Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz mam 29x 2.35 pa nisem šel več kot 65kmh je pa res, da tulakaj pri nas nimamo kega dolgega zares strmega klanca.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 6 urami je Tilen5 napisal:

Barzo?

 

Moja napaka, Barzo so.

Meni idealen kompromis za makadam, asfalt in gozdne poti. Seveda v blatu nimajo zadosti profila. Pozimi jih snamem dol in nataknem Continental der baron projekt

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Ko sta pri tem, danes Krvavec, dol je slo do 65 na uro. Ampak se s tastaro gumo, res jo moram zamenjat nobenega gripa za bremzat takoj zablokira se posebej ko je teza na prvi navzdol. No pa se motoristicen refleks ko bremzas vec na prvo :)

 

Je bil pa kolega s 'karbonskim cestakom' pi... je to tezko drzat po ravnem z mojim gorcem. Sva sla 30-35 non stop. Na Krvavec je pa on trpel, moj el dodatek je naredil svoje. Krvavec naj bi bil baje en najtezjih v SLO po dinamiki. Iz 400m na 1450 plaža

 

Zdaj pa res po gume....

20240902_102951.jpg

dne 1. 9. 2024 ob 14:09 je TBA napisal:

s trenutnim bajkom po asfaltu 29'' 2.6 širine DHF/DHR2 kombo več k 65 km/h še nisem šel.

 

prejšni analogni 29'' 2.5/2.35 širine, high roller2/agressor kombo je šlo čez 71 km/h 

Je... te cena je pa ko za moj motor tale brazo

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa še to @jures cene so res visoke za barzo in mezcal ampak men je serviser zrihtu dobro ceno, ker mi je tudi kolo pošlihtu pa gume menjal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Nabavu, montiral, zdaj pa kmalu gas

20240904_142617.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Danes ponovno odpeljal Solčavsko panoramsko krožno pot, s štartom poganjanja v Solčavi, pri Mečkatorju. Tam piše parkiranje do največ 2 uri, kar mi ni predstavljalo težav, saj sem bil s primernim kolesom, torej s Fuji zverino in ne ubogim rdečim osličkom, hehe.

 

Ma kakšna razlika je to pri poganjanju v klanec, pa tudi par kg imam manj kot nazadnje, pa precej po planinah, tako da je bilo vse skupaj zgolj lažje ogrevanje. Priporočam tudi ostalim s poganjalci

 

@Bini, ja, po poteh Mazdašev sem šel, heh.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 minutami je Z M A J napisal:

Danes ponovno odpeljal Solčavsko panoramsko krožno pot, s štartom poganjanja v Solčavi, pri Mečkatorju. Tam piše parkiranje do največ 2 uri, kar mi ni predstavljalo težav, saj sem bil s primernim kolesom, torej s Fuji zverino in ne ubogim rdečim osličkom, hehe.

 

Ma kakšna razlika je to pri poganjanju v klanec, pa tudi par kg imam manj kot nazadnje, pa precej po planinah, tako da je bilo vse skupaj zgolj lažje ogrevanje. Priporočam tudi ostalim s poganjalci

 

@Bini, ja, po poteh Mazdašev sem šel, heh.

Bravo👍🤗😉

Napisano
dne 5. 9. 2024 ob 15:53 je Boss napisal:

Dej Jure, ko boš tole mal stestiral poročaj a je fejst razlika.

Po prvih 40km - rolling resistance je znatno manjsi, cutis pri pritisku v klanec, kot tudi na spustu. Govorim o asfaltu, zaviranje je tud zelo drugace je guma zaenkrat s super gripom (ki mu pomaga moja teza)

 

Ko speljes se pozna tudi manj vibracij na balanci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 21 urami je Tilen5 napisal:

Tole je na vidiku + čevlji
 

RIDE.SHIMANO.COM

Ideal for trail riding, enduro, and all-mountain, the SHIMANO XT PD-M8120 enhances stability and bike control when pedaling and...

 

boš vzel shimano čevlje? 

 

na svojemu mam tele zverine gor

null

 

 

image.png

Napisano (urejeno)

Za čevlje še nevem(načeloma lahko dam bilo katere ki imajo SPD sistem,..gledal bom pa bolj take, da se da še kaj pohodit z njimi):) drug teden grem naprej po hlače v koper, če m bodo ustrezale,..pol pa naprej

 

Mi je en fred k se resno ukvarja s kolesarjenjem priporočal eno firmo

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 18 urami je jures napisal:

Po prvih 40km - rolling resistance je znatno manjsi, cutis pri pritisku v klanec, kot tudi na spustu. Govorim o asfaltu, zaviranje je tud zelo drugace je guma zaenkrat s super gripom (ki mu pomaga moja teza)

 

Ko speljes se pozna tudi manj vibracij na balanci

 

Kaj pa ovinki? Men se zdijo ovinki še najbolj problematični za te terenske gume. Skos mam občutek, da sem glih na meji da zdrsnem pa verjetno ni tako. Samo guma daje čudno povratno informacijo - mam pa ne Kenda z takim srednje grobim profilom.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 7. 9. 2024 ob 16:21 je Tilen5 napisal:

Za čevlje še nevem(načeloma lahko dam bilo katere ki imajo SPD sistem,..gledal bom pa bolj take, da se da še kaj pohodit z njimi):) drug teden grem naprej po hlače v koper, če m bodo ustrezale,..pol pa naprej

 

Mi je en fred k se resno ukvarja s kolesarjenjem priporočal eno firmo

odvisno za kaj rabiš. si gledal clipless?

null

image.png

 

Prej sem mel 5ten pa so mi bli mal tesni in sem šel po nove od RC (ride concept) in so tud za hodit dobri.  Je pa res da so flat.

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 12 urami je TBA napisal:

odvisno za kaj rabiš. si gledal clipless?

Sej mam zdej brez zaklepanja, pa bolj groba pedala.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 5 urami je Tilen5 napisal:

Sej mam zdej brez zaklepanja, pa bolj groba pedala.

sej clipless (SPD), da ne boš SPD SL vzel :D. razen če se boš s specialko okol fural. 

ride concept čevlji so kr fajni. ko sem mal prkljal po forumih so se 5ten malo pokvarli na kvaliteti. 

Ponudba je kr velika. 

ti vrjetno rabiš kaj lahkega za trail/turing :)

od shimano mogoče kaj takega

RIDE.SHIMANO.COM

Ready to tackle any off-road adventure you throw at it. With powerful pedaling efficiency coupled with traction you can trust when walking or pushing your bike, the SHIMANO EX700 delivers high-end comfort...

 

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Me je zmedlo ker sem dal par postov nazaj SPD pedala,..zdej sm milslu, da me sprašuješ če bi brez haha ups. Sej pravim pomoje drug mesec se spravim mal googlat.

 

Zadnje čase vozim tko 70-60% asvalt 30-40% makadam,.. zdej če čez kako skalovje si ne upam skočit ali pa v kak hrib gonit, da je uničena pot, takrat rabim za pohodit malo

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Sem še dokaj nov kolesar pa se še mal lovim glede oprene...kolo imam šele od 7 mesca 2021, pomoje edini smiselen update na tem karboncu bo polek omenjenih stvari še sedež. Pol na mislim, da je to to.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Sem še dokaj nov kolesar pa se še mal lovim glede oprene...kolo imam šele od 7 mesca 2021, pomoje edini smiselen update na tem karboncu bo polek omenjenih stvari še sedež. Pol na mislim, da je to to.

si mogoče razmišlju da bi si potopno montiral? js se še po asfaltu navdol stoje peljem, mi je nekak bol ziher če morm na hit spredno bremzo stisnt. lih včeraj se mi je to nardil ko je en avto obračal na cest.

Napisano
pred 25 minutami je TBA napisal:

si mogoče razmišlju da bi si potopno montiral? js se še po asfaltu navdol stoje peljem, mi je nekak bol ziher če morm na hit spredno bremzo stisnt. lih včeraj se mi je to nardil ko je en avto obračal na cest.

Meni se zdi bolj logično ob spustu navzdol po klancu, čimbolj spustiti sedež in potem sedeti na njem, s tem imaš nižje težišče in bolj nazaj? (ni nisem kmet in nisem s hribou doma, hehe). :)

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 34 minutami je TBA napisal:

si mogoče razmišlju da bi si potopno montiral? js se še po asfaltu navdol stoje peljem, mi je nekak bol ziher če morm na hit spredno bremzo stisnt. lih včeraj se mi je to nardil ko je en avto obračal na cest.

Ne, raje klasiko

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.