Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

 

To ni čisto res. Sem pred leti naredil "raziskavo". V nekaterih Mazdah je le umetno usnje - skaj (CX-3 Revolution), v nekaterih (Mazda 6 Revolution top) pa cca pol umetnega (volan, obloge, hrbtišče sedežev), pol pa naravnega usnja (sedalne površine sedežev).

 

Če pravo usnje ne vzdržuješ, potem z leti površina napoka. Poleg tega vtiranje voska ščiti pred vdorom umazanije, recimo v primeru, če se po belih usnjenih sedežih polije refošk ali teran .... 😃

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 19 minutami je Scr3am napisal:

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

 

Gyeon, da ne bo kdo kaj napačnega odkril 😀

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je J_ernej napisal:

 

Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.

Kot so ti že drugi napisali, to usnje v mazdah ni niti "u" od usnja. 😊 Za svoj guštvpa lahko uporabljaš bilo kaj, samo, da boš vesel. Če boš mazal volan  ti bo zdržalo usnje na volanu 10 let, če ga ne boš pa najbrž 120 mesecev. 😊

 

 

Napisano

Hja. Na Alfi mi je umetno usnje na menjalniku začelo pokat po pol leta. Smo menjali na garancijo. Potem sem ga pač mazal in je držalo 8 let.

 

Tudi če je bila umatna koža, ji je pasalo božanje in vlaženje.

Napisano

Ko sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.

 

Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.

Naročil sem LRC. Sporočim kako se obnese.

WWW.SPOLIRAJ.SI

Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.

 

Napisano

Osebno se nisem nikoli obremenjeval ali je pravo ali umetno usnje, meni je samo važno, da se ne uniči in kar se mene tiče ima moja petarda odlično usnje, ki je po 7 letih še vedno kot novo. Res je, da ga mažem 1 x na mesec, ne vem pa ce to kaj vpliva na ohranjenost.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je J_ernej napisal:

Ko sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.

 

Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.

Naročil sem LRC. Sporočim kako se obnese.

WWW.SPOLIRAJ.SI

Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.

 

Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....

 

Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.

 

Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.

 

Focus na 45k je še brez sledi obrabe.

 

Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.

Oboje je mes boljšimi izbirami na trgu.

Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....

 

Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.

 

Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.

 

Focus na 45k je še brez sledi obrabe.

 

Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.

Oboje je mes boljšimi izbirami na trgu.

Pač jaz povem kar sem probal in videl. Pogledal sem kar nekaj Alf Stelvio in Giulio. Občutek v vožnji top, res se zlije s cesto. O kvaliteti materialov pa tak poraz. Praktično nad 90k ne najdeš Alfe brez načetega usnja. Jaz sem bil uglavnem razočaran nad kvaliteto kar je tudi razlog, da jo nisem kupil.

Napisano

Seveda.

Iz komentarja lahko predvidevam, da je bil nakup rabljenega. Tam je pogosto odvisno od ponudbe.

Z Mazdo ni nič narobe 🙂

 

Se je tudi meni pri 80k v amaturki odlomil nosilec in je ob dinamični vožnji pokala. Pa delčki so se kotalili, dokler jih nismo ven polovili.

 

Prva leta pa je bila prava romantika, tudi prodal sem jo takoj in za lepo ceno. Zaradi užitka v vožnji sem ji marsikatero hibo spregledal. To so bili 1x na lepo kak fix za 100€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.