj 300...zame dovolj, ne rabim vec turbine

Napisano

Pa kompresor bo imel gnan z jermenom, tako da isto kot da imas turbo, ni vec to klasi?en atmosferc, kot seda G motorji.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja z kompresorjem bo izginil tisti manjko navora pri ni?jih vrtljajih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

 

...

V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.

...

 

Koliko ?asa pospe?uje? do 53km/h?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

 

 

 

Koliko ?asa pospe?uje? do 53km/h?

 

Ni? slab?e kot povpre?ni kolesar.

 

 

?alo na stran...

 

?al mi je edino, da Mazda nima usnja za to stopnjo opreme. Sede?e je zelo te?ko o?istiti, ?e posebej "mucke" od volnenih jopic.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Pa kompresor bo imel gnan z jermenom, tako da isto kot da imas turbo, ni vec to klasi?en atmosferc, kot seda G motorji.

Ok, ?e bo imel kompresor v stilu nekaterih kompresorjev potem ve? ni klasi?ni bencinar. 

Je pa nekaj, zanesljivost kompresorjev je vi?ja kot turbin. Ne vem pa zakaj ve?ina znamk vgrajuje turbine, ne kompresorje.

Napisano

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Ma naj se zmigajo, menjal bi avto pa so mi zdej nabacili ta nov motor in me v bistvu dali na cakanje za 2 leti. Obstojece M6 nove se mi zdej ne splaca kupit, rabljene taksne kot bi jo imel jaz pa ne dobis ali pa je toliko ?oldov da je bolje peneze dati na stran in cakati 700 dni.

Napisano

Ma to je ?ist okus posameznika, meni osebno so atmosferci zakon (ker niso obremenjeni) ampak zal jih je vedno manj. Drugace pa ja zna bit serija X tudi zanimiva, sploh glede porabe.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.