Skoči na vsebino

Variabilna jermenica za odmicno gred - Mazda 6


Priporočeno sporočilo

?ivjo!

 

Moj voz (Mazda 6 2005 2.0i karavan) je ?e nekaj ?asa pri Pelkotu in je po menjavi ketne in cele garniture imel kar precej ?udnih te?av... Od visoke porabe, do ?udnih zvokov in na koncu zopet ropotanja ketne. Pelko trdi, da je najnovej?i krivec variabilna jermenica za odmi?no gred, za katero o?itno ni druge re?itve kot dobiti original.

 

Ima kdo izku?nje s tem in ve kje to dobiti? Sicer mi ostane samo preko kak?nega cosmosa za 700?. :(

 

Najlep?a hvala za kaker?enkoli info!

hermelin

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pred menjavo pa ni bilo problemov? Kaj je bil razlog za poseg, veliki servis ali?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pred menjavo pa ni bilo problemov? Kaj je bil razlog za poseg, veliki servis ali?

 

Tefloni (al kako se ?e re?e) so bili fu? in se je olje v motorju ?galo in pacalo sve?ke. Ob velikem servisu je opazil, da je tudi ketna raztegnjena, tako da je zamenjal celotno garnituro. Ta je bila naro?ena iz tujine zaradi velike razlike v ceni v primerjavi z originalom. Kmalu po menjavi so se za?ele pa te?ave (pri ve?jih obratih se je nek "????" zvok sli?alo, poraba itd...). Na koncu je za?elo ?e vse skupaj klenkati kot dizel... 

 

Torej ja, pred menjavo ni bilo teh problemov, sedaj pa izgleda kot da ta neoriginalna jermenica ne prenese napora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sorry to potem ni tvoj problem, vztrajaj da se naredi do konca. Ce jemlje tako robo je njegov problem in strosek

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naj na autodocu vzeme imas vsaj garancijo, dobre cene in priznane znamke. Se pa strinjam, da to ni tvoj problem, ampak njegov.

V najslabsem primeru vzemi iz razbite ker to ne crkne kar tako. Ima pa 1.8 in 2.0 isto ketno.

Kataloska: LF0112201

 

https://www.autodoc.si/search?keyword=LF0112201

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sorry to potem ni tvoj problem, vztrajaj da se naredi do konca. Ce jemlje tako robo je njegov problem in strosek

 

No, da smo po?teni, sem bil opozorjen, da nova garnitura original je 1500, medtem ko iz anglije je 300. Jasno mora bit nekje razlika v kvaliteti. Sedaj se je izkazalo, da samo tista jermenica ne zdr?i napora. Vpra?anje je sedaj samo koliko sem te?en glede stro?kov. Tisto ki je na novo kupil jasno ne krijem, tale cena jermenice mi pa najbr? ne uide.

 

Naj na autodocu vzeme imas vsaj garancijo, dobre cene in priznane znamke. Se pa strinjam, da to ni tvoj problem, ampak njegov.

V najslabsem primeru vzemi iz razbite ker to ne crkne kar tako. Ima pa 1.8 in 2.0 isto ketno.

Kataloska: LF0112201

 

https://www.autodoc.si/search?keyword=LF0112201

 

Hvala! Ampak mislim, da samo jermenice ne bom dobil takole. Za ketno je rekel da NI ista (in jo ima sedaj iz tega paketa iz anglije + ostala garnitura), ?e se prav spomnem. ?e pa je, potem pa, pozna kdo kaj razbitega? :D Bom pogledal na avto.net itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po kataloski stevilki ima 1.8 in 2.0 isto ketno 2.3 pa svojo :). Jermenico ima pa 1.8 svojo in 2.0 ter 2.3 svojo. Tudi na strani mi tako najde. 

Tu imas stran s stevilkami pa se malo poigraj :)

 

http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/C1/1200AA/2G84052/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po kataloski stevilki ima 1.8 in 2.0 isto ketno 2.3 pa svojo :). Jermenico ima pa 1.8 svojo in 2.0 ter 2.3 svojo. Tudi na strani mi tako najde. 

Tu imas stran s stevilkami pa se malo poigraj :)

 

http://mazdaepc.com/parts/MAZDA%206/AEGA09/C1/1200AA/2G84052/

 

Hvala!!

 

Samo kot izgleda mi ne uide ta visoka cena. Po Pelkotovih besedah je ta del (jermenica) "za enkratno uporabo", tako da iz razbitij nemorem vzet. Je res tako?

 

Pa tudi tega ne zastopim kaj so te cene? Zakaj je Pelko citiral 700? za original del (ta iz kompleta iz anglije je o?itno pre?ibek ali nevem kaj...)??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam pismo ze tako se zelo redko menja ketna pri bencinarjih, da pa potem se vsa ta garnitura in jeremnica... Ponavadi, ce ze samo ketna pa je to to. Koliko pa ima avto km ? Jebiga ce ne bo pa denarnica lazja za 700?, kar je pa ze ena tretina vrednosti avta :/. Ce te kaj tolazi sem jest tocno toliko dal za generalko motorja (poraba olja) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam pismo ze tako se zelo redko menja ketna pri bencinarjih, da pa potem se vsa ta garnitura in jeremnica... Ponavadi, ce ze samo ketna pa je to to. Koliko pa ima avto km ? Jebiga ce ne bo pa denarnica lazja za 700?, kar je pa ze ena tretina vrednosti avta :/. Ce te kaj tolazi sem jest tocno toliko dal za generalko motorja (poraba olja) :)

 

Ma ja.. lej nevem. :/ Da se pa ti mal bols po?uti? sem pa jaz dal ?e veliko ve? za generalko (tudi zaradi olja), nakar se izka?e da je tudi ketna ?la in je sedaj cela norija okoli tega ker zadeva ne dela (pri vi?jih obratih za?ne motor ?agat, kar se slab?a do te mere, da se sli?i kot dizel... + poraba, ne vle?e itd). In po najnovej?ih ugotovitvah ni druge kot ta del ?e za dodatnih 700? nabavit, ker ni? drugega kot original naj nebi zaleglo.

 

Bi pa res ?e zadnje dve zadeve vpra?al vas majstre. Del iz kataloga je 12-4X0. V tem ki si ga linkal je cena 376,87?, ko pa na servise kli?em pa citirajo najmanj 700?. Ali je kak?na druga opcija za to naro?it po ceni bli?je katalogu? Drugo pa, po kak?ni logiki je to za enkratno uporabo, da ne moremo iz razbite ma?ine vzet?

 

Najlep?a vam hvala vsem! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja.. lej nevem. :/ Da se pa ti mal bols po?uti? sem pa jaz dal ?e veliko ve? za generalko (tudi zaradi olja), nakar se izka?e da je tudi ketna ?la in je sedaj cela norija okoli tega ker zadeva ne dela (pri vi?jih obratih za?ne motor ?agat, kar se slab?a do te mere, da se sli?i kot dizel... + poraba, ne vle?e itd). In po najnovej?ih ugotovitvah ni druge kot ta del ?e za dodatnih 700? nabavit, ker ni? drugega kot original naj nebi zaleglo.

 

Bi pa res ?e zadnje dve zadeve vpra?al vas majstre. Del iz kataloga je 12-4X0. V tem ki si ga linkal je cena 376,87?, ko pa na servise kli?em pa citirajo najmanj 700?. Ali je kak?na druga opcija za to naro?it po ceni bli?je katalogu? Drugo pa, po kak?ni logiki je to za enkratno uporabo, da ne moremo iz razbite ma?ine vzet?

 

Najlep?a vam hvala vsem! :)

Vpra?aj ?e v Avstriji, Nem?ijo Anglijo

 

Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vpra?aj ?e v Avstriji, Nem?ijo Anglijo

 

Iz anglije imam zdaj malo strahu, ker ta garnitura je od tam, pa ne ?tima ta del.

 

Mogoce probaj se na uradnemu servisu v nemciji/avstriji. Pri nas so itq take cene, da te srt prime.

 

Nimajo ni? skupnega s tistimi iz tvojega linka ja! :o

 

Ja saj tako kot pravita sem ?el klicat, pa sem bil kakih 15min prepozen, ker servise prej zapirajo.

 

Pravi sedaj, da je tudi iz razbitine ok "?e je vredu del"... Kaj pa jaz vem a je vredu al ne. :D No, bom po?akal na avstroogrske cene.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je to prej izjema kot pravilo, da gre ketna in jermenica pri prvi generaciji benz, mislim da bi moralo biti ok. Neves pa seveda nikoli, zato se pa raje pozanimaj za cene pri nasih sosedih ce ne pa sam pretehtaj kaj se ti bolj splaca... 700e ali iz ene razbite:). Moja je imela cez 300k km pa je bilo se vse original in je laufalo, kot novo. Je bila pa 1.8 :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa kar komplet drug motor, a najde kaj ugodnega?

 

Ce ne drugega imas potem za rezervne dele, ne vem.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Pravi sedaj, da je tudi iz razbitine ok "?e je vredu del"... Kaj pa jaz vem a je vredu al ne. :D No, bom po?akal na avstroogrske cene.

 

Problem je po mojih izku?njah v tem, da ?e te jermenice rade grejo, oziroma z leti dobiva luft ti rabljena bolj malo pomaga, je loterija. Ne vem to?no kak?na je ampak verjetno ne dosti druga?na kot pri enem izmed mojih biv?ih avtov s tem sistemom. Ko dobi luft se ?al menja ker druga?e je vse zamaknjeno. 

Kar se ti?e delov je pa ?udno, da je ponaredek tako slab, da je potem vse ?lo v maloro v tako kratkem ?asu.  :vskalo: Tudi povi?ana poraba zaradi lufta v jermenici mi ne grejo skupaj. In ne vem kaj si hotel re?i s tem, da jermenica ne zdr?i napora. A prej ga je, zdaj ko je nova ketna pa ne ve?? Skoraj pa dvomim, da bi Pelko storil tako amatersko napako in narobe blokiral odmi?ne in glavno gred in zamaknil vse skupaj, ko je menjal ketno, ali jo celo za kak zob dal narobe gor. Ker potem bi pa lahko tudi jermenico kaj narobe ?ponal verjetno. RAZEN, ?e je prva (nova) ketna bila tako zjahana, da ti je jermenico zjebala. Potem bi bilo pa bolje vse skupaj pustiti ker ketno se res nikoli ne menja razen, ?e je res ?e glasna ali pa toliko zamaknjena, da ra?unalnik za?ne metati napake ven. ?e tega ni delalo bi bilo bolje pustiti ?e nekaj ?asa? Vsaj pri avtih, ki jih poznam je tako. Nisem zasledil podatka, koliko kilometrov je sploh imela ma?ina, da ima ?e raztegnjeno ketno? 

V glavnem men je mal ?udno, da je po menjavi za?elo tole zajebavati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da je to prej izjema kot pravilo, da gre ketna in jermenica pri prvi generaciji benz, mislim da bi moralo biti ok. Neves pa seveda nikoli, zato se pa raje pozanimaj za cene pri nasih sosedih ce ne pa sam pretehtaj kaj se ti bolj splaca... 700e ali iz ene razbite:). Moja je imela cez 300k km pa je bilo se vse original in je laufalo, kot novo. Je bila pa 1.8 :)

 

Sem klical po Avstriji in najceneje je v celovcu za dobrih 500?. ?e vedno je stro?ek... Zdaj pa klicarim ?e glede razbitin, ampak pravi Symon, da je to bolj slab pristop. :/

 

Kaj pa kar komplet drug motor, a najde kaj ugodnega?

 

Ce ne drugega imas potem za rezervne dele, ne vem.

 

Uff.. Neprijetno je, da je bil cel motor obnovljen, generalka pa?. Potem pa so se za?ele te?ave, tako da zdaj, ?e je RES samo jermenica problem, ajde, dam pare pa naj dela. Kdo je prej vedel, da se bo tako kompliciralo.

 

Problem je po mojih izku?njah v tem, da ?e te jermenice rade grejo, oziroma z leti dobiva luft ti rabljena bolj malo pomaga, je loterija. Ne vem to?no kak?na je ampak verjetno ne dosti druga?na kot pri enem izmed mojih biv?ih avtov s tem sistemom. Ko dobi luft se ?al menja ker druga?e je vse zamaknjeno. 

Kar se ti?e delov je pa ?udno, da je ponaredek tako slab, da je potem vse ?lo v maloro v tako kratkem ?asu.  :vskalo: Tudi povi?ana poraba zaradi lufta v jermenici mi ne grejo skupaj. In ne vem kaj si hotel re?i s tem, da jermenica ne zdr?i napora. A prej ga je, zdaj ko je nova ketna pa ne ve?? Skoraj pa dvomim, da bi Pelko storil tako amatersko napako in narobe blokiral odmi?ne in glavno gred in zamaknil vse skupaj, ko je menjal ketno, ali jo celo za kak zob dal narobe gor. Ker potem bi pa lahko tudi jermenico kaj narobe ?ponal verjetno. RAZEN, ?e je prva (nova) ketna bila tako zjahana, da ti je jermenico zjebala. Potem bi bilo pa bolje vse skupaj pustiti ker ketno se res nikoli ne menja razen, ?e je res ?e glasna ali pa toliko zamaknjena, da ra?unalnik za?ne metati napake ven. ?e tega ni delalo bi bilo bolje pustiti ?e nekaj ?asa? Vsaj pri avtih, ki jih poznam je tako. Nisem zasledil podatka, koliko kilometrov je sploh imela ma?ina, da ima ?e raztegnjeno ketno? 

V glavnem men je mal ?udno, da je po menjavi za?elo tole zajebavati.

 

Hja, potem moram kar novo gledat o?itno, ?e je taka re? s tem. Kilometrov nima veliko, slabih 170k. 

 

Ma jaz niti nevem zadosti o tem... ?e ti kaj ve? pove sem si napisal vse te?ave, ki so se pojavile:

 

- "trrrr" zvok, ki je najprej bil nad 3000 obratov, potem pa se je ni?al in je sedaj ?e pri 2000,
- "traktor" pri nizkih obratih
- avto enostavno nima take mo?i pri pospe?evanju kot bi moral, sploh pri nizkih (okoli 2000) se matra kot da bi bil pod obrati (tisto nizko brnenje pri kateremkoli avtu)
- pri speljevanju ugasnil in ga 5min nisem mogel pri?gat,
- koda p0012, torej te?ava z odmi?no gredjo in ne s senzorjem, 
- na gred (p0012) ka?e tudi OBUPNA poraba.
 
To je vse za?elo delati PO menjavi ketne, ki naj bi bila raztegnjena. Sam nisem pred servisom zasledil nobenih drugih te?av kot poraba olja, ?ganje olja, in posledi?no zamazanje sve?k in crkovanje motorja. Je menjal dva kompleta za 300? pa vedno ista zgodba. Zdaj pa pravi, da je dosti heca in da je o?itno problem ta jermenica. Glede tega kaj je naredil ok in kaj ne ?al ne vem povedati ni?. 
 
Je iz teh na?tetih problemov kaj bolj jasno kaj se je zgodilo in ali je res jermenica? Preden dam 500? skozi vrata...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Napaka na odmi?ni zna vsekakor nakazovati na to, da je sistem zaznal preve? zamaknjene odmi?ne. Nekateri avti se celo ustavijo, ko zaznajo, da je ketna raztegnjena preve?, da so ventili zaradi zamika ?e blizu batom po doma?e. Skratka nekaj bo na tej zadevi (?eprav ?e na hitrco brskam po netu, ne najde nobenih problemov s ketno za te motorja, pa verjemi, ponavadi se kar hitro najde na netu debate o pogostih napakah). Zakaj sta pa dva kompleta crknila mi pa ni jasno. 
??e vedno mi je ?udno, da bi se ketna pri 170.000 km raztegnila in mi je ?al, da se jo je sploh menjalo.  :ne vem: Jaz bi rekel, da naj Pelko stoji za svojim delom, ?e je menjal kljub temu, da ketna prej ni imela te?av.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo na hitro se oglasim in da ne bo pomote ni namen  blatenja nobenega.  Sam ima ?e drugo mazdo z 2.0 bencin in pri obeh preko 210kkm pa se ketna v nobenem primeru ni sli?ala kaj ?ele da bi avto ?udno delal pri obeh je cca je 0,5l do 1l max poraba olja  na 20kkm. Odkrito povedano  deluje mi  da gre za neko ?love?ko napako pri  popravilu, pa je pri?lo do  druge okvare ki je za izvajalca cenovno neugodna in potem,  ta  krivdo  zvali na nek okvarjen del  v motorju kateri bo na tvoje stro?ke'' bil zamenjan'' in tako  v ve?ini pokril napako  ki se je zgodila pri izvedbi-da  na koncu ne bo slabega glasa za mehanika in velikega manjka v denarnici ?e me razumete(  ?al se to dogaja)  

Mislim pa da  Peljko  v svoji mehankarski karieri ve kaj po?ne, ?e pa je bil storjen njegov kiks ali  kiks zaposlenega  pri posegu naj pa tudi odpravi napako- ne na tvoje dodatne stro?ke.  Upam da boste re?ili  primer kar seda ugodno

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Napaka na odmi?ni zna vsekakor nakazovati na to, da je sistem zaznal preve? zamaknjene odmi?ne. Nekateri avti se celo ustavijo, ko zaznajo, da je ketna raztegnjena preve?, da so ventili zaradi zamika ?e blizu batom po doma?e. Skratka nekaj bo na tej zadevi (?eprav ?e na hitrco brskam po netu, ne najde nobenih problemov s ketno za te motorja, pa verjemi, ponavadi se kar hitro najde na netu debate o pogostih napakah). Zakaj sta pa dva kompleta crknila mi pa ni jasno. 

??e vedno mi je ?udno, da bi se ketna pri 170.000 km raztegnila in mi je ?al, da se jo je sploh menjalo.  :ne vem: Jaz bi rekel, da naj Pelko stoji za svojim delom, ?e je menjal kljub temu, da ketna prej ni imela te?av.... 

 

 

Saj to je tisto, da prej tega NI kazalo. ?ele PO menjavi! Tako da nekaj grozno mlahava ketna tudi ni mogla bit?! Nevem res... Saj ne re?em, kdaj se poigram malo z speljevanjem, ko je motor ogret, ampak da bi se pa kar tako raztegnila je pa tudi ?udno. 

 

Dva kompleta nista crknila, le pri obratih nad 2.5k za?ne tak ?agast zvok spu??at, kar se je pri prvem poslab?alo do te mere, da je motor bil sli?ati kot traktor in celo uga?al. Pri drugem pa enak za?etek. Naj bi bilo zaradi jermenice. Sam nevem o tem zadosti, da bi znal ocenit ali je to to ali ne. Tudi poraba je bila katastrofa itd..

 

Hja.. Stoji toliko, da imam njegov nadomesten avto, sedaj pa naj bi pla?al pa? za del, ne pa za dodatno delo. Kaj ?em... 

 

Samo na hitro se oglasim in da ne bo pomote ni namen  blatenja nobenega.  Sam ima ?e drugo mazdo z 2.0 bencin in pri obeh preko 210kkm pa se ketna v nobenem primeru ni sli?ala kaj ?ele da bi avto ?udno delal pri obeh je cca je 0,5l do 1l max poraba olja  na 20kkm. Odkrito povedano  deluje mi  da gre za neko ?love?ko napako pri  popravilu, pa je pri?lo do  druge okvare ki je za izvajalca cenovno neugodna in potem,  ta  krivdo  zvali na nek okvarjen del  v motorju kateri bo na tvoje stro?ke'' bil zamenjan'' in tako  v ve?ini pokril napako  ki se je zgodila pri izvedbi-da  na koncu ne bo slabega glasa za mehanika in velikega manjka v denarnici ?e me razumete(  ?al se to dogaja)  

Mislim pa da  Peljko  v svoji mehankarski karieri ve kaj po?ne, ?e pa je bil storjen njegov kiks ali  kiks zaposlenega  pri posegu naj pa tudi odpravi napako- ne na tvoje dodatne stro?ke.  Upam da boste re?ili  primer kar seda ugodno

 

Ma poraba olja je bila nora in kadilo se je zadaj ko tank... Tista generalka je ?e bila upravi?ena, ampak zakaj je ketno menjal pa nimam pojma. Tudi najbr? resnice nebom izvedel, ?e je kako druga?na kot predstavljena. Kregal se pa s ?lovekom res nebi, ker je bil do sedaj fer. Mislim, dejansko je kupil dodaten set na lastne stro?ke in je SPET ?la tista jermenica rakom ?vi?gat. Zdaj lahko bi ga lovil na citirano ceno, ampak original del pa? stane kolikol stane... :/ Razen, ?e riskiramo z rabljenim iz razbitine, ki jih pa tudi ni na pretek.

 

Hvala vsem!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.