Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in me zanima va?e mnenje. Imam mazdo cx5 2.2 dizel in sicer skoraj eno leto prevo?enih ima 156.000 km. pred tem sem imel accorda 2.2.

danes zjutraj ko sem se peljal v slu?bo so se mi postopoma za?ele pri?igati vse lu?ke (najprej city brake, potem bremze, in potem se je ugasnil radio ter za?util sem trenje v servo volanu). zapeljal sem na stran in ugasnil avto. 

ko sem ga poskusil nazaj pri?gati avto ni pri?gal (?eprav vse lu?ke in radio so se pri?gali kot da avto te?e).

 

zanima me ali je mo?no da je to alternator ali kdo ima idejo kaj ?e bi lahko bilo? trenutno je avto na servisu in se kar bojim diagnostike in vi?ine ra?una :)

 

hvala za va?a mnenja

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis?

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis

 

 

ne toliko trenje kolikor je v bistvu postal samo nekoliko trd. vendar me ?udi da potem avto ni ve? pri?gal ampak vsi sistemi so pa delovali kakor da je avto pri?gan.

avto sem dal kar na cosmos saj sem mislil najprej da je alternator in sem ga hotel peljati kar h kogov?ku ampak ni bil ziher, za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev)

Napisano

BTC ali celov?ka? 

 

Ok, upam da je te?ava samo v akumulatorju.

 

 

V BTC. tako so mi predlagali kot najbolj?o re?itev. ja jaz tudi upam na samo Akumulator :)

Napisano

... za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) ...

 

Zakaj pa to ne bi bila najboljsa odlocitev... Moje izkusnje z njimi so pozitivne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko je zaradi elektrike ker je elektricen servio. Prej je alternator, ker med voznjo ta zagotavlja strom. Razen ce je baterija tolk v k...da sesuva vse skupaj.

 

Drugace preveri kleme, ce so ciste in dosti pritrjene, imel v cx7 lucko akuja samo zaradi tega. Tukaj je tako mocan tok da rabi dober stik (povrsino)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res je tudi to da se mi je v tem mesecu kar pri?igala lu?ka akumulatorja in da start stop ni deloval. tako da vseeno kar upam na akumulator.

Napisano

Aha, ?eprav lu?ka za akumulator pomoje bolj cilja na alternator. No, kmalu bo? izvedel kako in kaj najbr?.

Napisano

Skoraj zagotovo akumulator ali alternator, glede na lu?ko verjetno alternator. Dr?imo pesti, sporo?i kako bo? zrihtal!

Napisano

sedaj sem se pogovarjal s servisom, tako da naj bi bila te?ava v jermenu alternatorja... kar najbr? pomeni da je za zamenjati alternator... ampak ?akam serviserja da me ?e pokli?e, ali kdo ve koliko cca bi me to moralo ko?tati?

Napisano

Potem bolj verjetno sklopka alternatorja... a je kaj zacvililo pred tem oziroma a se je pojavila lu?ka?

33112_1.png

Napisano

Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih.

Napisano

Vse je mo?no, da crkne. Sem si v Forscanu nastavil, da mi prikazuje napetost in tok na alternatorju. Sicer ne vem, ?e je merodajno oz. realno ma zanimivo, kako visoke tokove prikazuje...  

Napisano

Tudi jaz dam glas za alternator.

 

Sam sem ga dal obnoviti,tako na xsari , kot na mx5ki. Cena okoli 200eur

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

In kolk so racunal,ce ni skrivnost?

Napisano

Ne vem ?e, ampak zaenkrat bo popravilo alt. 100-150 EUR + DDV, jermen 70EUR in ?e delo posebej... za akumulator bi bilo pa ?e  250+DDV.... ?e pa se alternatorja ne bi dalo popraviti je cena novega 645eur + ddv

Napisano

Oboje prikazuje.

Kateri PID pa je? Gledam pa zgleda nimam tega. Samo napetost.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bo pa najbolj sigurno  :bravo:

 

Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. 

To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.