Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pregrevanje in avtomatika sta kriva za nihanje

 

Tunerc ja.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

@mazdaman a to ste bli s tisto mazdo, k ji je blo treba prej oz. pol turbino menjat? :) Js mam 2.2 Skyactiv-D 150 in me zanima, ?e bi se spla?a it mapirat na 175?

Napisano

Ja, na tej se je hitro po tem menjala turbina. 

?e ti je 150 KM premalo potem se ti spla?a iti tja ?e ne pa je ?koda denarja.

Po ob?utku se je poznalo dvig iz 176 na 205 KM a se je potem vseeno pustilo na serijskih.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Samo, a je varno? Bo delovalo vse kot mora ali bi moral vsake dva dni hodit nazaj v nm?

 

 

Napisano

Dokler ima? garancijo, raje pusti tako kot je. Bojda se konkretnega posega pri mazdi ne da prepoznati, a vsekakor lahko vidijo, da je nekdo dostopal do motornega SW.

Napisano

Garancija gone. Bolj me skrbi dodatna obraba ostalih delov motorja in menjalnika. Torej ho?te re?t, da med serijsko 150 in 175 ni neke razlike in se niti ne spla?a? Sem pa ?e tako sem po mnenju modrih 250? prehiter xD

Napisano

?e je vredu narejen ?iptuning, pol na?eloma ne bi smelo bit ni? narobe oz. ne bi smela bit ve?ja obraba motorja, je pa pri tem dost odvisno kako vozi? avto, ?e ga mrzlega ?pona? do blokade.... bo v vsakem primeru ve?ja obraba komponent motorja.

BTW: Najve?ja obraba motorja se dogaja vedno ko ?tartamo mrzel motor, zato je za sam motor bolj?e da ima ve? dolgih prevo?enih kilometrov, kot pa malo kilometrov in ve? mrzlih v?igov, po doma?e povedano mestne vo?nje do trgovine...delajo ?kodo motorju.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

Napisano

Kraj?i menjalnik ima mo?nej?a, drug diferencial, velja torej enako, tako kot pri bencinarjih 145/165. Pomeni, da bo 150 ?ipana na 210 va. tako pro?na, kot serijska 175, morda malce manj. Zakonov fizike se ne da pretentati. :)

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

 

 

Napisano

Oh, jaz pa sem mel v glavi, da ni nobene razlike, razen v mappingu. Ampak meni se pa ravno zdi, da ima moja 150 zelo krateke prestave, ker mene ?e sili pri 90 v ?esto prestavlat, kaj je ?ele pol na 175. No pol pa bom ?e vidu, ?e me ne bo nova trojka z X motorjem dobla, se pa lahko zgodi, da se kam zapeljem :)

?e se bo? odlo?il iti tja bo? poro?al, kako se obnese. :)

 

 

Napisano

Po mojih podatki imata D150 in D175 enak Final drive (diferencial), razli?ni zobniki so samo v 1.prestavi in rikvercu, vsi ostali zobniki so isti.

Se pravi v prvi in rikvercu ima D150 kraj?e prestavno razmerje vse ostalo je enako, tak da bi morala ?ipana D150 potegnit skor identi?no.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Labi ostan pri stiklih....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj si to lepu za ene linke?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Mah, linki so bli pravi pol ne vem kaj se je zgodil... Skratka, zdaj mi odpre bmw 850i...

Kaksen legendaren bmw, ko so bli tapravi bemveji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A si ti zihr, da je tako? Kot sem bral ?e na veliko forumih naj bi bila rszlika le v mapi. In to za nepolnih 25 konji?ev. Po mojem je menjalnik enak pri obeh.

Ja

Napisano

150

 

175

 

Sicer pri 150 ni vseh prestav, ampak se zelo o?itno vidi razlika napram 175:

1. prestava: 45 vs. 55 km/h

2. prestava: 80 vs. 95 km/h

 

O?itno je diferencial drug, tako kot pri bencinarkah 145:165. Da bi ?li razvijat dva razli?na menjalnika za 20-25 konjev razlike, se verjetno nikakor ne bi izpla?alo.

Napisano

Vidim, da gre 150 konjska ?ez 90 v drugi?Zanimivo.

Kaj bi to pomenilo, ?e bi ?ipali 150 konjsko na 183,kolikor obljubljajo tunerji? kaj je bolj?e,dalj?e prestave ali kraj?e?

Druga opcija je 215 konjev.

 

 

Napisano

Za ni?jo porabo in ?ivljenjsko dobo motorja so bolj?e kraj?e prestave, za pospe?ke in ?ivljenjsko dobo sklopke pa dalj?e. :)

Ravno obratno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.