Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam Mazdo 6gh 2008 bencin 2.0 147km, 290000km od tega zadnjih 50000km predelano na plin. Na avtu se je pojavilo cukanje, ki je najbolj izrazito pri pospe?evanju med 2500-3500rpm, pri pospe?evanju s polnim gasom avto ne cuka. Avto cuka ne glede ali vozim na bencin ali plin. Zamenjal sem sve?ke in MAF senzor, vendar ni razlike, avto z odklopljenim MAF senzorjem deluje normalno v rezervnem programu. Kaj mi ?e predlagate naj pogledam, ventile in cin ?pulo sem nekako izlo?il. Sumim ?e lambdo, MAP senzor in te?ave z vakumom. Danes, ko je bilo -10c avto prvi kilometer ni cukal.

Napisano

Te?ava s kabli ni verjetna, ker ima vsak cilinder svojo cin ?pulo, tuti dvommi, da je kaj na v?gigu, ker ko je ra?unalnik v safe modu dela vse normalno. Nekako najbolj logi?no mi je da je te?ava nekje na zra?nem delu.

Napisano

verjetno ti kje slabo tesni pa vle?e zrak notri mimo MAF senzorja in pride do prerevne me?anice potem pa cuka. ?e je dovolj mraz, ko je motor v re?imu, da mu ra?unalnik dodaja ve? goriva, kot tudi v limp modu pa ga preve? znaka dejansko ne moti, saj je goriva dovolj in ne cuka.

33112_1.png

Napisano

Vacuum leak je to verjetno, nekje ti vlece fovs zrak, kaka pocena cevka ali pa ti steka PSV ventil za vakum.

 

Preglej dobro vse cevke - te male crne ki skrbijo za vakum

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e dvigne? obrate ti mora short trim pasti proti nuli ?e je vakum problem. Dvigni obrate na 2500 in dr?i kake pol minute, minuto

Napisano

To?no, padat zacne po cca 20s pri konstatnih obratih.

Kje na netu bi dobil kako shemo vakum sistema, da ne bom z break clenarjem ?pricu vse povprek.

Napisano

Zacni kar pri ventilu za vacum. Una crna skatlica na ketero gredo cevke ce res ni nikjer luknje ali razpik. Glavna cev za zrak je cela?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e pogleda? na yt za mazda 6 vacuum leak, bo? na?el najbolj obi?ajna mesta. Druga?e pa lahko tud z vodo i??e?, ne rabi? brake clenerja.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.