Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da mu ne peljem usranega kolesa

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

@Tilen5 Najpomembneje za zavore je, kakšno maso morajo zaustavit. Lahko da daš bicikel na servis, ampak pri karakterju ti ne morejo pomagat. 

karakter je ful ful težk, kil pa nimam toliko :D

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Kako poceni solidno servis stojalo, toliko da lažje operem kolo/namežaem zadeve ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:

Kako poceni solidno servis stojalo, toliko da lažje operem kolo/namežaem zadeve ?

stojalo iz lidla je ok

Za oprat je tud kaj podobnega ok, tolk da kolo pokonc stoji :) 

null

image.png

Napisano
pred 2 minutama je TBA napisal:

stojalo iz lidla je ok

Za oprat je tud kaj podobnega ok, tolk da kolo pokonc stoji :) 

null

image.png

WWW.DECATHLON.SI

To delovno stojalo je zasnovano za servisiranje in popravilo kolesa ter je primerno za vsa standardna in električna kolesa ter zagotavlja stabilno...

To sm gledal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:
WWW.DECATHLON.SI

To delovno stojalo je zasnovano za servisiranje in popravilo kolesa ter je primerno za vsa standardna in električna kolesa ter zagotavlja stabilno...

To sm gledal

Ja cits ql. Js mam doma stojalo iz lidla ko sem imel se analogca. Za kaka hitra popravila je čist ok in zdrzi tud elektricnega. Sem pa gledal kaj bol robustnega ampak so cene takoj 200+

Napisano

Jaz sem bl jadralske sorte pa je bicikel takole dvignjen na škripcih. Ko dvigujem in spuščam si zraven prepevam mornarske pesmi.

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je Boss napisal:

Jaz sem bl jadralske sorte pa je bicikel takole dvignjen na škripcih. Ko dvigujem in spuščam si zraven prepevam mornarske pesmi.

 

image.png

Dobra rešitev. Samo da ne bo nekega dne strop dol padel, kolikor so težki tej e-biki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Seveda je to bolj izjema. Večinoma je mestni.   AC-ja pa na Koroško še ni, tako da drugo kot regionalka ne ostane 😉
    • Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194. 
    • Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.
    • 1.600kg + 400kg za ekran  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.