Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da mu ne peljem usranega kolesa

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

 

@Tilen5 Najpomembneje za zavore je, kakšno maso morajo zaustavit. Lahko da daš bicikel na servis, ampak pri karakterju ti ne morejo pomagat. 

karakter je ful ful težk, kil pa nimam toliko :D

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Kako poceni solidno servis stojalo, toliko da lažje operem kolo/namežaem zadeve ?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 16 minutami je Tilen5 napisal:

Kako poceni solidno servis stojalo, toliko da lažje operem kolo/namežaem zadeve ?

stojalo iz lidla je ok

Za oprat je tud kaj podobnega ok, tolk da kolo pokonc stoji :) 

null

image.png

Napisano
pred 2 minutama je TBA napisal:

stojalo iz lidla je ok

Za oprat je tud kaj podobnega ok, tolk da kolo pokonc stoji :) 

null

image.png

WWW.DECATHLON.SI

To delovno stojalo je zasnovano za servisiranje in popravilo kolesa ter je primerno za vsa standardna in električna kolesa ter zagotavlja stabilno...

To sm gledal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:
WWW.DECATHLON.SI

To delovno stojalo je zasnovano za servisiranje in popravilo kolesa ter je primerno za vsa standardna in električna kolesa ter zagotavlja stabilno...

To sm gledal

Ja cits ql. Js mam doma stojalo iz lidla ko sem imel se analogca. Za kaka hitra popravila je čist ok in zdrzi tud elektricnega. Sem pa gledal kaj bol robustnega ampak so cene takoj 200+

Napisano

Jaz sem bl jadralske sorte pa je bicikel takole dvignjen na škripcih. Ko dvigujem in spuščam si zraven prepevam mornarske pesmi.

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 52 minutami je Boss napisal:

Jaz sem bl jadralske sorte pa je bicikel takole dvignjen na škripcih. Ko dvigujem in spuščam si zraven prepevam mornarske pesmi.

 

image.png

Dobra rešitev. Samo da ne bo nekega dne strop dol padel, kolikor so težki tej e-biki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.