Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Mraušk Mčk napisal:

Zmaj, a to so tvoje stopinje v snegu? Kje ti sploh lahko čevlje kupiš.

 

Od kdaj imajo pa zmaji čevlje?:nevem:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Taprav zmaj bi stopil sneg z ognjem..

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 11 urami je Tilen5 napisal:

Taprav zmaj bi stopil sneg z ognjem..

... ali pa polil s SLANIM (ničvrednim) pivom, a ne? :)))

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 6 minutami je Z M A J napisal:

... ali pa polil s SLANIM (ničvrednim) pivom, a ne? :)))

Pomoje edina pametna stvar k jo lahko z Burinom nrdiš :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
N1INFO.SI

V Italiji so pred kratkim spremenili pravila glede prevoza koles na avtomobilih.

Mogoče ve kdo kaj o tem? Je to res v uporabi ali za turiste ne velja kot pišejo na nekaterih forumih? Namreč poleti imamo plan kolesarit v Dolomite pa bi bilo fajn to vedet. @Alexmorda ti kaj več veš o tej temi ko si pogosto v IT.

Napisano
pred 3 minutami je robertk6 napisal:
N1INFO.SI

V Italiji so pred kratkim spremenili pravila glede prevoza koles na avtomobilih.

Mogoče ve kdo kaj o tem? Je to res v uporabi ali za turiste ne velja kot pišejo na nekaterih forumih? Namreč poleti imamo plan kolesarit v Dolomite pa bi bilo fajn to vedet. @Alexmorda ti kaj več veš o tej temi ko si pogosto v IT.

Ravno letos se odpravljam tudi sam v Dolomite in razmišljam, kako bi peljal kolo. Ali, da kupim kljuko za cx30 ali pa, da ga spravim v 6-ko. Bom preveril pri kolegu. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Ravno letos se odpravljam tudi sam v Dolomite in razmišljam, kako bi peljal kolo. Ali, da kupim kljuko za cx30 ali pa, da ga spravim v 6-ko. Bom preveril pri kolegu. 

Moj predlog nabavi kljuko , nebo ti žal. Če imaš možnost vzemi kljuko za 3 kolesa ker imaš polnovzmetenega in če boš prevažal 2 jih boš zelo težko spravil na nosilec za 2. Jaz imam polnovzmetenega , žena pa trdaka in jih prevažam na nosilcu za 3 tako da je med njima en prazen prostor.

Za odgovor glede table že v naprej hvala.

Napisano
pred 4 minutami je robertk6 napisal:

Moj predlog nabavi kljuko , nebo ti žal. Če imaš možnost vzemi kljuko za 3 kolesa ker imaš polnovzmetenega in če boš prevažal 2 jih boš zelo težko spravil na nosilec za 2. Jaz imam polnovzmetenega , žena pa trdaka in jih prevažam na nosilcu za 3 tako da je med njima en prazen prostor.

Za odgovor glede table že v naprej hvala.

To imam res v planu nabavit, saj mislim tudi kje po Sloveniji vozit kako zanimivo progo.

Evo, sedaj sem govoril z prijateljem iz Venezie. Tudi on je Emtb  fanatik in pav tako  lastnik mazde 6 karavan. 

Poslal mi je spodnji dopis. Pravi, da je trenutno okoli teh zadnjih nosilcev za prevoz koles in prevoza smučarske opreme pravi  kaos in je vse skupaj na sodišču. Proizvajalci teh nosilcev, kolesarska združenja in celo nekateri  proizvajalci  avtomobilov, ki serijsko vgrajujejo te kljuke , so skupno vložili pritožbo na ustavno sodišče. 

Za kaj se gre. Država je določila  namreč, da skupna dolžina tovora (koles, smuči) ne sme presegati širino avtomobila (brez stranskih dodatnih ogledal). In ker je dejstvo, da je veliko Emtb koles  dolgih približno 200 cm je problem, ker bo večina "gledala" preko roba avtomobilov. Kazen je vse do 4000€.

Kolega mi je povedal, da so njega lani ustavili policisti v Arrabi (Dolomiti) in, da so mu težili, da bi moral imeti kolo na strehi, kjer je  prevažanje dovoljeno. 

Rekel jim je, da naj probajo oni dvigniti 25 kg na streho. Strinjali so se, da je skoraj nemogoče in mu niso dali nobene kazni. Ustavljali si večinoma avtomobile, ki do prevažali kolesa zadaj. 

Evi, našel sem še zapis iz uradnega akta. 

 

"Nova pravila so zelo stroga 

obvezen obisk in testiranje kljuke in prtljažnika pri uradu za civilno motorizacijo ter posodobitev enotnega dokumenta o prometu in lastništvu vozila za tiste, ki kupijo te naprave.

Če se namreč vgradnja izvede po tem, ko je vozilo že registrirano in je opravilo homologacijo  je potrebno ponovno  preveriti skladnost s cestnoprometnim predpisom (ne sme ovirati svetlobnih in svetlobnih naprav ali registrske tablice, niti delno). Če povzamemo pravila, ki jih je treba upoštevati pri konzolnih nosilcih za kolesa:

  • Dolžina nosilcev za kolesa in smuči ne sme presegati 1,20 m (vključno s prevažanimi kolesi ali smučmi)
  • Širina ne sme presegati širine vozila (vključno s kolesi ali smučmi, ki se prevažajo)
  • Višina ne sme presegati 2,50 m (vključno s prevažanimi kolesi ali smučmi)

Pri nosilcih za kolesa, nameščenih na strehi, ni nič novega. 

 

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

To imam res v planu nabavit, saj mislim tudi kje po Sloveniji vozit kako zanimivo progo.

Evo, sedaj sem govoril z prijateljem iz Venezie. Tudi on je Emtb  fanatik in pav tako  lastnik mazde 6 karavan. 

Poslal mi je spodnji dopis. Pravi, da je trenutno okoli teh zadnjih nosilcev za prevoz koles in prevoza smučarske opreme pravi  kaos in je vse skupaj na sodišču. Proizvajalci teh nosilcev, kolesarska združenja in celo nekateri  proizvajalci  avtomobilov, ki serijsko vgrajujejo te kljuke , so skupno vložili pritožbo na ustavno sodišče. 

Za kaj se gre. Država je določila  namreč, da skupna dolžina tovora (koles, smuči) ne sme presegati širino avtomobila (brez stranskih dodatnih ogledal). In ker je dejstvo, da je veliko Emtb koles  dolgih približno 200 cm je problem, ker bo večina "gledala" preko roba avtomobilov. Kazen je vse do 4000€.

Kolega mi je povedal, da so njega lani ustavili policisti v Arrabi (Dolomiti) in, da so mu težili, da bi moral imeti kolo na strehi, kjer je  prevažanje dovoljeno. 

Rekel jim je, da naj probajo oni dvigniti 25 kg na streho. Strinjali so se, da je skoraj nemogoče in mu niso dali nobene kazni. Ustavljali si večinoma avtomobile, ki do prevažali kolesa zadaj. 

Evi, našel sem še zapis iz uradnega akta. 

 

"Nova pravila so zelo stroga 

obvezen obisk in testiranje kljuke in prtljažnika pri uradu za civilno motorizacijo ter posodobitev enotnega dokumenta o prometu in lastništvu vozila za tiste, ki kupijo te naprave.

Če se namreč vgradnja izvede po tem, ko je vozilo že registrirano in je opravilo homologacijo  je potrebno ponovno  preveriti skladnost s cestnoprometnim predpisom (ne sme ovirati svetlobnih in svetlobnih naprav ali registrske tablice, niti delno). Če povzamemo pravila, ki jih je treba upoštevati pri konzolnih nosilcih za kolesa:

  • Dolžina nosilcev za kolesa in smuči ne sme presegati 1,20 m (vključno s prevažanimi kolesi ali smučmi)
  • Širina ne sme presegati širine vozila (vključno s kolesi ali smučmi, ki se prevažajo)
  • Višina ne sme presegati 2,50 m (vključno s prevažanimi kolesi ali smučmi)

Pri nosilcih za kolesa, nameščenih na strehi, ni nič novega. 

 

še mal pa bo treba kolesa fedrat s prkolco. :) 

najbolj da folk kupi najbol široko vozilo (b kategorije) kar je možno :P  

 

to da ne sme ovirat tablice in pa luči je pa že dolgo. sem gledal nosilc za zadnja vrata za kolo teže 26kg+ da ne prekriva luči in tablice. našel sem 2 :) 

1 cenonvno ugoden cca 170€

2 cca 500€ :P če ga sploh še delajo.

ampak glede na tole nosilci tako odpadejo.

Napisano

Še dobro, da se kaj takega niso spomnili v golobnjaku ampak v velecenjeni Italiji, kjer je red in disciplina. :bravo:

 

 

Dokler ne bo razsojeno pač zakon velja takšen kot je skupaj z drakonskimi kaznimi. Jaz osebno se ne bi zajebaval s prtljažnikom na kljuki, ker se ne da zagotoviti predpisu, saj razen otroških in BMX biciklov bo vedno gledalo čez rob avtomobila po širini. Kljuka torej edino za prikolico pa na njej kolesa ali pa najbolj ustrezno na prtljažnik na streho.

 

Tudi če je eMTB ni panike, baterijo odstraniš, pa kakšen zic dol pa si hitro na 15-17kg, kar se pa da hendlat tudi na strehi. In ja tukaj je super, da imaš avto in ne SUV-a, da lažje zložiš na streho, seveda pa ne smeš pozabit, ko greš v kakšno garažno hišo, kolk je pol avto visok skupaj s kolesi.

 

Druga opcija pa je, da se namesto Italije izbere kakšno drugo destinacijo in se počaka, da se vidi kaj bo z pravnim sporom.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Tudi če je eMTB ni panike, baterijo odstraniš, pa kakšen zic dol pa si hitro na 15-17kg, kar se pa da hendlat tudi na strehi. In ja tukaj je super, da imaš avto in ne SUV-a, da lažje zložiš na streho, seveda pa ne smeš pozabit, ko greš v kakšno garažno hišo, kolk je pol avto visok skupaj s kolesi.

 

 

žal so emtb pri katerih je baterijo težko odstraniti ker moraš pred tem odstraniti motor. Zic je pa tud cca 300g tako da ne vidim poante, če si pa mislil zic štango je pa zopet šraufanje ker jih ima večino že potopno in se za krajše oz 1 dnevne ali vikend izlete res ne splača.

moje kolo ima cca 26kg. od tega je baterija 4.4 kg. pa če bi lahka odstranil baterijo bi bil še vedno čez 20kg kar je za strešne nosilce še vedno malo velik. 

 

Alexov Levo ima 24 kg baterija pa cca 4kg. 

etcov Rise (ne vem točno kater model) če je alu ima okrog 20 kg od tega je baterija 2,7kg. spada pa v kategorijo lahkih eMTB. 

 

škoda da nimajo vertikalnih nosilcev brez kluke za kolease 26+kg. spodaj slika nosilca za kluko.

null

 

image.png

Napisano

@Alexhvala za poizvedbo. Arabba je točno lokacija kjer imamo rezerviran apartma😁. Kar se pa tiče da se zmeniš z Italijani je pa za nas, ki ne obvladamo italijansko malo težje in vse kaže da bodo prežali točno na tuje turiste. Dilema kaj storit, kupit to tablo in upat da bodo spregledali tistih nekaj cm , ki gledajo čez avto ali pač najt drugo destinacijo.

Kar se pa tiče emrb na streho .....NO WAY. V prtljažnik pa spet ne ker potem ga moraš pol razstavit , že sama balanca je tak široka da si ne znam predstavljat kak bi to vlačil po avtu , sploh pa ne dveh.

Napisano
pred 5 urami je TBA napisal:

etcov Rise (ne vem točno kater model) če je alu ima okrog 20 kg od tega je baterija 2,7kg.

 

19,5 kg, carbon, baterija ni snemljiva brez odstranit motor.

pred 4 urami je robertk6 napisal:

da bodo spregledali tistih nekaj cm , ki gledajo čez avto

 

Rešitev bi bila fiksiranje kolesa v kanal prtljažnika na kljuki brez prednjega kolesa, tako ne bi štrlelo. Nisem pa še videl, da bi dali na trg takšno varianto.

Napisano
pred 22 minutami je etcho napisal:

 

19,5 kg, carbon, baterija ni snemljiva brez odstranit motor.

 

Rešitev bi bila fiksiranje kolesa v kanal prtljažnika na kljuki brez prednjega kolesa, tako ne bi štrlelo. Nisem pa še videl, da bi dali na trg takšno varianto.

sam gledam sea sucker in pa treefrog nosilce za kolo. trenutno se bolj nagibam treefrog. imajo variante za eMTB. treefrog ima nosilec za 2 emtbja do 27 kg. Cena je pa 565€. Ne vem če bi šlo da bi ga namesto na streho dal na zadnjo šajbo od prtljažika zaradi prepogiba zadnjih vrat, kar  bi se dalo rešit s kakim distančnikom pri vpenljalu za vilice. Težava je tudi ker prekriješ tablico

null

image.png

Napisano (urejeno)

Danes me je etcho res teral po brezpotju, skalah, čez brvi, čez potoke, v klance, kjer ti niti turbo ne pomaga, skozi gozdove, po spustih, kjer ne bi šel niti peš. 😊😊

Štartal sva iz vasi Sv. Peter in tam tudi končala. 

In zopet se je pokazalo, koliko mi še manjka, da bi pariral etcho-tu. 😊 Dvakrat sem zapeljal v gozdu pri spustu na kamen, ki ni bil pritrjen, sprednje kolo mi je "vzelo" in sem se strosil  po listju. 😊 Naslednjeu so ščitniki za kolena, saj vedno nastradajo prav kolena. 😎

Kdor misli, da je po slovenski Istri lahko vozit po brezpotju in gozdovih, naj preizkusi. Povsod je po tleh listje, kamni, šoder, pa zopet listje, pa strm  klanec z listjem, kamni in vejami. 

Prišla sva do polomljenih dreves, izruvana so tudi bila, tako da sva morala nositi kolesa preko. (kot bi nosil Tomos avtomatik). Na nekaterih mestih so narejeni zasilni mostički.

 

1000007161-01.jpeg

1000007173-01.jpeg

Nato sva na koncu spusta prišla do potočka, kjer je bil še pred kratkim mostiček oziroma brv. 

Izgleda, da ga je deroča voda odnesla, tako da sva morala skoraj gaziti na drugem mestu preko. 😊

 

 

1000007162-01.jpeg1IMG_20250119_144326.jpgIIMG_20250119_144800.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

Rešitev bi bila fiksiranje kolesa v kanal prtljažnika na kljuki brez prednjega kolesa, tako ne bi štrlelo. Nisem pa še videl, da bi dali na trg takšno varianto.

Mogoče ja , ampak to bi pomenilo nakup novega nosilca ( če kaj takega sploh obstaja) toliko me pa ti Dolomiti res ne vlečejo. Rezervni plan je Avstrija Tirolska bomo videli kako bo. Avgust je še daleč mogoče bo do takrat že kaj bolj jasnega glede tega.

Napisano
pred 51 minutami je Alex napisal:

Danes me je etcho res teral

 

Priznaj, da si tudi užival, ob vseh mukah, hahaha. 😁

In hvala za kafe!

Napisano
pred 25 minutami je etcho napisal:

 

Priznaj, da si tudi užival, ob vseh mukah, hahaha. 😁

In hvala za kafe!

Itak, da je bilo vrhunsko. 👍 

Poišč turo za naslednjič. 😊

 

 

Napisano
pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

A tudi kej kolesarita? :D

Itak,da.ja.😊 Vsem tu priporočam kolesarjenje pod vodstvom etcho-ja. 

Obvlada vse skrite poti, sproti ti razloži vse znamenitosti krajev, pelje te na kraje, kjer niti peš ne moreš. 😊

In seveda tudi kavica je vedno na sporedu. 

 

 

Napisano

Lahko bi se zapeljala čez mostiček ne hodila 😛 , no jaz sem se že enkrat peljal čez nekaj takega, pa sem pristal v jarku 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 17 minutami je Tilen5 napisal:

Lahko bi se zapeljala čez mostiček ne hodila 😛 , no jaz sem se že enkrat peljal čez nekaj takega, pa sem pristal v jarku 🤣

moraš vedet da sta gospoda že v letih🤣🤣 drugače bi tud tist potoček lahko prevozla

pred 2 urama je Alex napisal:

kjer ti niti turbo ne pomaga

tole pa mora bit klanec , da ga z turbo ne zvoziš

Napisano
pred 5 minutami je robertk6 napisal:

moraš vedet da sta gospoda že v letih🤣🤣 drugače bi tud tist potoček lahko prevozla

tole pa mora bit klanec , da ga z turbo ne zvoziš

Kako že pravjo? Boljš bit živa reva kot mrtvi heroj, hehe. Zelo zanimiva trasa izgleda tole, pohvale fanta, Mazdaša. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.