Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Napisano

Zdravo... Na moji Mazdi letnik 2010{2.2 diesel} je volanska letev za?ela spu??ati ?udne zvoke... Pelko je postavil diagnoza da jo je potrebno zamenjati(ni ?e kriti?no) cena cca 700?. Sedaj pa uprasanje ali menjati ali pride v po?tev kak?na druga varianta. Hvala za pomo?. Lp

Najprej sprosti ro?ko za ?timanje vi?ine in globine volana in volan fajn 'pregoni' not ven gor dol pa poro?aj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ceneje verjetno je ampak se nisem na?el junaka ki bi obnavljal elektri?no volansko letev za mazdo

Napisano

Malo zadihaj in pospravi 700Eur. Tudi meni je 'mojster' Pelko postavil isto diagnozo. Pa mi diagnoza ni bila vsec saj je bil volan popolnoma normalen za voznjo, brez lufta, edino kar je bilo je bilo cudno skrtanje predvsem ob pocasni voznji in obracanju volana na mestu, tako kot pri tebi, zato sem se po letih izogibanja Mazde Mocnik odlocil da avto zapeljem se tja v pregled. In evo ti ga na, resitev v 30 minutah. Ugotovili so da so mansete (ne sprasuj kaj je to ker pojma nimam o sraufanju avtov)pocile in spustile olje. Dolili so olje in skratnje je prenehalo. Cez teden dni so zamenjali mansete in od takrat imam mir. Mislim da je to tvoja resitev, denar pa lahko nakazes na moj trr, imas v zasebnem sporocilu :)

Napisano

No to sem ?akal, pa nimam ni? proti Pelkotu, to je druga mazda ki je redno servisirana pri njemu ... Grem ta teden ?e po drugo mnenje pa da vidmo kje smo...

Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

Napisano

Simon, dober mehanik kot je, se mi zdi pre-pre zaseden in nima ?asa niti dobro pogledati problemov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z jezika si mi vzel, upam da ga to ne bo stalo dobrega imena. Lahko pa iz moje strani naredim malo reklame za Gantar Naklo,zelo korekten odnos brez te?av si vzame ?as(kljub polni delavnici) in lepo razlo?i vse kar se je naredilo na avtu... ?e se komu reklama zdi sporna se objava lahko izbri?e.

Napisano

Za Pelkota si pravilno povedal. Jaz sem nehal k njemu hodit zgolj stega razloga ker prov cutis da nima casa da se posveti problemu. Kot po tekocem traku.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

zivjo, kateri let mazde imas in kje si to rihtal

Napisano

No evo avto zrihtan,zamenjan zglob na desni roki in zamenjane in podmazane man?ete na volanski letvi, vsi nadle?ni zvoki od prej so izginili... Cena 85? z delom brez kakr?nega koli popusta!

Zanima me ali je to tudi resitev napake vpodvozju ko zapeljes npr. preko lezecih policajev in zaslisis pok v podvozju vozila ?
Napisano

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Po vsej vrjetnosti to nebo kriva volanska letev, ampak kaksen volanski koncnik, roka. Mislis na tisti famozni pok, katerega polovico mazdasev slisi in nihce ne najde resitve? Tudi sam sem v temu klubu :D. Podvozje 3x pregledano pri treh razlicnih serviserjih pa so vsi rekli, da ni nikjer zracnosti... Jest nekako sumim na zglob spodnje roke. Zanimivo je to, da imamo pri bajti isti avto, isti letnik z istimi kilometri le da je 2.0 motor pa nikoli ne duha ne sluha o kakrsnem koli poku.

 

Zanima me ali si bil tudi pri Pelkotu in kaj ti je on svetoval...?.

Napisano

Bil sem pri pelkotu, na AMZSju, in pri se enemu mehaniku in vsi so rekli isto. Da podvozje nima zracnosti. Naslednji teden ga zapeljem se do gantarja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.