Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Napisano
Pravkar je Bartol napisal:

Ena od rešitev je lahko tudi ločen komplet koles, kar znatno olajša menjavo in razširi uporabnost. Jaz imam en komplet s tubeless kramparcami, drugega pa z gladkimi, nabitimi na 7barov. Ni idealno, je pa dober kompromis. Tako lahko pridem z istim geštelom na Porezen, Zvoh in se gonim po Golovcu, naslednji dan pa iz Ljubljane na obalo (v tišini 😄) v manj kot štirih urah.

Se popolnoma strinjam. Itak ne moreš biti na dveh kolesih hkrati :)

 

In se izogneš težavam s hrambo dveh (ali treh, štirih...) koles, nekaj prihraniš na vzdrževanju.

 

Ampwk...7barov...na kateri dimenziji gum? 29colar mtb je to? 

 

Porezen... Akhm... Iz smeri Cerknega... Tam je pa kar hard priti do koče brez sestopa.

Napisano (urejeno)

26", gume pa continental contactspeed. 

Porezen je lušten, štartal sem v Škofji Loki, šel do Blegoša, Porezna ter preko Sorice do Bohinjske Bistrice. Vmes so odseki, kjer je potrebno kolo tudi nesti ('Majdelc', na fotografiji), vsekakor pa je kar precej poti primerne le za kramparce in pripravljene noge. Krasen dan :) 

 

 

DSC07770 (Medium).JPG

DSC07775b.jpg

DSC07776b.jpg

Popravljeno od Bartol
dodane fotografije
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Napisano

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Napisano

Mislim da z temi pedali ne moreš zgrešit, kar se pa čevljev tiče pa je moje mnenje da tega ne potrebuješ. Čisto dovolj bojo kake salomonke z malo tršim podplatom. Jaz na gorcu vedo nosim salomonke in ni nikakršnih problemov.

Napisano

Jaz bom zagovarjal spd pedala. Ko se navadiš so tudi bolj varna kot kakšna cenena plastična pedala na katerih si hitro zdrsne. 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Jaz bom zagovarjal spd pedala. Ko se navadiš so tudi bolj varna kot kakšna cenena plastična pedala na katerih si hitro zdrsne. 

 

Se bom kr pridruzu tem odgovoru. 

 

Ko bos 1x sprobal spd nebos hotu vec brez njih

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 19 urami je ignacij napisal:

Mojstri kolesarjenja, odločil sem se, da si kupim flat pedala za svoje fitnes kolo. Trenutno imama gor eno plastično čehovino, ki sem jo dobil ob nakupu kolesa. Gledam te pedala, pa me zanima če bo to za nekega rekreatvica dovolj dober. Pedal za zapenjat ne bom kupoval, da se ne razbijem.

image.ashx?id=N-CRANK_STAMP_1&size=400&f
WWW.VALY.SI

Flat pedala Crank Brothers Pedala Stamp 1. Kvalitetna, tanka flat pedala v dveh velikostih, da ustrezajo prav vsaki velikosti čevljev in nudijo ...

 

Prav tako me zanima, kaj je fora kolesarskih flat čevljev, a je pri uporabi v primerjavi npr. s pohodniškimi salamonkami dejanko neka razlika zaradi tršega podplata, a bom lažje pritiskal, bo večji izkoristek...?

Gledam te copate:

3201-cevlji-fizik-gravita-tensor--0.jpg
WWW.VELO.SI

MTB flat čevlji Fizik Gravita Tensor...

 

 

Stamp 1 so dobra izbira, jaz imam stamp 3 že drugič zapored (ene sem razbil), imam pa velikos L da pozimi tudi gojzarji lepo gor sedejo.

 

Flat čevlji na flat pedalih bolje primejo kot pohodniški čevlji, vendar pa na fitnes kolesu to ni tako pomembno, nizki pohodni čevlji z zelo trdim podplatom meni zadoščajo za MTB.

 

V polpretekli zgodovini MTB so se dogajale velike selitve narodov s SPD na flat, in nato spet nazaj.  Sprobal oboje, meni je bila glavna prednost SPD, da si v klanec razvil več moči in pa boljši občutek, da noga ne zdrsne dol s pedala. Ampak očitno je bil to samo občutek, ker do sedaj nikoli nisem zdrsnil s flatov, četudi ne nosim namenskih čevljev.

Pri padcih s kolesom je med obojimi razlika ta, da pri flatih eno malenkost lepše padeš.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Premiera novega zmajskega konja, huhu

Lenovo_A1000_IMG_20210624_183232.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Končno, in kako se pelje napram unemu prejšnjemu?

Maw sem razocaran, ker se vedno je treba POGANJAT, hehe

 

Treking gume moram cimprej namestit, ker to je tisto, da ga urezem k zmaj po asfaltu, ne tole brencanje kot roj srsenov, Tamaw kolo bo pa ostal za makadam :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Z M A J napisal:

Premiera novega zmajskega konja, huhu

Lenovo_A1000_IMG_20210624_183232.jpg

Lep, lep. A ti ni mogoče Mal premali? To si novega vzel? 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano

Ni premajhen, to je v resnici ogromna zadeva. Model 2020, rabljen kurckej, se pravi nov :)

  • Všeč 5
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Najvecja visina ti ne stima ali pa jaz narobe vidim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 58 minutami je Z M A J napisal:

Najvecja visina ti ne stima ali pa jaz narobe vidim.

 

pred 59 minutami je Z M A J napisal:

 

 

Zdgleda ja, da je Garmin zajebu za 100m 🙂

  • Haha 2
  • Hvala 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem pa danes šel prvič po lanskem septembru kolesarit v meni zelo ljubo Italijo. Startal v Pontebbi...

 

Plan je bil iti čez Passo del Cason di Lanza v Paularo... Po 16km klanca in 1000visincih me je pričakala tabla, da je na spustu cestna zapora... Domačini so rekli, da se s kolesom da priti mimo... Qrac se da priti. Po 8km spusta sem se obrnil in naredil novih 500visincev, da sem prečkal isti prelaz, potem pa preko Nassfeldpass-a v Avstrijo... Sledil je Plockenpass, spust v Italijo, Tolmezzo... Ker mi je šlo res dobro, sem skočil še na Sella Neveo in potem do Pontebbe. 

 

220km in drobiž pod 5000visinci. 

 

Ena lepših tras v sedmih letih odkar kolesarim. 

IMG_20210721_153555.jpg

IMG_20210721_090731.jpg

IMG_20210721_124159.jpg

IMG_20210721_185627.jpg

IMG_20210721_110537.jpg

  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Napisano
pred 22 urami je Deeyan napisal:

Ena gorska proti Čreti 🙂

IMG_20210727_200309_177.thumb.jpg.d0078a3fbc74b19650db0b988de548d7.jpg

Sem moral prav pogledati kje je to. A na Čelovnik si potem že šel? :)

Napisano
pred 7 minutami je Nejc1986 napisal:

Sem moral prav pogledati kje je to. A na Čelovnik si potem že šel? :)

 

Ne se 😁 mam pa v mislih ta znameniti Celovnik 🙂

Napisano
Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Ne se 😁 mam pa v mislih ta znameniti Celovnik 🙂

Ampak iz Radeč. Iz smeri Sevnice ne šteje. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.