Skoči na vsebino

CX7 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sj ne da nisem zadovoljen z svojo sestico, ampak sem zgleda ze od zacetka zgresil nakup...zdej pa sem pred tem da bom spet avto menjal, ampak za CX7, seveda dizel.

 

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

No, tema pa seveda kot zgoraj omenjeno CX7-dizel.  

 

Malo sem prebiral po internetu, nasel pa nic kaj konkretnega...razen moznosti raztegovanja verige. Na nasem forumu nisem nasel tudi nic posebenga, pa bi prosil Vas forumase kaj vi pravite?

 

Kaksne so izkusnje z omenjenim avtom, na kaj paziti pri nakupu?

 

imel sem ze en ogled, ampak je imel avto prevec zunanjih napakic da bi me preprical. 

 

Notranjost sama ni slaba..oprema Revolution Top, brez park sezorjev, ki pa ocitno niso bili serijsko..no to bom ze resil naknadno ce vse drugo stima. 

 

 

Trenutno mam se enega na ogledu: 

 

https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8075483

 

Prosim za mnenja ter predloge. 

 

Hvala lepa

Napisano

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno so Co2 dajatve ( nisem se nikoli tocno zanimal), katere pa tu v avstriji stanejo :D 

Napisano

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

 

 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

Napisano

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

pa ne z dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravkar gledam tudi CX5 model, katerega dobis za 5 k vec z avtomatskim menjalnikom v obeh varijantah..dizel in bencinar..ne verm ce ni to boljsa izbira od cx7. 

Napisano

Notranja prostornost bi naj bila pri cx5 ve?ja zunaj je pa avto malo manj?i, Je pa Cx5 ?e Skyactive gradnje to pomeni, da je kar la?ji kot so bili do tedaj avti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Po testiranju cx5 cd175 Avtomatik sem se vrnil nazaj k CX7. V petki me dizel enoatavno ni preprical, predvidevam pa da pospeski v sedmici niso kaj boljsi. Govorim seveda trenutno o dizel verziji, v postev pride verjetno tudi Turbo bencinar.

 

Ali mi lahko kdo za primerjavo pove kaksen je pospesek pri obeh. Iscem avto ki bo res cuknil pri pritisku na gas, ter v vsakem primeru mora biti SUV. Kot ze stokrat povedano, je cx7 v najblizjem izboru.

 

Ce bi vzel dizla, bi ga dal mogoce cipirat, ampak pod pogojem da bi bli pospeski blizu bencinarju, kar pa nekako dvomim. Cena bencina in poraba ne igrata vloge.

Napisano

Da zadeva res cukne ti predlagam da nabavis bmw XM6....bruuuutalno napram vsakodnevnim suv-om ha ha. Ves kako je to realno gledano... Da ti premaknes 2 toni z 250 hp je premalo ce bi rad da te v vratu zaboli ob stisku na gas;-) sj k 1x leti potem leti:-) je pa cx 7 tezji od cx5 tako da so pospeski se slabsi...po logiki.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

2.3T benz ti bo kar vsec glede pospesevanja, ce ga se malo elektronsko zoptimiziras, imas hitro preko 300 Lipicancev in to ze nekaj obeta :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pricakovan odgovor glede pospeskov. Zmaj, ti si strokovnjak za te zadeve, ali ima sedmica potencial. Ce bi nasel kaksen dober primerek ( tezka bo). Vsi oglasi ki so v bliziji imajo cirka 150k prevozenih. Ce pa je ze kaj dobrega je pa dalec, se moram 300-400 km peljat za ogled enega k.......a avta.

 

Malo sem prebiral po forumih, ter zasledil dolocene tezave z sklopkami ter verigo. Mislim da se tudi eventualna menjava kaksne od omenjenih ni tak pretirana, ce le najdem primeren avto. Razen ce ne rikne vse naenkrat :S

Napisano

Sem dalec od strokovnjaka, le laicno razmisljam, da pri preko 300 oslickih mora bit nekaj udarca v hrbet, navkljub vecji tezi in visjem zracnem uporu kot npr. Mazda6 MPS :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?isto na hitrco, CX7 je bistveno te?ji, nekako ne more? pri?akovati, da bo avto z istim motorjem in 300kg ve? pospe?eval bolje: http://www.zeperfs.com/en/duel6874-3310.htm

 

?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Bolano dost :D

Cena glede na pla?e pri njih je kar podobna kot pri nas.

 

 

Napisano

Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. :)

Napisano

Pa to sploh se ni vse, vecina vecjih eu drzav ze zdavnaj pobira se takso na deklariran CO2 izpust.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. :)

 

 

Res je, cisto vsak konjicek steje  :vskalo:  Da ne govorim o uvozu avtomobila z malo vec PS,  kjer do magicne meje 250g/km CO2 izpusta placas 32% davka od nakupne cene vozila. 

Vsak naslednji g/km pa stane dodatnih 20?. Ti godlarji so cist zmesani po eni strani  -_-

Napisano

Ne to te opalijo v Avstriji, ce uvezes avto gor. Tako da se uvoz avtomobila v Avstrijo z vec PSi ne splaca.  Sem razmisljal da uvezem CX7 disi iz Nemcije, ter sem si hitro premislil. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.