Skoči na vsebino

OMV MaxxMotion Performance Diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem pokuril skoraj 2  tanka te nafte, in je razlika. Po ob?utku se pozna, da je avto bolj ?iv. Zdej ?e manj porabi, bom pa videl ta tank. Je pa res ,da je bil prej?nji tank prvi, po katerem se mi je zgodila da je potovalni ra?unalnik kazal ve?jo porabo kot je izra?unana. Ponavadi je bilo ravno obratno.

 

Sedaj pa ne vem, ali je to zaradi webasta, ker ga ne kurim ve?, ali pa je to zaradi nafte :) Bomo videli.

Napisano

Evo,nobene potrebe po ?ipiranju ve?  :lol:

Ko naredijo verzijo 3 bo menda motor med voznjo dejansko proizvajal nafto in jo bo potrebno sproti ven odlivat. :D Takrat me zna dizel dejansko premamit! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo,nobene potrebe po ?ipiranju ve?  :lol:

To?no tak ob?utek je. :harhar: 

Jaz sem pokuril skoraj 2  tanka te nafte, in je razlika. Po ob?utku se pozna, da je avto bolj ?iv. Zdej ?e manj porabi, bom pa videl ta tank. Je pa res ,da je bil prej?nji tank prvi, po katerem se mi je zgodila da je potovalni ra?unalnik kazal ve?jo porabo kot je izra?unana. Ponavadi je bilo ravno obratno.

 

Sedaj pa ne vem, ali je to zaradi webasta, ker ga ne kurim ve?, ali pa je to zaradi nafte :) Bomo videli.

Si tudi ti opazil, da avto kar nekako bolj leti? Res je podoben efekt kot pri ?ipanju-manj gasa da? za enako hitrost in posledi?no manj?a poraba.

 

 

Napisano

Jup, to je bila prva stvar ki sem jo opazil. Bolj odziven avto. 

...in bolj tiho delovanje motorja. Jaz sem kar pozabil, da vozim traktor.

 

 

Napisano

A vidva to resno?

 

Jaz do zdaj nisem vedel, da sem enkrat v avto nato?il to ultra super mega gorivo in glej, umrl bi, pa ne bi vedel, ?e ne bi tu prebral, da ga imajo na avtocesti pri Radovljici. Na avtu pa nisem ?isto ni? opazil. Ne na porabi, ne na odzivnosti, ne na ni?emer.

 

No, mogo?e zato, ker sem na avtocesti vklopil tempomat in nisem dr?al gas z nogo. Ampak pospe?eval sem pa brez tempomata. In nobene razlike. Dobro, ?tart je bil itak ?e s tisto nafto, ki je bila v ceveh. Po 150 kilometrih, ko smo ?li od Nove Gorice v te na?e hribe, pa sem vozil brez tempomata. In ravno tako nobene bistvene in opazne razlike.

 

Glede na reklamo bom res poskrbel, da bom nekaj rezervoarjev napolnil samo s to nafto, pa da vidim. ?e je res tako dobra, potem bo po teh na?ih hribih kar asfalt kopalo ven...

Napisano

Mene je ?ist prepri?al :D

 

 

v bistvu mi je avto ?e crknil samo ?e ne vem...

33112_1.png

Napisano

A vidva to resno?

 

Jaz do zdaj nisem vedel, da sem enkrat v avto nato?il to ultra super mega gorivo in glej, umrl bi, pa ne bi vedel, ?e ne bi tu prebral, da ga imajo na avtocesti pri Radovljici. Na avtu pa nisem ?isto ni? opazil. Ne na porabi, ne na odzivnosti, ne na ni?emer.

 

No, mogo?e zato, ker sem na avtocesti vklopil tempomat in nisem dr?al gas z nogo. Ampak pospe?eval sem pa brez tempomata. In nobene razlike. Dobro, ?tart je bil itak ?e s tisto nafto, ki je bila v ceveh. Po 150 kilometrih, ko smo ?li od Nove Gorice v te na?e hribe, pa sem vozil brez tempomata. In ravno tako nobene bistvene in opazne razlike.

 

Glede na reklamo bom res poskrbel, da bom nekaj rezervoarjev napolnil samo s to nafto, pa da vidim. ?e je res tako dobra, potem bo po teh na?ih hribih kar asfalt kopalo ven...

Pa si v Radovljici res tankal to super duper gorivo... ali si tankal navaden dizel ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tale omv super duper maxx me mal spominja na calvo tuno...

 

ostala goriva bi bila rada kot omv maxxmotion

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej ne recem, da ne tece bolj mirno (isto Shell V power diesel), ampak da je 1l razlike pa da so obcutno boljsi pospeski, to pa ne :-) - razen ce je Calvo, pol pa ja

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pri meni je bil liter?ek manj. Zakaj in kako? Ne vem. Se spomni kdo, ko sem napisal, da sem ga tankal na ?e?kem po nesre?i inda sem naredil rekord z enim tankom. Da ne govorim, kako je avto potegnil.Neverjetno.

Fak, bo kdo ?e mislil, da delam na omv. :)

 

 

Napisano

Ne vem sicer zakaj Primorci potrebujejo zimsko nafto. Kak?na zima pa je tam dol...

Raje ga naj k nam prpelajo.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Itak. od 0 m do 2.864m. Povpre?na vi?ina slabih 600m. (z vozilom lahko prileze? do cca 2.050m nadmorske vi?ine)

Ja smo kar hribolazci :P

Pa burja +100 km/h pa - neki pod ni?lo in smo kot v Sibiriji... :blink:

Napisano

Pa mi imamo goro na obali St. Markovec vi?ina 260 m. Valjda rabi? zimsko nafto gor na na?em o?ku.

 

 

Napisano

Po moje se bo s tem gorivom spla?alo pripeljati nazaj na tretji tir do Kopra staro dizelco

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Naj se kdo testira in POROCA! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bi testiral, pa nimam kje.

?e nima? kje lahko gre? na Vransko.Imajo lepo pisto.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.