Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Počasi razmišljam, da je to bil izredno nepremišljen nakup. Menjal boš pol mopeda.

 

Pa razumem po letih uporabe. Ampak na novem peciklu, sem menjal samo zic. Da bi pa še gume, belanco, amortizerje, diske .... 🤨

 

 

Veliko ljudi kupi kolo z slabšo opremo ali pa samo okvir in jo potem zamenja oz sam sestavi kolo s svojimi komponentami. Še posebno če dobi kolo/okvir v ''akciji''

Na svojmu sem v 2h tednih menjal diske in zavore za boljše. po 5h mesecih sem naročil novo belanco. nekateri radi vlagamo v hobije. žal imam 2 hobija ki postaneta zelo draga (bicikliranje in PC) si pa k sreč ne morm privoščit drog :P 

to je čar da lahka mal persionaliziraš in postopoma nadgrajuješ glede na potrebe in želje. 

 

po tvoji logiki je tud nesmiselno, da bi kupil za avto nove oz dodatne felge ;) 

 

Osnova bajka je kr dobra, na njegovem menstu bi razmišljal o medelu modelu razred višje Comp alloy, ampak mislim da ga niso imeli v akciji. 

 

en pirmer...

kolega je kupil 2 kolesa samo zato ker je želel ohllins vzmetenje. 

MRP cena 1. kolesa = 12000€ 

MRP cena 2. kolesa = 6,500€ 

na cenejšem kolesu so bili amortizerji v vrednosti 2500 €. 

premenjal amortizerje in potem prodal drugo kolo za okrog 4.500€

Da ne bo pomote, kolesa je dobil s popustom

 

 

Napisano
pred 34 minutami je TBA napisal:

 

Veliko ljudi kupi kolo z slabšo opremo ali pa samo okvir in jo potem zamenja oz sam sestavi kolo s svojimi komponentami. Še posebno če dobi kolo/okvir v ''akciji''

Na svojmu sem v 2h tednih menjal diske in zavore za boljše. po 5h mesecih sem naročil novo belanco. nekateri radi vlagamo v hobije. žal imam 2 hobija ki postaneta zelo draga (bicikliranje in PC) si pa k sreč ne morm privoščit drog :P 

to je čar da lahka mal persionaliziraš in postopoma nadgrajuješ glede na potrebe in želje. 

 

po tvoji logiki je tud nesmiselno, da bi kupil za avto nove oz dodatne felge ;) 

 

Osnova bajka je kr dobra, na njegovem menstu bi razmišljal o medelu modelu razred višje Comp alloy, ampak mislim da ga niso imeli v akciji. 

 

en pirmer...

kolega je kupil 2 kolesa samo zato ker je želel ohllins vzmetenje. 

MRP cena 1. kolesa = 12000€ 

MRP cena 2. kolesa = 6,500€ 

na cenejšem kolesu so bili amortizerji v vrednosti 2500 €. 

premenjal amortizerje in potem prodal drugo kolo za okrog 4.500€

Da ne bo pomote, kolesa je dobil s popustom

 

 

Imeli so tudi Comp, a ne dobiš bistveno boljše opreme gor. Mogoče za stopnjo višjo. Kar pa zopet ni bog ve kaj. 

Rad personaliziram stvari. 

Dal bom zoper za primer kitare, kjer sem doma že skoraj petdeset let. Ljudje kupijo recimo kitaro za 5000€. Osnova (vrat, les, trup, radius ubiralke) jim je všeč, ostalo ni po njihovem okusu. 

Zato  zamenjajo recimo magnete, napenjalce, vso železovje, elektroniko. Ta dodatna oprema  lahko hitro naraste na dodatnijh 1500€. In potem so zadovoljni, saj imajo personalizirano kitaro (custom). Podobno je pri kolesu. 

Že ko sem imel "navadna" kolesa sem vedno zamenjal komponente za boljše oziroma tiste, ki so mi ustrezali. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je TBA napisal:

 

Veliko ljudi kupi kolo z slabšo opremo ali pa samo okvir in jo potem zamenja oz sam sestavi kolo s svojimi komponentami. Še posebno če dobi kolo/okvir v ''akciji''

Na svojmu sem v 2h tednih menjal diske in zavore za boljše. po 5h mesecih sem naročil novo belanco. nekateri radi vlagamo v hobije. žal imam 2 hobija ki postaneta zelo draga (bicikliranje in PC) si pa k sreč ne morm privoščit drog :P 

to je čar da lahka mal persionaliziraš in postopoma nadgrajuješ glede na potrebe in želje. 

 

po tvoji logiki je tud nesmiselno, da bi kupil za avto nove oz dodatne felge ;) 

 

Osnova bajka je kr dobra, na njegovem menstu bi razmišljal o medelu modelu razred višje Comp alloy, ampak mislim da ga niso imeli v akciji. 

 

en pirmer...

kolega je kupil 2 kolesa samo zato ker je želel ohllins vzmetenje. 

MRP cena 1. kolesa = 12000€ 

MRP cena 2. kolesa = 6,500€ 

na cenejšem kolesu so bili amortizerji v vrednosti 2500 €. 

premenjal amortizerje in potem prodal drugo kolo za okrog 4.500€

Da ne bo pomote, kolesa je dobil s popustom

 

 

Felne za avto rabiš za zimske gume. Razen če kupuš 2 kompleta in orginalne prodaš.

Pa seveda bi to bila ena menjava, ne pa še drugi diski na novem avtu, sedeže preoblečt itd.....

 

Komp je vedno po komponentah.

 

Kar se kolesa tiče, na starem je v 15. letih ostal samo okvir.

Novi redno vožen, ima dosti manj menjav v 10. letih. Sem pa kupil bistveno višji rang.

 

Jaz menjam, ko zruži. Ko so reci XT pakne šle po 650km vožnje, sem dal Swissstop. Nisem vrgel Shimano ven, ker niso ok. Tudi zakaj imam rdeče črno piramido. Ampak spet, nisem dal XT piramide dol, ker mi ne bi bila všeč, počakal sem, da je oddelala svoje.

 

Na starem sem pa menjal SR Suntor magnezijeve elastomer vilce za Reba Teams. Ampak to je bilo po 5. letih, ko sem se odločal o novem kolesu ali pa tega spravim na željeni nivo.

 

Če imaš kupca za staro robo, da ni velikih izgub, potem še gre...

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 40 minutami je godlike napisal:

Felne za avto rabiš za zimske gume. Razen če kupuš 2 kompleta in orginalne prodaš.

Pa seveda bi to bila ena menjava, ne pa še drugi diski na novem avtu, sedeže preoblečt itd.....

 

 

Gre tud samo z enim kompletom felg. jih morš pač vedno preobut. ;)  sam ja, je vseeono met fajn da maš ločeno. 

 

pred 47 minutami je godlike napisal:

 

Kar se kolesa tiče, na starem je v 15. letih ostal samo okvir.

Novi redno vožen, ima dosti manj menjav v 10. letih. Sem pa kupil bistveno višji rang.

 

Jaz menjam, ko zruži. Ko so reci XT pakne šle po 650km vožnje, sem dal Swissstop. Nisem vrgel Shimano ven, ker niso ok. Tudi zakaj imam rdeče črno piramido. Ampak spet, nisem dal XT piramide dol, ker mi ne bi bila všeč, počakal sem, da je oddelala svoje.

 

Na starem sem pa menjal SR Suntor magnezijeve elastomer vilce za Reba Teams. Ampak to je bilo po 5. letih, ko sem se odločal o novem kolesu ali pa tega spravim na željeni nivo.

 

Če imaš kupca za staro robo, da ni velikih izgub, potem še gre...

 

Sej takrat ko zaruži ti drugega ne preostane. sam ja, tak je najbol pametno nadgrajevat. Samo ploščice so potrošni materjal :P. ploščice menjaš ko jih skuriš ali pa ko se kontanimirajo, pa še to se da včasih rešit. 

 

imam tudi 20 let star kolo na katerem nisem menjal ma nič :). na prejšnem sem pa samo menjal sedež, krmilo, držalo krmila zaradi bolj udobne vožnje. ter naredil konvertacijo na tubless. vse to v 1 letu. po 5 letih sem ga prodal. 

sam sem bil z XT ploščicami zelo zadovoljen. sem imel pa 4 batne čeljusti in ploščice s hladilnimi rebri in XT zavorami in diski.

 

 

pred 41 minutami je godlike napisal:

 

 

Komp je vedno po komponentah.

 

 

 

se popolnoma strinjam. vsak PC je bil sestavljen po komponentah. vsak PC (razen prvega, ki so ga sestavili v trgovini) sem sestavil doma. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Felne za avto rabiš za zimske gume. Razen če kupuš 2 kompleta in orginalne prodaš.

Pa seveda bi to bila ena menjava, ne pa še drugi diski na novem avtu, sedeže preoblečt itd.....

 

Komp je vedno po komponentah.

 

Kar se kolesa tiče, na starem je v 15. letih ostal samo okvir.

Novi redno vožen, ima dosti manj menjav v 10. letih. Sem pa kupil bistveno višji rang.

 

Jaz menjam, ko zruži. Ko so reci XT pakne šle po 650km vožnje, sem dal Swissstop. Nisem vrgel Shimano ven, ker niso ok. Tudi zakaj imam rdeče črno piramido. Ampak spet, nisem dal XT piramide dol, ker mi ne bi bila všeč, počakal sem, da je oddelala svoje.

 

Na starem sem pa menjal SR Suntor magnezijeve elastomer vilce za Reba Teams. Ampak to je bilo po 5. letih, ko sem se odločal o novem kolesu ali pa tega spravim na željeni nivo.

 

Če imaš kupca za staro robo, da ni velikih izgub, potem še gre...

Jaz recimo sem zamenjal tudi feltne na 6-ki za širše. Za zimske imam 17-ke.

Tudi zavorne diske, ki vemo, da so problematični, bi sedaj, ko vem, kak šrot so, zamenjal takoj in ne šele takrat, ko se zvijejo. 

Sem gledal, kaj ima gor Comp in so gor tudi ene bolj vstopne zavore. Prav tako bi jih zamenjal. Edino sprednje vilice so malenkost boljše. Je pa na koncu dražje za 900€ kot je bilo moje. Za ta denar lahko vse zamenjam po svojem okusu s komponentami kot sam želim. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je TBA napisal:

sem imel pa 4 batne čeljusti in ploščice s hladilnimi rebri in XT zavorami in diski.

Imel na starem kolesu. Hladilne pakne in sendvič XT disk, ki ima aluminij zmes, da se bolj hladi. Dokler se niso na strmini zagrele so vibrirale.

 

Swissstop ima več kot 1x daljšo življensko dobo.

Sem bil noro zadovoljen z metal compound, držale 4x dobo XT-ja, brez pregrevanja, brez fadinga. So pa bile krepko glasne. Sedaj jih ne delajo več. Škoda.

pred 50 minutami je Alex napisal:

Sem gledal, kaj ima gor Comp in so gor tudi ene bolj vstopne zavore. Prav tako bi jih zamenjal. Edino sprednje vilice so malenkost boljše. Je pa na koncu dražje za 900€ kot je bilo moje. Za ta denar lahko vse zamenjam po svojem okusu s komponentami kot sam želim. 

Se strinjam. Iz tega vidika je razumljivo 🙂

Napisano
pred 55 minutami je godlike napisal:

Imel na starem kolesu. Hladilne pakne in sendvič XT disk, ki ima aluminij zmes, da se bolj hladi. Dokler se niso na strmini zagrele so vibrirale.

 

Swissstop ima več kot 1x daljšo življensko dobo.

Sem bil noro zadovoljen z metal compound, držale 4x dobo XT-ja, brez pregrevanja, brez fadinga. So pa bile krepko glasne. Sedaj jih ne delajo več. Škoda.

 

ja samo organic imajo. Kaj pa sedaj uporabljaš?

si pogledal galfer?

Napisano (urejeno)

20241229_125830.jpg20241229_113610.jpg20241229_111246.jpg20241229_121902.jpg

image.png

 

Ena domača, ker je že vreme tako lepo

 

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 5 urami je TBA napisal:

ja samo organic imajo. Kaj pa sedaj uporabljaš?

si pogledal galfer?

RS compound. Zelo dober občutek na enobatnih XT-jih.

 

Hmmm ko bojo kaput pogledam Galfer.

Napisano

Škoda da ne dela Galfer za XT sintered.

 

To je bil nori compound na swissstop. To pa bi menjal....

Napisano
pred 14 minutami je godlike napisal:

Škoda da ne dela Galfer za XT sintered.

 

To je bil nori compound na swissstop. To pa bi menjal....

tok se nisem poglabljal. en kolga uporablja galfer na XT al XTR premzah. je pa res da ma tud galfer diske. 

 

Napisano

To sem tako hitro analizo naredil.

 

Jaz ob zadnjem generalnem servisu, je mi že žugal, da bo XT disk počasi pretanek za uporabo. 😆

Bomo vidli, kaj bom takrat kupil. Letošnje leto je bilo res porazno glede kilometrine. Tudi retro raketa (Rog Senior 2x5) ni nič kaj letela. Pa sem lani skupaj preko 500km z njo naredil.

Spomladi sem dal na njo Stronglite cottered gonilko, ker je socialistično zvilo in je okvir grizla. NOS je bilo izredno težko dobit, glede na to da je 1960-1970 bila narejena.

Napisano (urejeno)

Evo še danes mi je uspelo se športat..rečmo da bo drugo leto boljše, ko februarja zaključim izpite. Magistrsko grem pa itak u Bosno kupit...

 

1735648995250.jpg

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Zmeden 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Ubistvu sm učeraj še eno vadbo stisnil v leto 2024, no pa tudi malo v 2025.

Screenshot_20250101_111312_Strava.jpg20241231_215125.jpg

 

 

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 52 minutami je Bini napisal:

Danes pa malo relaxacije... 🤗😉

17357352718264256086880805021083.jpg

Si kaj ujel? 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Si kaj ujel? 

Še ne, upanje pa je.... 🤗😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Še ne, upanje pa je.... 🤗😉

Ribarnica je edino pravo upanje😁

N7rRRL1.jpg

Napisano

Iz osebne izkušnje vam lahko zatrdim, da se letos ravno tako dobro smuča kot se je lani. 

 

Od 9:10 do 15:45. In niti neke hude gužve ni bilo...

Napisano
pred 46 minutami je Slivka napisal:

Iz osebne izkušnje vam lahko zatrdim, da se letos ravno tako dobro smuča kot se je lani. 

 

Od 9:10 do 15:45. In niti neke hude gužve ni bilo...

Kje ste? 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

Zdaj? Doma. Zakaj vprašaš?

A niste smučali? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.