Skoči na vsebino

Mazda 6 2009 - Nihanje obratov v prostem teku in voznji pri 2500rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje case se mi dogaja, da je avto obcasno kar tezko lepo mirno vozit pri konstantni hitrosti. Recimo, ko vozis po ravnino za nekom in cisto rahlo pritiskas na plin. Ce vozis tako pri cca. 2500rpm v 2 ali 3 prestavi obcasno obrati zanihajo in avto malo cukne (obrati padejo na 2300 in potem skocijo nazaj na 2500). V kolikor pospesujes ali vozis z malo vec gasa, ni nobenega problema.

 

Prav tako pa se obcasno (ne vedno!) isti dogaja v prostem teku. Obrati so lepo na cca 700 potem pa kar zanihajo za 100 in cuti se, da masina potrese.

 

Se komu sanja sanja kaj bi lahko bilo? Avto je bil ravnokar na rednem servisu kjer so bili menjani vsi filtri.

Napisano

Pa si ti pregledal ?obe po tisti zadevi z DPF?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nop, nic se ne, zato sprasujem kaj preverit :)

kako je pa s porabo zadnje dni? Jaz bi pogledal ?obe in IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ni nic takega, to so lahko tud samo zimaki. Poglej to dvoje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Veselje. Kok se mi pocasi ne da vec :|

 

Mogoce kdo ve ... pelko dela to ali je potrebno iskat koga drugega?

Napisano

Bi pomagalo, ce bi prvo poizkusil s kaksnim aditivom za ciscenje sob? Ali to nekako ne bo 0 kaj pomagalo?

Napisano

ma probi, (aditiv je poceni) verjetno ne bo nc boljse, ampak ne stane toliko, da bi ful izgubil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni preden je scv (imv) ?teknil so mi tudi nihali obrati pod prostim tekom. Potem eno jutro pri par stopinj minusa ni v?gal... In za?el uga?at na mestu. Menda se ga da tud spucat, na yt je posnetek. Koliko pa pucanje pomaga pa ne vem.

Napisano

Ok, tole gre pod nujno na servis. Poraba se je EXTREMNO povecala (ponavadi je bilo za 1/4 tanka = 250km ... sedaj 150), stevec za bencin vidno pada.

Plus zopet dobil DPF lucko. Ampak zanimivo, DPF lucko sem dobil sedaj ze 3 krat. VEDNO na istem mestu se prizg in potem vedno na istem mestu ugasne.

 

Sem ze na kontaktu in tole gre v popravilo. Se bo preverilo ali so injektorji, imv, dpf, egr, .....

Napisano

 VEDNO na istem mestu se prizg in potem vedno na istem mestu ugasne.

A se ne pelje? ti mimo dav?ne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne, moja redna tura je ziri->smrecje->podlipa->vrhnika->ljubljana-polje ... in potem domov v obratnem vrstnem redu :)

 

lucka, pa se mi vedno prizge na poti domov pri gostilni mlincek in potem pri zdravstvenem domu v zireh ugasne:

https://www.google.si/maps/dir/46.0269675,14.1671533/46.0472727,14.1118881/@46.0370098,14.1217206,5333m/data=!3m2!1e3!4b1!4m2!4m1!3e0?hl=en

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, da napisem nadaljevanje.

 

Injektorji so se vzeli ven in sem jih dal na pregled. Izkazalo se je, da so vsi OK in ni 0 narobe z njimi. Naredila se je se prisilna regeneracija DPF-ja.

Avto je deloval ok, danes pa se je cukanje vrnilo (zadeva ni nekaj tako moteca in pogosta) in sem prec posumil, da nekaj ni ok. Na poti proti domu se mi je na isti lokacijo kot do sedaj zopet prizgala DPF lucka, ki je seveda potem ugasnila.

 

Nekaj casa bom se toleriral tole J.. DPF-ja potem pa bom imel dovolj in gre stran.

Napisano

?e ti lahko malo pomagam... jaz sem imel zelo pogoste regeneracije in tudi DPF lu?ko sem zaradi tega fasal. Raziskovalo se je vse mogo?e od injektorjev (obnovljeni vsi ?tirje), EGR, DPF je bil razstavljen, sonde preverjene. Servis je ?e obupoval in so predlagali obnovo turbine, kjer se je pa pol po?asi vse skup nehalo, ker je bil stro?ek ?e precej velik. Tako je DPF letel ven ampak avto je ?e vedno imel te?ave, tako da ga je du?ilo oziroma ni bilo mo?i ob?asno. Ko se je to dogajalo je vedno za?el z regeneracijo in sem mislil, da je to zato, ker je DPF ?e oreng zabasan in ga zato du?i.

 

V glavnem bottomline, kar sem moral na koncu sam pogruntat, je bil zapacan MAF senzor (?e verjame? al pa ne). ?e sprej za ?i??enje je pomagal ampak sem ga vseeno zamenjal. Tako, da predlagam, da za?ne? s takimi zadevami. MAF majo prakti?no vse Mazde enakega zadnji 20 let in ne glede bencin ali dizel, tako da ga bo? z lahkoto na?el.

33112_1.png

Napisano

Morem tudi jst preverit ta MAF ker imam kar pogoste regeneracije. Na cca 140km. In poraba je kr visoka 7.5l do 8.0 pomojem je najboljse da kr od fotra vn vzamem pa probam. A cx5 2.2 dizel ma isti MAF.

www.trziskisladoled.si

Napisano

mislim, da je vse isto... sicer je pata ko lahko dostopen, da bo? takoj preveril.

33112_1.png

Napisano

Jest mislim da ima CX 5 drugacnega. Je pa res da imajo skoraj vsi istega ( Mazda 2,3,5,6, CX7, 323, 626, MX5, Premacy, RX8 ). Za zacetek ga lahko tudi samo spucas z nameskim cistilom pa bos videl, ce je kaj bolje :)

Napisano

To pa zanimivo da ima Maf senzor tak vpliv na Dpf. Jst zaenkrat nimam nekih tezav, regeneracije mi dela med 200-220km, poraba 6-6,5L, edino kar me moti je povecanje nivoja olja, po prevozenih 6000km je olje slab cm nad max na sipki.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Iceman ce bos rabil sprej ga imam jaz doma od liqui molly pa lahko stestiras. Ce me spomin ne vara imas ti v staremu delu kranja nek gostisnki obrat in ti ga lahko spotoma tam tudi pustim, saj trenutno delam na Brdu, ker naso stavbo na bledu prenavljajo :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Se bom kar tukaj pritaknil...

Pri 190.000 km so se mi za?ele delat regeneracije na 160 do 200 km.Poraba je ?la z 6,2 na 6,7 olje je naraslo pri 12.000 km po menjavi ?ez x.Samo enkrat se mi je pri?gala dpf lu?ka in se nato na avtocesti  izklopila. Motor R2AA 120Kw.

Avto vle?e normalno cuknil ni nikoli.Vozim pa najve? avtocesto 70 km na dan.

https://poraba.com/usage_view.php?carid=7060

Menjal sem olje,podlo?ke injektojev,ki so bile ok,sito ?isto.

Odmontiral egr ,ki je bil skoraj ?ist,

nabavil nov maf senzor(kitajski)

https://www.aliexpress.com/item/Original-Mass-Air-Flow-Meter-MAF-Sensor-For-MAZDA-3-5-6-PROTEGE-MX-5-MIATA/32815734341.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.j1mpsE

naredil stati?no regeneracijo,kalibracija injektotjev,ponastavil egr.

Vrednosti novega maf v forscan so podobne kot s starim in zdaj me zanima,?e tudi ta meri narobe ali je dpf zabasan.

 

maf na minimim 1,8v do 4v na obratih

maf dsd (?eljena vrednost ra?.) 7 g/s-60 g/s

maf pretok se giblje podobno kot ?eljeni mu sledi 7 g/s-60 g/s 

ob regeneraciji ?eljena dsd vrednist posko?i na 125 g/s pretok ostaja okoli 60 g/s.

 

regeneracija se pri?ne,ko diferen?ni senzor EXH PRES za?ne poskakovat ?ez 2v,ko kon?a se giblje okoli 1v.

 

Nikjer nisem na?el kak?ne bi morale biti  vrednosti pa me zanime ,?e bi kdo preveril na forscsn pri svojem?Rad bi vedel vsaj pribli?ne vrednosti.

Napisano

Jsm mam 2.0dizla in sem pr svojem mal preveril maf vrednosti, ?e ti je kaj v pomo?.

pod prostim tekom imam 4,7g/s (topel motor), med vo?njo pa so vrednosti do 55g/s (lagana vo?nja do 2200rpm).

lahko ti pa po?ljem cvs datoteko iz forscana in si jo ogleda? na svojem, samo sem mel ?e druge pide prikazane, injektorji....k me je zanimalo ?e so se kaj raz?telali

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mam 5900x in se mi ne splača menjat za x3d. Sploh, ker občasno urejam kake video posnetke za lastno uporabo. Če bi menjal za x3d bi bilo par procentov razlike pri kaki igri. Pa še to je odvisno od špila. Proc sem dobil takoj ko je prišel na trg in o x3d ni blo ne duha ne sluha :).
    • Včeraj, ko sem šel  z 6-ko v Ljubljano, me je en švabo rešil plačila kazni na avtocesti. Namreč, kar nekje tam  pri Divači je stala bela škoda in noter ostrostrelec (radarska pištola) Ali kako se že reče temu.  Švabo  je prehiteval eno Teslo z 130/ uro. Jaz pa za njim in komaj sem čakal, da se umakne ma svoj pas. In takrat zagledam organe pregona, ki opravljajo svoje poslanstvo.  Je pa zato moj kolega plačal davek, ko smo šli popoldne v Cerkno. Bili so skriti za enim ovinkom ( nato je bila dolga ravnica.) Omejitev 50km/uro. Kao naselje. Na cesto je kar skočila mlada, čedna uniformiranka. Namerili so mu 73km/uro.Seveda je sledilo takoj obvezno  pihanje, pisanje kazni. In podelitev 3 točk za prvo mesto. Največji smeh je bil, ker ni lovil tisti aparat za izpisovanje kazni. Ni bilo povezave. Pa je hodila gor in dol po parkirišču, nato je šla na drugo stran ceste, pa pod cesto. Vse skupaj je bilo res smešno. Na koncu je nekako uspelo, a ni natisnilo. QR kode. Nato smo videli do Kopra #e dve patrulji. Izgleda, da do imeli kako akcijo.          Ne, meni se ni zdelo pri vsem tem nič spornega. Pač takih situacij je vsak dan na cesti kolikor hočeš. 
    • In to mi razlagaš zakaj? Ker sem se mogoče zaletel v idiota al kako? Tale debata postaja iz trenutka v trenutek bolj čudna in zmešana. 
    • Ni se potrebno nobenemu klanjat, samo moraš bit na cesti "žvelt". To pomeni, da hitro reagiraš, pogledaš na brzino v vzvratno ogledalo in že skočiš na drugi pas. Pazit moraš nase in na druge v prometu. Imeti moraš reflekse in oči na pecljih. Predvidevati moraš dve potezi vnaprej, kaj bo kdo naredil. Preventiva in  ne kurativa. Vježbaj. 
    • Mi smo šli letos na morje z našo mx-30. Razlog, da smo v pričakovanju novega avtomobila, stara cx-5 pa že prodana. Tako, da nam drugega ni preostalo. Relacija novo mesto - medulin preko Kočevja. Enkrat polnjenje vmes na postajališču Ina - lepenica pred rijeko. Od doma do tam 120 km. Doma napolnjen na 100%. Ko sem začel s polnjenjem je kazalo dometa se 45km. Je pa res, da sem zadnjih 10 km avtoceste pred polnilnico povečal hitrost na 130-140. Največ gre 145km/h. potem ga zmanjka. Drugače pa max 110km/h. Po lokalnih pa po omejitvah oz. Malo nad izven naselij. V 35 minutah smo jo napolnili na 92%. Po polnjenju smo imeli do cilja se 135km, ki smo jih zmogli brez problema. Na koncu zopet malo povečali tempo, tako da je ostalo na cilju dometa se cca 40km. Je bil pa kar naložen avto in klima napolno. Šli smo kar malo skeptično na pot, glede na to na da nikoli ne uporabljamo javnih polnilnic, ampak na koncu vse bp. Poraba po bc 18,5kwh/100km. To so realne številke. Domet do 150km je realen pri hitrostih 110km/h in ne 130 oz. 140. Itak pa ne moreš spraznit baterije do konca.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.