Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je robz napisal:

To mi je nekdo ze priporocal, mozno, da celo ti. Hvala, ampak mi je tale ekrancek na armaturi tako grd, da grem rajs senzorje vgradit :D idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

Saj ta ekran se verjetno z malo iznajdljivosti da montirat tudi kam drugam ne na armaturko. Kak bi se kamera povezala na vgrajen ekran ne vem , če pa hočeš samo senzorje z piskom je pa zelo simpl kablovje semlepo skrije pod gume ob vratih tako da se sploh ne vidi. Meni je na ženini M2 vzelo približno 3 urce časa ( je treba odbijač dol vzet). Senzorji so pa na mimovrste mislim da nekje 18€.

Napisano

@robz jst sm na bivši šestki mel kamero montirano in brez dodatnih zaslonov ali projeciranja na obstoječ infotainment. Imel sem tole: 

 

To montiraš na vzvratno ogledalo in je to to. Hotu sem met tako, k ma samo del ogledala ekran, da lahko nemoteno uporabljaš še ogledalo.
Moral pa sem:
1. speljati kabel iz zadnjih vrat do vzvratnega ogledala (največji problem je biu dobit kabel čez tisto gibljivo gumo, ki je potegnena iz zadnjih vrat do karoserije)
2. prheftat tole "novo ogledalo" na starega, dobiš gumice zraven tak da noben problem
3. speljat kabel od vzvratnega ogledala do 12V napajanja (to sem speljal do sredinske konzole in tam mel vštekano)

Napisano
pred 20 urami je robz napisal:

 A je tezko montirat, kako povezes oz. kam skrijes kable od havbe do armaturke:)

 

Ni tezko, le cajt gre, ker je priporocljivo delati pocasi, da cesa ne potrgas. Lahko das kabel s signalom v tapeto pod strop, jaz sem se sicer odlocil peljati pod plastiko pod vrati in potem po prednjem stebricku do stropa in do ogledala.

 

Elektricno napajanje vezes na luc za vzvratno voznjo (da se takrat kamera vklopi) in to je to.

 

pred 19 urami je robz napisal:

 idealno bi bilo, da se kamera poveze na vgrajen ekran, ce je to sploh mozno...

 

Je mozno, samo prej preveri, da sta zadevi zdruzljivi. Pri avtomatikih je to lazje, ker je zelo verjetno, da je ze tovarnisko tako programiran radio, da gre pogledat video vhod, ce je tam signal.

Napisano (urejeno)

Potem raje vzami tole. Snema spredaj in zadaj. Slika je pa fenomenalna in se nisem videl boljse slike od aftermarket zadev. Sliko ti prikazuje cez cel enkran in se vidi odlicno tako podnevi, kot ponoci. Med voznjo lahko preklapljas med sprednjo ali zadnjo kamero. Lahko pa tudi ugasnes ekran in imas klasicno ogledalo. Seveda kamera dela v ozadju.

 

https://a.aliexpress.com/_mOfdFfq

 

 

received_199038798381288.jpeg

received_367916684486098.jpeg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)

Ja, to so pol osebne preference al hočeš čez ceu špegu al ne. Je pa tudi moja mela obe kameri, za naprej in nazaj. Čeprav prednja je bla bolj dash cam, kot pa za parkiranje.

Popravljeno od 50keda
  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.