Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

pred 12 urami je Tilen5 napisal:

Soška..

 

Screenshot_20230810_202631_Strava.jpg

a ta podatek "avg.power" 137W kaže tako popularne kolesarske "vate" (W/kg) in jih Roglič in Pogačar obračata 500+......ali je to nek drug podatek, samo toliko za info.me zanima?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je sportman333 napisal:

a ta podatek "avg.power" 137W kaže tako popularne kolesarske "vate" (W/kg) in jih Roglič in Pogačar obračata 500+......ali je to nek drug podatek, samo toliko za info.me zanima?

Nimam pojma...da ni to sam estimated power w/kg. Mislim, da za prave watte bi rabil tudi primeren merilec. Mogoče @Nejc1986 kaj več ve.

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Tilen5 napisal:

Nimam pojma...da ni to sam estimated power w/kg. Mislim, da za prave watte bi rabil tudi primeren merilec. Mogoče @Nejc1986 kaj več ve.

Pojma nimam. V življenju nisem meril watov. Manj gadgetov k imam,bolš mi gre 😂

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je Tilen5 napisal:

Nima noben dnarja tolk, da se bo stem furu pa mel izkušnje lol.

Frend kupuje, pri njem cekini niso problemi, je pa sicer omenjal da se najde že od 3000€ navzgor, tako da toliko je en malo boljši električni, ni to cena kot Harley Davidson, hehe

  • Haha 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.RACYCLES.COM

Specialist in Pinarello road bikes. Shop R&A Cycles complete range of Pinarello road bikes & Frames.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vcerajsnji krog po Medvodah… posledice poplav…

 

WWW.STRAVA.COM

Thomas B. rode 15.0 km on Aug 13, 2023.

 

 

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Boss napisal:

Za silo zgleda ok, ampak kaj pa je z unim mostom zraven kolesarske brvi. A je poškodovan, da je zaprt?


Menda je preventivno zaprt za vse (tudi za pesce ali kolesarje) … Morajo najprej statiki menda opraviti preiskave… Je kar nekaj dreves, avtomobilov in druge sare voda navlekla mimo… in menda je sreca, da ni poskodovalo plinovoda (ki je bil menda tudi nekaj casa preventivno zaprt) in ostalih instalacij, ki so montirane pod mostom…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, se pravi vidnih poškodb ni, bolj preventiva.

 

Se pravi je bila bolj Sora tista, ki je delala štalo kot pa Sava oziroma HE Medvode dobro zadržuje visok pretok. Šele od pritoka Sore naprej se je nizvodno začelo sranje tudi na Savi.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskodovana je ograja (vsaj kar se vidi)… Problem je bila bolj Sora kot Sava… Sava ima dva jezova (HE Medvode in HE Mavcice), kjer lahko kolikor toliko regulirajo pretok… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pivo sem dobil, je pa smotano pihalo.

 

Vipava-Col- Otlica-Predmeja-Ajdovščina-Vipava

 

MAPS.SUUNTO.COM

45.7 km, 2:39'07, 17.2 km/h, 2022 kcal, 149 bpm

 

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej tole kar se mi je pa pred približno urco zgodilo, ti pa kar nabije adrenali, heh.

 

Peljem v smeri vzhoda in zadaj prihaja avtobus, pa ne ve ali bi šel mimo ali ne, čedalje bližje je, mene pa dohiteva in že kar prehiteva njegova senca, čeprav je v resnici bus še zadaj in ni pričel prehitevati, Scary shit :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 8/2/2023 at 6:47 PM, Nejc1986 said:

Karbon je bolj udoben in dejansko se čuti razlika . 

Danes si za vikend sposodim testno kolo - lapierre xelius sl 7.0 ultegra di2..Cena je kar ornk zame, sploh ker nisem imel namena toliko dat, so pač neki argumenti za malce dražje kolo, me pa predvsem zanima občutek, ker še nikoli nisem vozil kaj takega. Tako da za vikend bom poganjal :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes testiral DeSUS koleno v bližnji klanec 15% ter še podaljšal zadevo, da vidim če bo v kratkem za na Menino na pedalni način.

 

In sem navdušen, po treh mesecih (trmast glih tok, da me dohtar kljub resni poškodbi ni videl; v posmeh oprancem, ki grejo dohtarja že preventivno vprašat kaj bi jih lahko bolelo v naslednjih dneh, heh).

 

Skratka, konkretni klanci, sem v špilu. :)

Aja, pa še tahometer ponovno kaže kar v redu rekord, nekih 63kmh, po menjavi baterije je tistih 84,3 izginil, jebiga :)

 

Po ravnem pa največ zmorem 50kmh, eto

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Z M A J napisal:

Danes testiral DeSUS koleno v bližnji klanec 15% ter še podaljšal zadevo, da vidim če bo v kratkem za na Menino na pedalni način.

 

In sem navdušen, po treh mesecih (trmast glih tok, da me dohtar kljub resni poškodbi ni videl; v posmeh oprancem, ki grejo dohtarja že preventivno vprašat kaj bi jih lahko bolelo v naslednjih dneh, heh).

 

Skratka, konkretni klanci, sem v špilu. :)

Aja, pa še tahometer ponovno kaže kar v redu rekord, nekih 63kmh, po menjavi baterije je tistih 84,3 izginil, jebiga :)

 

Po ravnem pa največ zmorem 50kmh, eto

Kako kolo imaš to?

Jaz načrtujem naslednjo 80km +- z mojim MTB-jem

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fuji mountain bike 29", ampak zdaj ima taozke gume, kot nekakšen treking, vsekakor boljše ko sem pretežno na asfaltni podlagi. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odločno če voziš po asfaltu ej to zelo vredu

 

Jst mam kar precej mixa med gozdom, makadamom, raznimi vinogradi in asfaltom pa se vozim kar s širokimi,..sej veš kaki kolovozi so po naši dolini, nanosu in krasu 🤣

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam za po gozdu in preko korenin, enega oslička; starejši bicikel, brez vrednosti in gor 'kramparce', ga ni škoda v nobenem primeru, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.