Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Nejc1986 napisal:

Jaz pa včeraj raziskoval Kras (prvič šel med Štjakom in Senožečami)in obrnil 4000i km letos :)

Screenshot_2022-05-23-21-59-19-13_3bb53944894d9646ec5754b62cc2584b.jpg

To pa je lepa turca  🙂

 

Napisano
pred 27 minutami je Bini napisal:

Fotr....? 🤔

Pa si ja menda ne matra na temle hrbtenice..... 😊

 

Specialka je s pravimi nastavitvami (bike fitting ) presenetljivo udobna zadeva. Karbon+ širše (28mm+)gume in zadeva rata bolj udobna kot marsikater treking , MTB...

pred 8 minutami je AmpeR napisal:

To pa je lepa turca  🙂

 

Jp,kras je vedno fajn :)

Napisano
pred 42 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, drža sigurno ne more bit neki udobna, ali pač?

Lahko,lahko :) dober bike fitting in kakšna vaja v fitnesu za stabilizacijo trupa delajo čudeže. Mene začne na mtb po 4h rahlo boleti kriz,medtem ko sem na specialki lahko praktično v nedogled .

Napisano
pred 50 minutami je Nejc1986 napisal:

Specialka je s pravimi nastavitvami (bike fitting ) presenetljivo udobna zadeva. Karbon+ širše (28mm+)gume in zadeva rata bolj udobna kot marsikater treking , MTB...

Jp,kras je vedno fajn :)

O tem bi bilo dosti za napisat a še vedno je na treking kolesu bolj udobna vožnja kot na specialki kakorkoli obrneš je pa res,da isto pot opraviš hitreje,če je to glavni cilj.👍 

Mimo grede je pa z aluminijem bolj udobna vožnja kot s karbonom,je pa karbon lažji in hitrejši.....👍

So minusi in plusi,najvažnejše pa je,da je zadovoljen z nakupom in hitro vožnjo....😊👍

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Fotr....? 🤔

Pa si ja menda ne matra na temle hrbtenice..... 😊

 

 

Ah kje pa, je gibcen bolj ko js 😁

pred 34 minutami je Bini napisal:

O tem bi bilo dosti za napisat a še vedno je na treking kolesu bolj udobna vožnja kot na specialki kakorkoli obrneš je pa res,da isto pot opraviš hitreje,če je to glavni cilj.👍 

Mimo grede je pa z aluminijem bolj udobna vožnja kot s karbonom,je pa karbon lažji in hitrejši.....👍

So minusi in plusi,najvažnejše pa je,da je zadovoljen z nakupom in hitro vožnjo....😊👍

 

Karbona mas razlucne razrede, tak da ni lih tako 🙂

pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Lepa :) me pa srce zaboli ko vidim ketno tako postrani :(

 

Ketno postrani? 

pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Lepa :) me pa srce zaboli ko vidim ketno tako postrani :(

 

Ketno postrani? 

Napisano
pred 48 minutami je Deeyan napisal:

 

Ah kje pa, je gibcen bolj ko js 😁

 

Karbona mas razlucne razrede, tak da ni lih tako 🙂

 

Ketno postrani? 

 

Ketno postrani? 

Ok.... 😉Veliko uživaških kilometrov mu želim.... 👌

"Ketna postrani" je mislil na verigo, ki jo ima spredaj skrajno desno in zadaj skoraj skrajno levo, če se po domače izrazim. 👍

Napisano
pred 44 minutami je Bini napisal:

Ok.... 😉Veliko uživaških kilometrov mu želim.... 👌

"Ketna postrani" je mislil na verigo, ki jo ima spredaj skrajno desno in zadaj skoraj skrajno levo, če se po domače izrazim. 👍

Res je :) in je kolešček od zadnjega menjalnika  nategnjen naprej .

Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Res je :) in je kolešček od zadnjega menjalnika  nategnjen naprej .

 

vozi se sigurno ne tak, tolko pa že ve, če tut servisera kolesa :)

Napisano (urejeno)

20220528_192338.jpg

20220526_162547.jpg

 

Evo ta je pa pri meni doma. Samo stol si moram popravit, ker mi nekako ne sede pozicija/naklon (kot da bi rahlo naprej lezel) Sem odprt za kak nasvet kako pravilno naštelat stol, ali je to odvisno od preference posameznika.

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Lep mtb😀. Priporočam, da si nabaviš amortizirano potopno in bol boš car😁.

To sem jaz nabavil za mojega in mi ni žal. 

Moj trdak je ratal soft trdal in odlično amortizira udarce. Video:

WWW.PNWCOMPONENTS.EU

Suspension + Drop. The Coast Post combines the benefits of a dropper with the joint saving squish of suspension...

 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je AmpeR napisal:

Lep mtb😀. Priporočam, da si nabaviš amortizirano potopno in bol boš car😁.

To sem jaz nabavil za mojega in mi ni žal. 

Moj trdak je ratal soft trdal in odlično amortizira udarce. Video:

WWW.PNWCOMPONENTS.EU

Suspension + Drop. The Coast Post combines the benefits of a dropper with the joint saving squish of suspension...

 

 

 

 

Potopne so super dokler so nove, cez cas pa vse mal lufta dobijo in mal nihajo levo - desno

Napisano

Tudi jaz. Ma to ni isto🤪

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Potopne so super dokler so nove, cez cas pa vse mal lufta dobijo in mal nihajo levo - desno

Tudi nove malo nihajo levo desno. Nevem kje je fora. Pr treh sem že to opazil.

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

20220528_192338.jpg

20220526_162547.jpg

 

Evo ta je pa pri meni doma. Samo stol si moram popravit, ker mi nekako ne sede pozicija/naklon (kot da bi rahlo naprej lezel) Sem odprt za kak nasvet kako pravilno naštelat stol, ali je to odvisno od preference posameznika.

Kaj si pa vzel AIM, analog? 

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Tudi jaz. Ma to ni isto🤪

Tudi nove malo nihajo levo desno. Nevem kje je fora. Pr treh sem že to opazil.

Poglej vijak če ga je potrebno mal zategnit. Drugace pa servis. Spodaj je moj. Slika je ze kako leto stara. zdej ma ze kak "upgrade"

20191110_172925.jpg

Napisano
pred 19 minutami je Nejc1986 napisal:

Sedež naj bo v vaservagi...

.... s finimi korekcijami v + ali -  1%👌

Napisano (urejeno)

Če sprašuješ mene,... 1990e s tem da sva par stvari boljših/dodatnih dala v to ceno. Jebiga ni poceni ampak sem zagrabil ker je bil na zalogi.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Jah priporočajo letne servise ,..kar pač ma tudi olje za zavirat in ploščice pa pravijo da če redno to počneš maš res za skoz

 


image.jpeg

 

Napisano

Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma - je pa res da fini ljudje doma nimajo orodja. Taki ljudje so pa zame itak reveži.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.